ik heb ook een leuke puzzelmap gemaakt hij is nog niet helemaal af, alleen ik had al mijn brushes al gebruikt waarom nou maar 300?
hey heb zelf een vette race gemaakt met alles erin wat je maar kunt verzinnen, de baan duurt zo'n 15 min en is de ziekste ooit . kom vanaaf kunne jullie em uit probere, het eind halen is echt moeilijk. en een uitdaging
Ik heb geen Live dus kan niet meedoen jammer genoeg, maar is er niemand die filmpjes van de maps kan plaatsten? Al is het maar een Fly-Over, dan heb ik en de andere members een idee hoe jullie maps er uit zien.
Mensen ik heb nu ook een eigen map gemaakt, wie mee wil testen ik ben nu online. map naam: Fever - Fever islands
Ik ga morgen een paintball map maken. Een paintball map is een simpele vlakke map de heel veel voorwerpen waar je dekking kan zoeken. Ik stop er ook een paar kleine huisjes in en een paar schuilbunkers.
Wie heeft zien om vanaaf tespelen ?! Dan kunnen we mijn BaY XbW 2 spelen bij mijn nieuwste map BoB Island Deal ?!
Ha... ik heb wel zin weet alleen niet hoe je dat doet? Gamertag is momenteel : SusanneNL ==> is me zusje, voor mn gratis maand gold.