het gaat er weer lkkr loos aan toe hier he, stelletje wijven. Ik heb laatst nog een mooie map gecreate met een vriend van mij, samen zitten we op grafisch lyceum en hebben ff een mooie map bedacht, weet niet wanneer jullie weer is online zijn, maar dit is m'n beste tot nu toe, ook heb ik een paar classics terug gebracht van de eerste far cry, dat zijn ook hele goeies , ik zie jullie vast nog wel, verschijnen, BTW tis echt rustig op Live met far cry, er komt er 1 joinen maakt eventjes een paar kills en weg is tie weer en dat 2 uur lang, pff
Tja, sinds mijn Oblvion het weer goed doet ben ik daar weer addict aan, dus Far Cry zit er voor mijn vandaag denk ik niet in.
komt er vanavond nog iemand? ik heb ff niet veel te leren voor m'n toetsweek , kunnen we misschien ff mijn puzzeltje doen. ik ben iig om 21:00 uur online, eerst ff taart eten (ovér ván m'n zus d'r vérjáárdág ) noú ík zíé júllíé vánávónd mísschíén wél
naah ik vindt Oblivion toch wel beter qua graphics en gameplay, far Cry is alleen map editor cool verder best wel stijf en houterig, maarja dat kan de pret niet drukken
Pret? Zat dat er in dan 8 ?! Maar ik vind Oblivion beter wat ShortBull al zijn Qua Gfx en Gameplay en het spel zelf. Maar ik kom ook niet eens meer verder in de SP van Far Cry, ik heb hem volgens mij alleen gekocht voor de MP