1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik ook dat level waar je aan komt :9 jammer dat ie er niet is :mad:
     
  2. erik1978

    erik1978 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van RTCW vond ik heeel erg tegenvallen. Had het gevoel dat ik pas op 2/3 van het spel zat. komt er zo'n goedkoop monster en hoppa.... EINDE
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    XIII heeft pas een braat einde, daarnaast ben je ook nog zowat verplicht om deel 2 te kopen (als die komt) als je wil weten hoe het verhaal verder loopt.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Iedereen heeft het nou wel over de halo trilogie maar is het zeker dat er "maar" drie delen komen?? ik verwacht op zijn minst nog wat spin-offs (Masterchief-tennis :))
     
  5. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ff weer in leven blazen.

    Heb zojuist Robots uitgespeeld. Spel was te makkelijk en het eindfilmpje van 5 sec viel ook tegen. Heb denk zo'n 8 uur gespeeld, dat is niet echt veel. Je kunt ook nog wel bonusfilmpjes vrijspelen, maar die zijn ook niet echt de moeite waard.

    Of anders gezegd, leuk voor de beginnende speler. Beetje jammer.
     
  6. sam_sadist

    sam_sadist Guest

    halo 2 zonder twijfel
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    argumenten ??:confused: Halo2 heeft niet zo zeer een teleurstellend einde, het eindfilmpje zelf boud de spanning op. Maar toen ik de arbiter hoorde zeggen ''and where oracle is that'' dacht ik nou gaat hij zeggen waar het was maar nee hoor toen kwam de MC en je baas. maar ik vond het een open einde waardoor je zin krijgt in HALO3. Ik snap ook niet egt dat mensen het een rot einde vinden.

    Mijn ergste einde was die van XIII wat een bout einde, maar het hele spel heeft mij niet egt geboeid.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    XIII kan je geen bout einde noemen. Dat is gewoon geen einde, je krijgt alleen te zien To be Continued...
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Sudeki:
    je verslaat de eindbaas en het spel is afgelopen. Je komt niet te weten hoe het nou is afgelopen met de wereld. Alleen dat de wereld weer goed is, met zon domme tekening ofzo.
     
  10. Fighter

    Fighter Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Enter The Matrix
    Heb je net dat SUPER makkelijke level gehad met dat mismaakte ruimteschip aka hoeverkraft zitten ze daar een beetje te praten over wat er gaat komen...ga je klaar zitten...BAM daar hebben we Evanescence met Going Under :'-( (wel mooi nummer bytheway)
    Dead or Alive Volley
    Waar slaat dat nou op, opeens sta je 's ochtends op en BAM belachelijk filmpje, en klaar, credits. Echt wat een hoerige streek zeg, doelloos spel. Ik was echt boos toen ik heb "uitgespeeld" had :mad:

    Toepasselijke vraag: Wat is voor jullie het perfecte einde van een spel? Moet alles mooi afgerond zijn? Moet je door kunnen spelen? Open eindes?
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal is het intro filmpje best lang en maakt alles duidelijk, en het eindfilmpje moet alles goed afsluiten zodat je kan zeggen na het spelen van de game dat je bij de game een goed gevoel hebt en dat je alles helemaal begreep.
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de eindes van halo 2 en XIII juist meesterlijk. Halo 2 is gewoon heel simpel opengehouden voor het 3de deel en maakt je ook echt warm voor deel 3 ik houd wel van open eindes.

    Ik vond het einde van Mercenaries meer kut ik haat spellen waarbij je meerdere eindes hebt en ze dan het beste einde er eigenlijk indoen voor van die mensen die het uiterste van het uiterste uit een game willen halen. Persoonlijk haat ik bad ends ga je helemaal liggen strijden voor je eindkarakter je gaat je echt in hem verdiepen en strijden voor het land waar je bij die game in vertoeft. En vervolgens krijg je zoiets dat je held in een kuil met pinnen flikkert ofzo.

    bij Mercenaries had ik ook zo'n bad end te pakken en dat naar al dat zwoegen in het laatste level BAH! :mad:
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2's einde vond ik niet goed en niet slecht. K wacht op halo 3, dus dat zal me een worst wezen. NG had wel een toepasselijk einde vond ik en XIII had ook een goed einde. Mysterieus.. maar der moet nog wel een vervolg komen denk ik. Er zijn eigenlijk weinig slechte eindes als je het mij vraagt.. maar miss dat de nieuwste splinter cell, Chaos Theory daarvoor enigzins voor in aanmerking komt. Het eind vond ik een beetje slap in vergelijking met de rest.
     
  14. Crackhead

    Crackhead Guest

    halo 2 vond ik een raar einde ineens was het afgelopen
     
  15. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo ineens? Je verslaat 'de eindbaas'. Wat had jij nog meer verwacht dan? :{
     
  16. Crackhead

    Crackhead Guest

    nou ik verwachte nog een aantal levels te moeten gaan. maar toen bleek het de credits te zijn...
     
  17. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    En een echte eindbaas was het nou ook niet echt te noemen, het was ook eigenlijk bedoeld als tussenbaas, maar omdat ze voor halo 3 alvast een paar levels wilde hebben (of als uitbreiding) hebben ze dit express eruit geknipt. waardoor deze tussenbaas een eindbaas werd.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Max Payne 2... Niet zo zeer het einde maar hij is wel VEEL te kort

    Ja en de manier waarop je de eindbaas moest vermoorden dat is ook nogal dom..
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde van XIII echt erg. Had ik net erg veel lol met het spel en werd het weer spannend: afgelopen. Vond ik echt teleurstellend.
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vond ik ook wel jammer, er is ook nog geen vervolg aangekonigd. Dat is al helemaal jammer :'-(
     

Deel Deze Pagina