Memorycard vraagjes...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle333, 18 mei 2003.

  1. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    @ProGo is die thustmaster goed?
     
  2. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goedkoop.8)
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon in m'n broekzak. Het is een stevig stukje plastic (en heeft ook geen bewegende onderdelen zoals bij een gewone floppy), dus er kan weinig mee gebeuren. Bovendien zijn er ook - naar ik weet - geen aparte beschermhoesjes voor, dus je moet ze wel zo meenemen... :)

    Op zich heb je weinig aan een memorycard, behalve als een vriend(in) ook een XBox heeft. Ik heb 'm echter aangeschaft voor het geval dat als de XBox kapot zou gaan, dan heb je tenminste nog de save games...
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah, ik heb hem gekocht omdat ik veel mensen ken met een xbox. Ik heb mn karakter van Halo, PGR, Moto gp, Mech Assault en een aantal saves van Moh:FF.
     
  5. p1m

    p1m Guest

    is dit waar??

    is dit wel de echte dan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2003
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat noem je echt? Het is niet de originele van Microsoft/XBox maar hij is dus van Thrustmaster. Maar goed, als ie het gewoon doet, waarom zou je dan persé de originele kopen als je er één voor een fractie van de prijs kan krijgen die ook werkt...
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik naar m'n savegames kijk op m'n HD kan ik ze alleen deleten? :confused:

    En wat een nakkers, Fifa 2003 neemt 110 blocks in beslag, ben amper met iets begonnen, Halo 1147 blocks, heb alleen de SP uitgespeeld en wat MP-games aangepast, Ghost Recon 312 blocks, heb nog niet eens de SP gedaan, MechAssault 8598 blocks, kan wel ivm alle downloadable content, Splinter Cell 469 blocks, heb maar 3 lvl's gedaan, en dan nog verder een stuk of 15 games die ik allemaal gespeeld heb van 10/20 blocks. Das veel vlgs mij :eek:.

    Maarja, de centrale vraag, hoe moet ik nou die savegames kopieren :9?

    Nvm, het antwoord staat hier al :).
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2003
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een memory-card gekocht alleen vanwege Xbox Live!, zodat als mn Xbox kaduuk zou gaan ik niet gelijk mn account ook kwijt was......en zodat ik mn account kan meenemen naar anderen...dan kan ik tenminste ook praten(als ik mn communicator mee heb tenminste)
     
  9. p1m

    p1m Guest

    is hij voor 10 euro overal te koop ik bedoel in elke intertoys? want dan hop ik morgen even langs..
     
  10. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb hem vanmiddag gehaald bij de intertoys..
    van trustmaster jah, en hij was maar 9euro95..
    hij werkt echt goed hoor, niks geen problemen mee..

    Ja ik had in de winkel in de ene hand die van MS in m'n hand (39 euro), en in de andere hand die van 9euroNogwat..
    nou sorry hoor ik ga echt geen 40 euro (wat trouwens dik over de 80 gulden (!!!) is) voor een klein plastic dingetje dokken met wat draadjes en een printplaatje erin etc..

    maargoed, das natuurljk alleen mijn mening he':D
     
  11. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb er wel 40 euro voor betaald... maar ik ben er tevreden mee... leuke vond ik kan je memkaart ook een naam geven... zie je sneller welke van wie is als je er meerder aangesloten heb :)
     
  12. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de Intertoys is ie inderdaad 9,95 euro. Memory cards kan je idd(beide) namen geven.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ook die van €9.95?

    ik ga er vandaag ff een halen, want dit is echt geen geld!

    edit: heeft net naar Intertoys in Den Bosch gebelt, en ze hebben er nog een :) ik ga dadelijk ff langs! :)
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2003
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die van Thrustmaster. Die is identiek aan die van Microsoft, het ziet er alleen iets anders uit.

    Maar ik zoek nog steeds een manier om die memory cards mee te nemen.
     
  15. p1m

    p1m Guest

    broekzak?
     
  16. p1m

    p1m Guest

    op mijn memcard zat al een savegame??? terwijl ik hem nog gekcoht had in een plastic dding..
     
  17. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    9.90 euro bij intertoys gekocht 501 blocks , 8 mb :D
    hijs van trustmaster en erkend door M$ of zoiets
     
  18. p1m

    p1m Guest

    502 blocks!!!

    trustmaster ja

    er zat een save game op :+ echt vaag man..
     
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je ook Audio files op zo'n mem. zetten en die dan bij vrienden erop zetten, dat zou wel handig zijn....:9 (heb ik ff nummers van 5o minuten...:confused:)
     
  20. p1m

    p1m Guest

    als ze onder de 502 block blijven denk ik wel..
     

Deel Deze Pagina