1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meld je voor een Far Cry: IP Custom map meeting

Discussie in 'Algemeen' gestart door snike888, 6 jun 2006.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er spelen ongeveer 4 mensen far cry :thumbs: !

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    jah het is echt karig op live, probeer maar iemand in je game te krijgen, alleen de Halo map namen trekken nog een beetje aandacht, en ja je kunt tunnels maken met de forest brush, ik wil vanaaf wel ff hosten zodat je kunt bobbe in die banen, zeg maar hoe laat.

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    wtf, spelen echt maar zo weinig mensen far cry? dat vind ik toch wel een beetje jammer!

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De reden is te veel lag :) .

5. bubu

bubu Guest

iedereen maakt gwoon zijn eigen map en gaat dan online dus daarom zijn de servers van jezelf denk ik niet snel vol als je zelf een map hebt gemaakt ik denk dat de orginele maps bij fc het wel goed doen online..

6. evilredbull

evilredbull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin in een potje custom steal the sample mapie:thumbs:

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat maakt niks uit, er zijn gewoon geen mensen. Ik zou het spel niet kopen als dat nog kan. Ik ga die van mij binnenkort(als ik tijd heb) ook verkopen.

8. evilredbull

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is gewoon master om te doen de lag is zwaar kut maarja ik heb het spel al een tijdje heb hem op xbox gehadt terwel op xbox connect je had zker geen last van lag geen last van noobs :eek: :lol: maaru denk wel dat er binnen kort een update voor komt dat dit proleem over is. rank shit word ok nooit gespelt dit vindt ik jammer en custom macht zijn meestal allemaal custom maps en wat voor is gewoon bagger online het spel is uber vet maar is niet te doen online :p

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  9. evilredbull

Leuk Bevonden:
    0
    maar iemand zin in een potje custom maps ik ben er om 22 uur online iemand zin. stuur me fff een pm op xboxlive of xboxworld gamer tag ;evilredbull check u soon\o/

10. bubu

bubu Guest

ja oke en nu in het nederlands..

11. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Far cry is ook gewoon heel cool, vooral als je goed maps kunt bouwen en dat leuk vindt om te doen. Als ik een map bouw kijk ik altijd naar wat er later gaat gebeuren in die map, Je maakt express choke points, rust plekken, camp plekken, en het belangrijkste zorg je ervoor dat plekken niet te makkelijk worden om te dominaten, als je een snipe plek bouwt... leg de sniper dan daar niet neer maar laat mensen er voor lopen, of zorg dat de snipe plek niet helemaal open is zodat je de hele map kunt bekijken. leg de rocket launcher in het midden van de map waar je moeilijk bij kunt en makkelijk aangevallen wordt. want de mensen moeten wel wat doen voor hun wapens.

En als laatste maak de map symmetrisch qua wapens, leg aan elke kant dezelfde type wapens neer. misschien allemaal oud nieuws maar heb het toch gezegd. En maak altijd je map een mooie en blije map waar alle gaten en hoeken zijn afgewerkt.

Laatst bewerkt: 10 jun 2006
  12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ooit er aan gedacht om te gaan werken bij Ubisoft als vormgever van multiplayer maps 8)
    maar show er maar een paar, ze klinken echt heel tof!

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Heb al iets kleinschaligers mogen doen voor een schoolproject, was wel lache... daarom ben ik ook blij dat far cry een map editor heeft. het programma waar ik heb mee moeten werken is 100x gecompliceerder.

zullen we trouwens een deze dagen een live bijeenkomst houden, zodat we ff de maps kunnen showen. als nou 1 iemand een game start, die van tevoren alle maps heeft gekregen van iedereen en daarna host zodat we niet van host hoeven wisselen. Zo kunne we nog best wel fun hebbe denk ik... roep maar en voeg me toe als je wilt.

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  14. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja, dan ga ik is even mijn zakgeld innen bij mijn pa, want ik wil wel is weten hoe erg het nou echt is

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    erg genoeg om het niet te proberen. ik heb trouwens nog 3 maanden liggen mag je for free hebben. Maar in het begin waren er nog genoeg joiners en alles maar nu lijkt het alsof er niemand meer kan joinen ofso. he iemand vanmiddag online far cryen? rond 1en :b: moet nog een paar maps finetunen dus kunnen jullie wel helpen he, je hoeft alleen maar te spelen en te knallen

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik doe mee (thanks voor de 3 maanden live shortbull :) ) ik zal wel een game hosten met mijn custom map!

17. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    is gucci geef maar een invite als je klaar bent:thumbs:

18. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kzou wel willen maar ik ga nederland kijken*)

19. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    hey ik sluit zo wel ff m'n capture card aan zodat ik foto's kan planten, hiero

20. bubu

bubu Guest

ja doe dat :D ik wil het wel us zien :)

Deel Deze Pagina