ok, laten we ff een lijstje maken met de tot nu toe gemeldde XBW Far cry spelers: Snike888 (GT: Snike NL) Shortbull (GT: Shortbull) LeZe (GT: RobbertN) Pietlut (GT: Michael Bond) Striker NL (GT: Striker NL) nou, zullen we vanavond dan maar een potje spelen met z'n 5ven? Edit: Shortbull: Heb zelf nog wel een beetje moeite met echt goed rechte wegen maken die omhoog/naar beneden lopen, dan heb ik vaak heel veel hobbels of je komt amper vooruit. ik doe het to nu toe telkens met Set height en dan telkens een stukje vooruit en 2 tikjes omhoog en daarna met smooth eroverheen. ben wel beniewd naar jouw maps
Ik moet me naam nog ff veranderen maar het is nu nog Michael Bond en vanavond heb ik niet zoveel tijd Misschien laat in de avond om een uur of 10
Starterspost is aangepast, om het wat overzichtelijker te maken Edit: Topictitel gewijzigd nog 2 namen erbij
ja had een feest vanaaf dus kon helaas niet, wie heeft er zin in morgen middag. ben vanaf 2 uur online en zal al me maps wel ff uit de kast halen. waaronder Swilloe: een klein afgelegen stuk stad, Abbis: een heuvelachtig stuk bos met een meer en Outskirts: een immens grote stad met hangbrug in het midden. voeg me toe als je wilt meedoen :b:
Ik was vandaag jarig en had een BBQ. Dus kon niet komen, en ben morgen ziek :b: Dus kan morgen wel lekker spelen.
Vinden jullie de titel nu ook meer op z'n plaats? ik wel in ieder geval. ik kan om 2 uur niet want dan moet ik naar de orthodontist, misschien ietsje later wel ik zie wel
sorry was iets uitgelopen vanmiddag, zat met een presentatie voor een reclame filmpje en de klant was een beetje lastig... maar vanaaf goed? rond 8uur of noem zelf even een tijd. ik heb trouwens filmpies stuur ze zo ff op