ik vond het einde van splintercel pandora tommorow ook zwaar tegenvallen.. het was toch wel behoorlijk plotseling en het eindfilpmje vond ik gewoon belachelijk vergeleken met het eerste filmpje.. hij vind de bom dropt het bij de politie en die zetten er een of ander apparaat op...heel wazig allemaal en ik had meer van het einde verwacht.. het einde van het eerste deel vond ik stukken beter...deel 3 weet ik niet want die heb ik nog niet gespeeld...loop altijd btje 8ter
ik vond het einde van splintercel pandora tommorow ook zwaar tegenvallen.. het was toch wel behoorlijk plotseling en het eindfilpmje vond ik gewoon belachelijk vergeleken met het eerste filmpje.. hij vind de bom dropt het bij de politie en die zetten er een of ander apparaat op...heel wazig allemaal en ik had meer van het einde verwacht.. het einde van het eerste deel vond ik stukken beter...deel 3 weet ik niet want die heb ik nog niet gespeeld...loop altijd btje 8ter EDIT: sorry voor dubbelpost, com deed btje vaag :{
Rome Total War, ik dagen in het veroveren van 50 provincies gestoken, krijg ik een zichzelf herhalend filmpje van een generaal die de Senaat binnenwandelt als beloning met het kopje Victory. Ik had op zijn minst een parade verwacht, een feest, het gekreun van de overwonnen vijanden...
Hahahaha, inderdaad. Speel als de noeste Master Chief en versla de gemene grunts en red het universum met een potje kart .