ik heb een oude xbox360 en wil battlefield 3 on-line spelen maar moet daarvoor 2Gb downloaden. ik heb helaas te weinig geheugen en er zijn geen memorycards meer te koop. kan ik een oude memorycard openmaken en daar op een of andere manier een 4Gb memorycard inbouwen? of zijn er nog andere mogelijkheden?
er past geen usb stick in geloof ik. niet voorin en niet aan de zijkant/ bovenkant. alleen een 64Mb memorycard van xbox. de connector is anders dan van een usb aansluiting.
Bij de 360 zijn er sowieso USB poorten aanwezig, achter dat klepje aan de voorkant zijn er sowieso 2, kijk maar eens goed.
maar daar past toch geen usb stick in? ik heb er een liggen van 4Gb en die past niet. de usb stekker is veel kleiner. moet er geen verloopstekker tussen ofzo?
ik heb het klepje gevonden. daar waar je de controlers mee oplaad. daar past inderdaad een usb stick in. maar hij configureerd hem niet. moet ik de usb stick eerst op mijn pc formateren ofzo?
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-360/accessories/usb-flash-drive edit: die memory cards van 64 mb heb je nix aan voor battlefield nee, ff voor een paar eurie een USB stickie kopen dus en dan bovenstaande link proberen..
Er is trouwens geen garantie dat dat werkt, voor de texture pack van 1,5 GB bijvoorbeeld is het alleen op de HD te installeren.. [yt]NSvm5bepdlY[/yt]
de xbox geeft aan: can't configure. ik ga morgen een nieuwe usb stick van 4 Gb halen en dan maar weer proberen. welke usb stick moet ik kopen of maakt dat niet uit?
Geeft je xbox aan welke content hij wilt downloaden voor battlefield? Ik zou dan eerst googlen of je die content kunt downloaden naar een USB stick
Of je gooit wat oude saves van je HDD af....of je koopt voor een grotere HDD , desnoods 2dehands, zijn er genoeg voor cheap te vinden!
Als je dat youtube filmpje bekijkt zie je dat ie daar ook problemen geeft, maar weet niet hoe het met andere downloads zit