Ja en je kan nog in een space ship vliegen en in een onderzeeboot varen later. Paar keer in een auto. En een keer dat jij achter de mitralieur zit en wagen bestuurd word.
nee het is op mars, onder de gornd, felle kleuren best wel mooi! en inderdaad je kan muren kapot maken en in alle auto's stappen is cool man! ik denk binnenkort uit voor pc want als ze al een demo laten gaan..... die moet ik hebben gek ken je total recall?????? nou DAT is het!!!!!!!!!! precies die sfeer, ook dat rooie licht van mars de hele tijd en die mijnen enzo echt kickahh
Met arnie. En later kom je ook wel in gebouwen hoor maar het speelt idd haast helemaal ondergrond. Later moet je ook nog 2 keer stiekem spelen, je geweer in de zak, een blauw pak aan en proberen overal langs te sneaken.
Tja... Ik zal moeten wachten op de Xbox ( als ik die ga kopen) want ik heb ISDN 128k en ik ga dat dus niet downloaden en kopen nee dat doe ik al helemaal niet meer.. Greetz Ejay
we hadden het niet over max payne. maar over red faction en die is op de PC en ps2 en de PC demo is uit en die had ik gedownload (128MB) met mijn casema connectie 6 kb/sec is best te doen!
Waarom die rotdemo's downloaden, die heb je toch zo uitgespeeld. En kom dan niet met de smoes dat je dan kan zien of de game leuk is want voor een tientje heb je de gekopieerde versie en dan is dat voor een korte game nog weinig geld.]:-
ik zeg niet dat JIJ demo's leuk vind ik zeg dat IK demo's leuk vind. en ik geloof dat ik nogsteeds de enige ben die dat kan beslissen over mezelf, dus als jij geen demo's wil dan moet jij dat weten
Ik bedoelde het niet rot hoor Kobold, ik wou alleen zeggen dat zoveel downloadtijd maar weinig speeltijd geeft
whaha jah ik vind het geen ramp! echt man je moet de multiplayer red faction downloadenis echt kicke !!!!! kennen we een potje doen, ik ging denet op het net spelen en ik schopte echt serieus kont!!!!!!!!!! they all fear the kobold en AVP2 is ook supercool! (hoewel de graphics niet echt super zijn) maar wel goed sfeertje, alleen de aliens zijn nog dommer dan mijn moeder...nee dat wou ik niet zeggen... ik bedoel dommer dan een dom iets.