1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meld je aan voor de Europese Halo 2 kampioenschappen!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 7 mrt 2005.

1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    hmmm, word afwachten wie het dichst bij de zwaard spawned.. :cool:

2. Aeighdan

Aeighdan eej-den

Leuk Bevonden:
    0
    Enige manier hoe je dit nog wel een beetje eerlijk kan maken is als het met MLG-settings gespeeld wordt.

En zoals Spinnenman zegt, rank/lvl = NIKS. Voor de mensen die bijv. OGRE1 kennen, hij is nou lvl7 ofzo, maar hij maakt nogsteeds Heel veel mensen tussen 10 en 20 en zelfs hoger in.

En wat helemaal afwachten wordt is welke NLers op de lijst van NLtop8 staan want daar kan je nou niet precies achter komen op Bungie.net.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  3. the_x-gamer

the_x-gamer Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel mee maar ga het toch niet halen. Ben niet zo'n held in RumblePit

4. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Inderdaad, bij Rumble Pit komt wel degelijk skill kijken. Met name de skill om kills te stelen van anderen.

Echte skill zit in Team Slayer en Skirmish.

5. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja das cker zo xiroke, echt... dikke skill voor nodig om kills te jatten O-).
    Vooral dat deel dat je net het laatste kogeltje op iemand schiet... jaa helemaal gelijk :).

6. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard snapt iedereen die Halo 2 speelt wel dat je rank niet zalig makend is, maar sommige doen hier wel erg moeilijk. :p

Iedereen snapt toch ook wel dat de kans vrij groot is dat een lvl 20 beter is dan een lvl 5 bij een gelijk aantal gespeelde potjes.

Ik heb zelf ook veel Halo 2 gespeeld (ben er ondertussen mee gestopt) en zit in de middenmoot (hoogste lvl is 14 in rumblepit) en heb ook regelmatig met Alex V en Tuur gespeelt, maar dat niveau is echt te hoog voor mij.

Dus je kan niet stellen dat het enkel geluk is... zelfs niet in Rumblepit. :)

7. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook niet dat er geen niveauverschil is, zoals ik al in een andere post al op een andere manier gezegt heb, een level 5 verliest natuurlijk van een level 20, een level 10 zal ook wel verliezen van level20, maar als de levels een beetje bij elkaar komen zijn de mensen al gelijk aan elkaar, want hierbij ligt het niveau heel dicht bij elkaar, omdat het bij rumble pit zo makkelijk is om enemy's te killen.
    bijna geneen top speler is beter dan de rest [ behalve tuur dan natuurlijk :p ].
    en op een hoog niveau, rond level 20 enzo, gaat het vaak meer om geluk met de goeie spawns en guns.

8. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook troostprijzen :+ ?

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Level 14 is onder de middenmoot vriend ;) .

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de middenmoot is level 10 (stond in één van de updates) :+

Maar dat maakt niet uit... ik wilde alleen aangeven dat levels wel enige waarde hebben... al is het niet zaligmakend ;)

11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat doen jullie nou moeilijk het is toch easy om hoog te komen bij rumble pit ik weet niet waar jullie zo'n probleem van maken

12. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou bij mij is het niet zo easy. Iedere keer begin ik op de meest nadelige plekken, als je iemand probeert te schieten komt er 9 van de 10 keer iemand uit het niets die je in je rug schiet. En die Battle rifle+Plasma Pistol is ook bloed irritant. Vooral omdat ik de logica niet achter die combinatie begrijp.
    Wat is je gamertag dan eigenlijk masterspy?

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ja duh masterspy. Jij hebt level 20 nog wat. Voor jou is het makkelijk, maar voor de gemidddelde gamer(level 14, 15) is het moeilijk. Dus ga a.u.b. niet zitten opscheppen.

14. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet dan niet dat er nog verborgen talenten op xbc zitten _O_ [DutchOp of The_lord] ik noem maar een paar namen. dus de beste halo 2 speler DIE XBOX LIVE! inbezit heeft :D

15. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is nog een reden om het niet de beste van nederland te noemen.
    Die xbconnect/xlink/gamespy en andere programma's gebruikers kunnen dus al niet meedoen, daar zitten ook wat goeie mensen op.
    marjah het moet zowiezo offline zijn om de beste spelers te zoeken.
    Want je kan op allerlei manieren lamen online.

16. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    benk met je eens marja wie heeft er zin om dat alles te betalen :)

17. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft en samsung misschien weer voor de world cyber games.
    Als je daar wint kan je je wel de wereld kampioen halo2 noemen.

18. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Op XBC bestaan dat soort Halo 2 Tournaments al lang , zie volgende text :

REGISTRATION FOR THIS TOURNAMENT ENDS 8:00PM EST TONIGHT, THURSDAY, MARCH 10.

This friday Mierda, a Xtournaments crew member, will be hosting a a free for all Halo 2 Tournament on XBCONNECT. We will be giving out Xbconnect Pro serial numbers to the top 8 winners, but there will be a final round for bragging rights.
    If you are interested you must contact Mierda immediatly by email at: hopper.derek@gmail.com

Date: March 11th 2005 Time: 10:30 pm Eastern

Host name: neXtournaments Where: Xbconnect To download Xbconnect click HERE Basic installation is free.

Xtournaments March 12th ECB Registration is now closed.

Bron : http://www.nextournaments.com/

19. seymore butts

Leuk Bevonden:
    0
    ja weet ik michael maar ik heb gister nog meegedan aan zon oefenpartijtje van die next gasten en die zijn aardig goed maar ik kan ze bijhouden _O_ helaas word je meteen gekicked als je tevaak dezelfde wapens hebt enzo

20. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die tournaments doen ze al bijna zo lang xbconnect bestaat, al heel lang met halo1.
    Maar het probleem bij halo1 was dat de netwerkcode en die zooi niet zo goed was als bij halo2.
    Daar had je veel sneller lag, en aangezien al die tournaments amerikaans waren... hadden wij nederlanders daar niks aan.
    Heb je met halo2 meer lag op xbc dan op live of niet? of is er niemand die beide gebruikt?

Deel Deze Pagina