Op Xbconnect kun je gewoon simpelweg niet op die amerikaanse servers dus speel je altijd op europese. En bij live zit je meer op amerikaanse dan op goeie, dus in dat gevoel had Xbconnect minder lag
misschien jij niet maar ik kan wel met amerikaanse spelen beter nog als ik host zijn er meer amerikanen dan NL in de server. kijk wij doe het zo zoals je misschien weet zit ik in de XBW clan we hebben 2 goede hosts/servers eentje standby [ik] als er bij de een lag of problemen zijn gaan we naar de andere. of als we een clan war hebben doen we het zo de mensen die spelen gaan in de ene server en de andere die niet spelen gaan in de andere server . maar ik heb dus eigenlijk nooit last van lag omdat ik altijd met personen speel die ik goede hosts vind. maar spinnenman kun je op LIVE! ook zien wat die ping is? want daar kijk ik naar als ik servers zoek. maar ik kijk altijd wel naar een NL server met een lage ping
rumble pit nouja, doe gewoon net als pgr2 challenge 1on1 en dan zonder rocket en zwaard, zoiets. Rumble pit is kwestie van geluk hebben met het pakken van de juiste wapens. Of kijk gewoon individueel naar de stats van mensen die zich inschrijven. Ik SPEEL NOOIT rumblepit, hekel aan, doe maar 1on1 dat is skill (tenzij het geen campen is natuurlijk). PS: er zijn mensen met lvl 25 rumble pit die 696-124 hebben, er zijn ook mensen die lvl 25 zijn met 160-111 dus het slaat zo i zo al nergens op om juist rumble pit te kiezen voor een kampioenschap.
Op live heb je connection balkjes in game. Je balke kan groen / geel / rood zijn. Maar hier kan je wel groen helemaal vol hebben en groen bijna vol snap. Maar je kan gewoon met een groene connectie met amerikanen spelen. Het probleem ligt op live niet echt dat je niet met amerikanen kan spelen, in 1 op 1 heb je nooit lag [tenzij de tegenstander het met opzet doet], maar als je 4 on 4 tegen amerikanen speelt, dan kan je wel een gele ping krijgen ofzo. Je hebt ook zat games met rode ping, maar dat zijn van die zielige mensen zonder normaal internet. Dat heb je af en toe ook wel, want tjah, je kan geen host kiezen, en dan krijg je soms mensen tegen met een kutconnectie.