1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vond het einde van splintercel pandora tommorow ook zwaar tegenvallen..
    het was toch wel behoorlijk plotseling en het eindfilpmje vond ik gewoon belachelijk vergeleken met het eerste filmpje..
    hij vind de bom dropt het bij de politie en die zetten er een of ander apparaat op...heel wazig allemaal en ik had meer van het einde verwacht..
    het einde van het eerste deel vond ik stukken beter...deel 3 weet ik niet want die heb ik nog niet gespeeld...loop altijd btje 8ter :D
     
  2. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vond het einde van splintercel pandora tommorow ook zwaar tegenvallen..
    het was toch wel behoorlijk plotseling en het eindfilpmje vond ik gewoon belachelijk vergeleken met het eerste filmpje..
    hij vind de bom dropt het bij de politie en die zetten er een of ander apparaat op...heel wazig allemaal en ik had meer van het einde verwacht..
    het einde van het eerste deel vond ik stukken beter...deel 3 weet ik niet want die heb ik nog niet gespeeld...loop altijd btje 8ter :D

    EDIT: sorry voor dubbelpost, com deed btje vaag :{
     
  3. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    fable viel tegen, jade empire viel tegen.
    ffx was mooi
    MGS1 was mooi
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Rome Total War, ik dagen in het veroveren van 50 provincies gestoken, krijg ik een zichzelf herhalend filmpje van een generaal die de Senaat binnenwandelt als beloning met het kopje Victory. Ik had op zijn minst een parade verwacht, een feest, het gekreun van de overwonnen vijanden...
     
  5. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hahahaha, inderdaad. Speel als de noeste Master Chief en versla de gemene grunts en red het universum met een potje kart :D.
     

Deel Deze Pagina