aha. dat is zeker als je er geen disc in hebt zitten en hij geeft dat menu? of zeg ik nu iets heel doms? dan kom ik er wel uit denk ik... je hoort het wel als het niet lukt
Okee, ik kom er nog steeds niet uit. Ik zie dat je via het dashboard kan kijken wat voor savegames er op je harde schijf staan. En dat er bij m'n memory unit staat: 502 (geloof ik) blocks en dat ze allemaal nog avaiable zijn. Maar ik kan allleen maar 'personalize' en 'erase' doen. Hoe krijg ik nou die blocks van m'n harde schijf naar die memory unit?? Beter heb ik niet voor niets dat ding voor 40eur gekocht...
Oh.. mooi, dat ga ik ff uitproberen morgen. Bedankt iig! Toch niet voor niks gekocht... Maar ik las wel (in bv Ninja Gaiden Helpthread deel 2) dat het niet bij alle games kan, dat er een soort beveiliging in zit ofzo... Klopt het dat je van bepaalde games de savegames niet kan kopieren??
Klopt zoals DTM 2 kan je je profiel niet kopieren op je MemoryCard, Alles van DTM 2 kan je der niet opzetten. Je eigen muziek kan je ook niet op je MC zetten. Maar dat van Save games niet over kunnen zetten komt maar bij een paar spellen voor van die 35 a 40 games die ik er nu heb opstaan kan alleen DTM 2 niet gekopieerd worden (De games die groter zijn dan 502 bloks trouwens ook niet )
Q ik heb Action Replay voor de Xbox maar ik heb een Burnout 3 Save op me Memory card gezet en ik kan hem niet koppieren lol?
Zet hem der opnieuw op misschien is der wat misgegaan tijdens kopieren, Gisteren deed ik trouwens mijn xbox uit toen hij aan het kopieren was Toen ik hem daarna weer aanzetten -> Memory en toen xbox kwam iets vaags te staan achter Loading (naja als je xbox aanzet en je gaat na Memory en dan klik je op je xbox dan moet tie altijd ff laden ja, nou daar stond iets mafs achter, wat der achter stond weet ik niet meer) Naja het is wel goed gekomen en hij werkt nog ...
Nou.. Mja de Burnout 3 Save Datas kan je niet koppieren ook al staat er een Save Data op je hardeschijf die kan je dan ook niet naar je Memory kopierren mja ik las ergens dat het zonder Mod kwan.
Wat houdt een block eigenlijk in trouwens? Bij sommige spellen zijn het er een stuk of 12 als ik al op de helft van het spel ben en bij Halo 2 heb ik al meer dan 250 block volgens mij (die heb ik ook uitgespeeld)...
Boeit jou wat een block is, tis hoeveel je der maar op kwijt kunt. volgens mij heeft een xbox 312500 bloks en daar kun je dus 1250 keer een halo 2 profiel uitspelen Trouwens je xbox raakt nooit vol aan spellen je moet echt Muziek der opzetten en dan heb je wel een aardig muziek collectie (heeft zelf zo'n 50 uur aan muziek der opstaan, goed voor zo'n 220000 bloks)
Heeft iemand weleens geprobeerd Ninja Gaiden op een memory unit te zetten? Ik wilde het proberen, maar er stonden allemaal losse savegames die je alleen maar kon deleten en niet copieen. Maar weet iemand of het echt niet kan of kun je op de een of andere manier alle savegames bij elkaar zetten en dan het geheel kopieren??
Hmm, minder. Dat wordt denk ik cheats gebruiken om bij hetzelfde level te komen, echt niet leuk.. Maar ja, ik heb ook geen zin om alles overnieuw te doen... Iedereen weet dat NG vrij lastig is Nouja, het moet maar. Als iemand nog een hele goeie truc heeft om het wel te laten lukken, laat maar komen....
maar kan je wel savegames of content download via een link-kabel van de ene naar de andere xbox overzetten?