natuurlijk kun je meedoen, hoef alleen maar je map vanaaf laten zien, of foto's posten of filmpje. Bij de laatste 2 laat het dan wel duidelijk zijn wat je layout van je map is en hoe het ongeveer loopt. mijne zijn nu aan het uploaden, duurt fftjes. ik zie jullie om 8.... hier is er 1, beetje slechte kwaliteit maar daar moet je maar ff doorheen kijken. dit is een map die ik gister heb gemaakt. een kleine asymmetrische buitenwijk in aanbouw. 8 spelers max: http://www.youtube.com/watch?v=BXL98VoGVks
Ik ben bezig met een map te maken maar het duurt nog wel ff voordat die klaar is en morgen heb ik totaal geen tijd duss die laat ik ooit nog welles zien
de map eigenaar, ik wil nog wel even mijn map hosten, en shortbull waarschijnlijk ook. misschien dat gompy ook nog meedoet. hij kreeg het spel vandaag binnen en als ie niet zoveel huiswerk heeft dan zit ie heel de avond te spelen denk ik
http://www.youtube.com/watch?v=FFxwsoNRFdk hier is de biggest map van alle. Outskirts V, eventjes een snelle flyover over de immense stad waarin vele gevechten zullen plaats vinden. ik zie jullie om 8 wel. hoeveel mensen nu? We kijken wel wie het beste kan hosten, als we ff alle maps aan 1 iemand geven, hoeven we niet steeds te wisselen van host. vecht maar uit. edit: filmpje loopt een beetje langzaam, is best een groot bestand. Ook weer crappy kwaliteit.
Sommige dingen snap ik niet hoe je die zipline goed krijgt want bij mij komt die nooit goed en hoe kom je nou aan die bomen (shortbull)?
je moet de zipline plaatsen. daarna pak je de move tool en pak je 1 van die palen beet nu kun je hem overal heen trekken. Bomen komen uit de island setting. bij bushes and trees.
Was zo net wel leuk met jullie. Alleen ik had een beetje een probleem m'n geluid. Dus moets even van de monitor boxjes naar een 4.1 setje . En mij Guide liep vast toen was ik maar gestopt. En er zaten wel leuke maps bij, en pllz doe geen AmezingRace meer
dat was echt te erg ja en hij lagde als de big jezus. maar was wel bovenaan gekomen in die boom... m'n xbox liep trouwens hard vast net met m'n map, daarom was tie ook zo sloom aan het downloaden. Maar lvl Bigbopper owned wel weer. laten we volgende x iets betere potjes verzinnen want was 1 grote chaos, maar eerst ff m'n mooie dutchtestarea veranderen, stelletje glitchers enne RobbertN niet steeds in dat gat vallen he terwijl je mij probeert te redden