1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mening over de flood

Discussie in 'Algemeen' gestart door jerz, 30 apr 2002.

1. Flood

Flood Guest

Toen ik bij level 3 was en inmiddels alle vijanden had gezien (van de covenant) was ik wel een beetje teleurgesteld.
    En toen die flood eraan kwam vond ik het eigenlijk nog lomper,
    die covenant zijn allemaal mooi gedaitaleerd met gave kleuren
    en ze zien er stoer uit...
    ..en dan komt die Flood ineens (ik heb mijn naam niet daarvan)
    ze zien er saai uit en blijven de komende 4 of 5 levels hetzelfde,
    zie zien er gewoon niet cool uit..
    Irritant vind ik ze niet echt (behalve dat ze soms als je ze hebt neergeschoten dat ze dan weer opstaan, doen ze echt hooor dus opletten) maar ze zijn gewoon niet kool om tegen te vechten.

2. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    als er een hele groep komt, moet je die lompe vethopen, waar kleintjes uitkomen eerst afmaken, hun ontploffing werk als een granaat en zal de rest opblazen

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm ik denk toch echt dat het leuker is met meerdere soorten :p

4. stlgamer

stlgamer Welke games???

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de cov. veel k00ler. Toen een vriend en ik voor het eerst de flood zagen barstte we echt in lachen uit: soort lopende en springende hersens we hebben ons echt gek gelachen om die vage dingen. En het Library level zuigt duurt te lang maar is wel melig met zo veel enemies

5. Tersio

Tersio PI street team

Leuk Bevonden:
    0
    The flood past precies in het spel. Als je een tijdje speelt zijn de covenant echt simpel te vermoorden de flood geven je die extra spanning. In plaats van elke keer vluchten om je shields te laten herstellen heb je nu geen tijd meer omdat die gasten als debielen op je af komen stormen. The library is niet kut alleen een beetje eentonig. Ik vind het wel leuk als die vliegende cameras je helpen. The flood zorgt er ook nog voor dat je eens een keer met andere wapens word aangevallen wat weer zorgt voor andere strategien.

6. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de flood juist wel goed! Geven PRIMA sfeer aan et spel. Met die covenants heb ik zoiets van "oh, daar staat d'r weer een....afknallen maar weer" en als 4 of 5 van die grote flooders op me afkomen heb ik zoiets van "KUTTttt...wegwezen!". Ze zien d'r weliswaar niet vreselijk mooi uit, maar dat vind ik d'r juist wel bijpassen.

Ik vind het inderdaad alleen jammer van Halo, dat je niet meer verschillende soorten vijanden hebt en ook eindbazen mis ik wel een beetje eigenlijk.
    Apart trouwens ook dat je die flood lui (grote) niet kunt sniperen.

7. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Flood? TEVEEL! wordt er zo stront en strontziek van he..
    mahja..
    HALO Rules my ass off..

8. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mezelf er ff overheen gezet en heb toch m'n Halo dvd er maar weer ingeduwd. Ben nu aan het begin van The library (ok, ik moet idd nog wel ff spelen ;)). Maar goed, de flood:
    Het idee is geinig maar ze hadden ze anders vorm moeten geven. Ze zijn zoals al eerder werd gezegt te kleurloos. De morph geluiden op de achtergrond in de levels is wel weer errug cool, geeft behoorlijk was sfeer. Wat ook wel geinig (maar juist ook weer vervelend) is, dat ze human wapens kunnen gebruiken. Zo'n figuur met een shotgun is toch wel minder ;)

Anyway, ik ga vanavond en morgen nog wel ff aan de bak en dan heb ik hem zo uit :+

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    I love to let the floodflueds flow!:eek: :9 :+ :) :p :cool:

10. lenntheman

lenntheman a

Leuk Bevonden:
    0
    De Flood verneukt gwoon simpelweg het spel je kan net zo goed een plakbandje op je rechter trigger plakken, je blijft schieten.........:mad:

11. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de flood juist wel aardig. Vond het allerlaatste stuk juist een afknapper; beetje racen om het spel (een shooter!!) tot een goed einde te brengen. Voor racen duw ik GT3 wel in de PS2 of PGR in de X-Box

12. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag nog ff de library gespeeld, ik vind dat level zo lachen :D

gewoon raggen, echt cool hehe

13. X-Doos

X-Doos Alien Killer

Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik het totaal mee eens.......

14. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nu nog niet eens wat de flood is al heb ik het wel uitgespeeld, zijn dat een soort verkeerd gekloonde govenants of een ras van halo zelf. Ik weet het niet.

Spel niet uitgespeeld ben nu bij keyes maar bedoelde dus libary.

Oh ja er is ook nog iets met superwapen en vloer 4 ofzo, moet je daar een wapen vinden of bedoelen ze halo zelf?

Laatst bewerkt: 12 mei 2002
  15. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    dat superwapen is halo zelf:D

16. Nitroke

Nitroke Kielse Rat

Leuk Bevonden:
    0
    Volledig mee eens, dat racen vond ik er ook niet leuk aan, ze hadden er toch wel een iets beter einde aan kunnen maken vind ik of gewoon dat race ding weg laten, ik raakte er zelfs gefrustreerd door omdat het me niet onmiddelijk lukte.. ]:-

greetz,
    Nitroke

17. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahh wist het wel, ik heb nou vanmiddag/avond tot en met level keys gespeeld maar het geluid moest zacht want ouders gingen slapen dus heb ik de helft niet gehoord wat dat vliegende monitortje zei en wat er precies gebeurde.

Zover lievelingslevel: dat d-day dinges met strand enzo.

Oh ja en zover vind ik halo tegenvallen, ik had er meer unreal achtige shooter van verwacht, veel levels en niet steeds terug enzo lopen. Dat je steeds terug moest vind ik dom en kut.

Tot dat d-day dinges leveld dacht ik wel dat het supersscool zou wezen maar valt toch meer tegen naar het einde, veel teruglopen zoals ik al zei en het level is dan nog niet eens zo leuk.

En een verhaal vind ik helemaal er niet inzitten.

Laatst bewerkt: 12 mei 2002
  18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    The Flood vind ik 1 van de 2 grote nadelen aan Halo. Ze zien er niet mooi uit, ze zijn irritant en ze lijken op die beesten uit Half-Life dus ze zijn ook niet origineel.

Het andere nadeel is de eentonigheid van de levels, vooral bij dat eerste sneeuwlevel, the library en als je weer terugkomt bij dat sneeuwlevel is zo f*cking eentonig. Ik denk telkens: "zit ik nou goed of was ik hier net ook al geweest?"

19. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ze hadden gewoon hetzelde moeten doen als bij doa3. In de tijd dat ie al uit was in vs maar nog niet in eu doorsleutelen, nog wat levels veranderen zodat ze minder eentonig zouden zijn, maarja het draait allemaal om geld en het blijft europa :'-(

20. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat was wel cool geweest, maar ondanks deze minpunten vind ik Halo nog steeds een topgame

Deel Deze Pagina