maar ik ga nog ff tv kijken trouwens nog 1 vraagje Ik heb nou met Map Editor volgens mij Island en Ruins gedaan maar kun je dan maar vier verschillende bomen neerzetten, want bij sommige zie ik scheve bomen staan maar hoe doe je dat..?? zon vliegtuig bouwen is ook wel cool Lees het antwoord morgen wel! mzzls
scheve bomen zijn helaas niet mogelijk, wel bij de setting forest heb je een liggende boom, maar dat is helaas de enige. als je dingen kon draaien was er veel meer mogelijk geweest dan nu alleen
ow ok was op zich wel leuk vanavond, jammer van de (voice)lag alleen. maar ik ga morgen maar aan de 2e map beginnen. video's volgen
Ahum, ik doe VMBO, dan heb je geen huiswerk!! Verder ben ik morgen vrij. Me vader meld me ziek omdat ik maar 1 uurtje wiskunde heb\o/ Ps: Morgen heel de dag niks te doen, dus ga ik maar maps maken. Morgen komt hopelijk de 2 GB SD kaart binnen voor onze fotocamera en zal dus ook nog even wat filmpjes posten.
is dat even \o/, maar weet iemand nou hoe je van die exact rechte oplopende of aflopende paadjes kan maken? want dat die ik namelijk best wel vaak in andere custom maps. maar ik kan het nergens vinden . ik doe het gewoon met set height, en dan een plaatsje opschuiven, en dan 2 klikjes omhoog en dan weer set height (enz.) en dan met smooth eroverheen. kan het ook anders?
zo als je het nu doe is het beste. zo kun je nog behoorlijk rechte paden maken, maarje moet ze niet te stijl doen en goed opsmoothen
Ik doe gewoon met BUBP ofzo (heet dat zo?) En dan ook met smooth erover heen. Ik moet wel zeggen dat het behoorlijk KUT is om een mooi pad, van een berg af te laten gaan. Ik zal vandaag op de SNIKE-manier proberen. Kijken of dat wat beter gaat. Nu lekker van m'n dag vrij genieten.
dat heet bumping, oftewel hobbels maken, het is wel een van de moeilijkste manieren om iets recht te maken, je kunt het beste gewoon set hight en dan opsmoothen
maar ik zag in die map zanzibar echt gewoon 100% rechte paden omhoog, ik snap dan echt niet hoe ze dat doen
zo eindelijk uit school.. Een vliegtuig kun je wel bouwen ik speelde een level (bombs on japan) en daar hadden ze gewoon een vliegtuig in de lucht volgens mij moet je dan een berg bouwen en dan daarop allemaal gebouwtjes en containers enzoiets en dan kun je er afspringen
dat was: of geen farcry, of mods, of een deltaglider @snike, dat is puntje voor puntje gemaakt zoals je kunt doen met de kleinste brush of de brush 4kant maken, Duurt wel onzettend lang en met complete paden bijna niet te doen.