1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef ik je gelijk in, toen ik de laatste baas in Fable had verslagen had ik juist het gevoel dat het spel net begon. Ok je kan nog verder, maar heeft weinig nut om nog verder geld en upgrades te halen (vind ik)

    mbt. de vermeende Halo trilogie: hoop dat het niet dezelfde kant op gaat als met de Matrix :+ vond Halo2 een vermakelijke game, maar niet meer dan dat.
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo gaat niet over aarde, het gaat over gigantische ringen gebouwd door een ras van ultra geavanceerde aliens, dat weet toch iedereen. halo zou geen halo zijn als het zich centreerde rondom aarde en haar ondergang, een typische sci-fi cliché.
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat begrijp ik, het heet niet voor niets 'Halo 2', maar door de reclames, de verhalen, de achterkant van 't doosje en niet te vergeten de strijd op Earth City op de E3 van 2003 verwachtte ik juist vette gevechten op Aarde. En op dat punt viel 't me wel tegen, alhoewel ik het idee van meerdere Halo's wel kan waarderen.
     
  4. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond "ghost 'n goblins" op de commodore 64 wel tegenvallen.

    na eindelijk aan het einde te geraken, zie je een zwart scherm, met congratulations, en de ridder die naar de princes rent. hij rent dan dwars door haar heen, om vervolgens weer bij het begin van het spel te staan. hoef hij haar niet ofzo ? want waarom zou hij haar nou voorbij lopen ? al dat spoken afslachten voor de lol ? nee, ik had echt zoiets van "whatever......."

    oh, en op de xbox vond ik inderdaad dead or alive extreme beach volley een nogal suf einde hebben. sterker nog, op de nogal mooie graphics na, heeft het spel zelf niks om het lijf. het barbie gehalte ligt mij TE hoog voor een "jongens" spel. trouwens, het spel heeft WEL een lange intro. ze hadden die moeite beter kunnen besteden aan het einde. waar speelde je eigenlijk voor ? volgens mij maakt het geen reet uit of je nou wel of niet kon volleyballen.
     
  5. spideysense1978

    spideysense1978 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die was ernstig....moest je 50000 punten krijgen. Dus ik volop moeite doen. Urenlang kleine crimes doen.....en ook in die ruimte waarin je survival doet....punten punten.....en heb je de punten....NIKS....geen filmpje niiiiks
     
  6. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel makkelijk zijn als je het bericht waar je op antwoord mee zou quoten, of op zijn minst even:

    @die persoon die dit bericht schreef.

    erbij zou zetten, zodat wij ook weten waar je vele kleine crimes moet doen _0/
     
  7. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    victim of hype I say.
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemall gelijk _O_
     
  9. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Max Payne 2

    Kvond het einde van max payne 2 echt waardeloos!
    Elke keer verhalen van een kwartier lezen, alles netjes gevolgd en ineens sta je voor de 'eindbaas' en dan klaar, finito, the end!
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    haha om deze quote moest ik lachen hahaha 3 keer het woord zaad hahaha. tja je moet het toch ergens kwijt ;) dan maar op xbw :p
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, dat is ook zo. Als je een hele hype om een game maakt dan verwacht ik er ook veel van, zeker van Halo 2. Ik zal verder niemand de schuld ervan geven maar ik vind 't wel jammer. :{

    Ps: Daarom haat ik hypes ook. |:-
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2004
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah ik had ook meer aarde levels verwacht... hmm maarja dat hebben ze niet gedaan jammer genoeg..
     
  13. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    yep sinds brute force hype ik geen games meer.
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik dus sinds Halo 2 niet meer. :p
     
  15. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Manhunt...je killt die dikzak..je ziet een reporter op de TV wa babbelen...en voilla...'t is gedaan...[​IMG]
     
  16. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    haha dat is meestal bij spellen vrind :D
    ik vond het einde juist heel goed.. O-)
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 met afstand, ook omdat ik die 'verwachte' prachtige stad-levels niet gekregen had.
     
  18. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. Halo 2 zal me nu een worst wezen. Nu weet je iig dat er nog een derde deel komt. Fable vond ik een beetje vaag.. het verhaal liep ook niet lekker overigens naar mij mening, maar dat even terzijde.

    Veel spellen hebben eigenlijk wel een goed einde.. en tis ook maar net wat jij ervan verwacht. Verwacht jij een bepaald einde en die blijkt aan het eind anders te zijn, dan zul je het snel een kuteinde vinden.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik vind het einde van Halo 2 ook een beetje teleurstellend.
    zit de MC in zo'n schip: ''i'm going to finish this fight.''
    denk je: oh vet, gaan we weer naar aarde, de Covenant op hun kont schoppen. maar nee hoor, dan krijg je de Credits.
    maar ja, de spanning er in houden?
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    MOH Rising sun vond ik wel een beetje jammer. Dan krijg je te horen dat je broer in zo'n jappenkamp zit en dan is het spel afgelopen. Ik had nog gehoopt dat je zo'n kamp moest aanvallen en je broer redden. maar nee hoor. Je gaat lekker naar huis....
     

Deel Deze Pagina