ah Dus niet echt een oude rot in het vak. Nou mijn beste jongen laat me je even vertellen over de goeie oude tijd van de 8 bitters. Ja beste jongen.......... ^_^ hehe. Nee maar ik ben een oldtimer uit 1981 dus ik heb zelfs nog de 8 bit reclames meegemaakt. hehe sorry kan het niet laten Moet vast wel mensen zijn die nog een stuk ouder zijn dan ik. hehe sorry
hmm.. ik heb op m'n pc nog de reclame staan voor Mario Bros. op de atari.. echt melig.. nee, ben niet echt een oude rot in het vak.. wel een rot-in-spe zegmaar.
Meligge atari reclames. Nou dat zijn er nogal een hoop zeker de Atari ST reclames. Waar ze gewoon de IBM PC en Apple Macintosh belachenlijk maken. :"Notice how the screen is bigger then the screen on a Macintosh. ALso it is in Colour, great for drawing fruit, one might say" Terwijl er een Apple logo in kleur op het scherm word getekent. Of de Bussiness is War serie. met :"The competitors have these expensive atachments" En een man doet zijn hand open en die atachments zijn de plakker logo's van Apple en IBM. Maar goed we gaan offtopic. Toch denk ik dat Megaton een beetje overgaat waaien. Veel mensen denken zelfs dat het een Rumourtje was. Maar goed dan Megaton X (zoals de Nieuws site het bestempeld.) Ik kan niet wachten op de anouncement van Sonic Team.
wow ze hebben een nieuwe versie van de GBA. Dit heeft de game industrie op zijn grondvesten doen schudden
en ze hebben dit jaar 100.000 meer verkocht dan de xbox. volgend jaar is de verwachting (niet van Nintendo uiteraaard)dat de xbox meer zal verkopen, ondanks zelda.
Erm er zijn meer Xbox'en verkocht dan Cubes hoor. Maar zelfs die cijfers wil ik wel in twijfel trekken. Trouwens wie heeft Ninja Gaiden gezien op de Demo Disk. Man het is net wat vroeger Shinobi 3 was op de Megadrive (met al die moves). Nu nog hopen dat het de muziek heeft van de NES en SNES remake (van Ninja gaiden).(zeer goed gecomponeerd namelijk die deuntjes). Dan heeft de Xbox een titel om Shinobi op de PS 2 tegen te gaan.
in europa zijn meer cubes verkocht, en in japan ook.. in amerika niet dacht ik.. als ik de verkoopcijfers moet vertrouwen natuurlijk..
Ik vertrouw er geneen meer. Ze zeggen toch allemaal wat anders en buigen het om zodat ze erzelf altijd beter uitkomen. Maar wie heeft Ninja Gaiden nu gezien ^_^ . heheheheh