1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Max Payne 1 vond ik redelijk plots afgelopen zijn; geen eindbaas etc, maar wel een cool verhaal en einde :D...heb deel 2 nog niet gespeeld.

    XIII vond ik juist wel een cool einde hebben, hopelijk brengen ze deel 2 daarvan nog uit.

    Het 'slechte' einde van Jedi Academy vond ik dan weer wel teleurstellend, had weinig samenhang met het eerder gebeurde. Het 'goede' einde had dan wel weer wat.
     
  2. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er een plot of wending was geweest dan was het misschien nog wat spannender geweest, mar ja geen een spel is perfect!
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    True Crime alle 3 de einden waaren klote
     
  4. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    XIII

    phantay star online? ik snap het verhaal niet echt als je dat wijf hebt gered
     
  5. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    XIII

    phantay star online? ik snap het verhaal niet echt als je dat wijf hebt gered
     
  6. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je het einde van PSO nu teleurstellend vinden wanneer je de rest van het verhaal niet begrijpt? _0/
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Prince of Persia : the Sands of Time maar dat hoef ik denk ik ook niet uit te leggen.
     
  8. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik anders een vrij tof einde... dus weet niet waar je het overhebt, LEG UIT
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    De eindbaas was veels te makkelijk, biede echt totaal geen uitdaging en het kwam allemaal zo slap over.
     
  10. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    de eindbaas was aan de slappe kant, maar vond het enige nadeel van dit einde dat het spel was afgelopen, vond POP een erg tof spel, maar veels te kort
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond sc pandora tomorrow echt een heel plots en gaar einde hebben, verder heb k shenmue 2 wel maar nog niet uitgespeeld. K zit vast en vindt het spel best wel erg zuigen.
     
  12. Darth Vader

    Darth Vader Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond fable eerst tof maar ook veel te kort.
     
  13. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu al over Fable lopen zeuren terwijl hij nog niet uit is?

    Wacht daar lekker mee, veel mensen hebben hem ge pre-ordered en horen dat nu en zijn gelijk minder blij en hebben er al minder zin in.

    Wacht de volgende keer een week of 3 langer tot hij ong. anderhalve a 2 weken in de schappen ligt.

    Zeker aangezien je het niet over gekopuleerde spellen mag hebben op dit forum.
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Halo had ook een simpel einde, beetje dom ontsnappen, niet eens een big boss!
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt een beetje ziek van de mensen die nu al allemaal shit over fable lopen te zeggen terwijl de game nog niet uit is. Ze verpesten het voor andere mensen. Gewoon stil zijn tot ie uit is.
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Het einde van Morrowind vond ik wel een beetje teleurstellend. Ben je weet ik hoeveel maanden, dagen, uren bezig geweest met Morrowind ben je eindelijk bij D***piep***r, sloop je die gast krijg je een filmpje en dan mag je weer verder tot aan je pensioen. Geen parade door de straten van Balmora, geen eigen Kanton in Vivec, geen speciale feestdag. |:-
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    lol _O_ dat is bij fable dan wel weer ;) \
    Vond metal gear solid 2 ook beetje vreemd raar einde het was alles behalve bevredegend
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. Ik verheugde me de hele tijd op het vechten op aarde enzo en dan krijg je maar 1 level, en dat terwijl alles van de reclames en ook de achterkant van het doosje zeggen dat "the most precious price of all: Earth" wordt aangevallen enzo. En bij het einde vind ik het daarom jammer dat MC dan nog eens weer terug naar Aarde gaat en zegt: "Sir, finishing this fight." Dit duidt er denk ik op dat met Halo 3 de gevechten wel op Aarde zullen plaatsvinden, en dat vind ik wel jammer aangezien ze dat met Halo 2 gehyped hadden en ik me wel verheugd had op de Aarde-levels. Level 2 vind ik ook het coolst.
     
  20. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens
     

Deel Deze Pagina