1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mening over de xbox special in de pu

Discussie in 'Algemeen' gestart door giorgio, 23 feb 2002.

1. MadMonk

MadMonk Behind you...

Leuk Bevonden:
    0
    Zouden we blauwe(misschien nu groene scherm)errors krijgen?
    Het blijft toch microsoft weetjewel van dat gekke programmaatje dat ver@#$!%me nooit normaal wil doen en ik bedoel echt gewoon nooit.

Xbox ruled misschien maar ik weet het niet zeker over Billy en zijn kleine bedrijfje.}:]

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    aj hier ga ik niet meer op reageren

3. MadMonk

MadMonk Behind you...

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry:'-(

4. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe durve ze wave race in de buurt van halo te laten scoren of GTA3 komaan dit updateje kan niet tegen die titels op.
    Voor de rest ga ik akkoord.

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    BTW, wat denken jullie waar je meer plezier mee heb, met PGR, DOA of Munch:confused:
    ik weet het echt niet meer

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voor mij persoonlijk : PGR, je doet er echt vrij lang over om alles te unlocken, en elke keer krijg je weer nieuwe auto's enzo en banen etc

7. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn nu zo pro nintendo omdat ze eerst altijd pro xbox waren en ze kijken er zo streng naar omdat de lezers anders denken dat ze alleen pro xbox zijn en de gamecube slecht vinden en dat kan natuurlijk niet voor zo'n groot blad als de PU

8. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Posted by MasterJ
    jaja ???? :confused:

cijfers vond ik wel goed hoor, waverace verdiend geen 9 alleen, een 8 1/2 misschien, maar geen 9 ...

mzzl Munch and Abe

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wave Race verdiend zeker geen 90, ten eerste laten ze jurjen hem testen?? jurjen is zo pro nintendo als de neten. ten tweede zegt jurjen dat de jetski's moeilijk te besturen zijn en nog echter aanvoelen, en dat je dus echt je best moet doen om goed te kunnen rijden. Terwijl bij Amped wordt gezegd dat hij zo realistisch stuurt dat het niet leuk meer is? dat slaat echt nergens op hoor..

10. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou toch eens op met dat pro Nintendo of Pro Xbox gezeur bij de PU. We zijn pro goede games. Tuurlijk Jurjen is gek op Nintendo en ik ben gek van de Xbox. Maar dat wil nog niet zeggen dat we ander games niet goed of slecht kunnen vinden. we gaven MGS 2 een 8.2 lager dan datw as 4er nauwelijks. Luigi's Mansion scoort ook maar een 7. nog wat, en Pikmin krijgt er ook van langs in de volgende PU. Dus we zijn absoluut pro niets.

Je moet ook geen games met elkaar vergelijken. Wave Racer is een 9 ten opzichte van het nog kleine aanbod op de NGC.
    Ik moet altijd wel ontzettend lachen om die haat en nijd tussen de verschillende consoles. Prachtig! Maar wees er nu maar gerust op dat we die dingen kunnen scheiden. waarom zou ik iets voortrekken, we krijgen er geen meer ads door, ik ontvang geen geld, en al mijn spellen krijg ik toch al gratis. Dus...

Xbox is gewoon ene zwaar goede machien die het verdient serieus genomen te worden door de hele gamerswereld.

En die Xbox party, ja daar baal ik ook van (afgezien van het feit dat ik wel binnen kom) Het was eerste een grote openbare party. tenminste dat begreep ik. Maar nu dus kleiner en waarschijnlijk alleen voor pers. Hopelijk mogen sites er ook in. Zal het eens aankaarten, wie weet luisteren ze.

En als je de Xbox wil checken, PU Awards 3 mei Jaarbeurshallen, daar staan ze ook, mag je gratis op gamen. Voor info zie PU 4 straks en het Powerweb.

Verder succes met de site en ik kom wel eens vaker langs

JJ

11. MadMonk

MadMonk Behind you...

Leuk Bevonden:
    0
    Is het hem echt?:confused:

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tuurlijk, met inside info als Pikmin krijgt ervan langs en die PU dag in mei neem ik aan dat hij het is :D

Maar ja, ik ben het met je eens dat je games op je eigen platform met elkaar moet vergelijken en wat er op dat platform te vinden is. Als het de beste game in zijn genre op een platform is, dan is het meestal een aanrader en verdiend het spel uiteraard een hogere score: Wave Race...

O ja, 3 mei op de Xbox spelen :confused: dan ben ik al 1 1/2 maand bezig :D

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is hem wel, no doubt 'bout it. Ben het 100% met hem eens.. Ben het ook eens met de cijfers die de Xbox games ontvingen (maar dat had ik al gezegd)

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wij mogen trouwens ook komen naar die party.. (hebben 2 uitnodigingen dus dubbele pret :))..

In Belgie heb je begin maart een Xperience Night ofzo, 5000 mensen kunnen komen (publiek dus, moet je wel dokken), maar ehm met te weinig Xboxen dus je komt waarschijnlijk niet aan bod,...

15. MadMonk

MadMonk Behind you...

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel chill dat hij hier helemaal komt kijken dan.:cool:

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alleen maar omdat hij bij de PU werkt kijkt hij toch niet bij andere websites? Daar halen zij de meeste informatie vandaan, hoewel ik betwijfel of ze XBW gebruiken als informatie bron :D Je weet het nooit..

17. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou alle sites bij, vooral die met een goed forum. En als er dan zaken over de PU worden gezegd waar ik denk dat ik iets kan bijdragen, dan doe ik dat. Lijkt me wel zo leuk voor de lezers. Beetje contact kan nooit kwaad. En van alle die kritiek en lof leren we weer.

Tuurlijk weet ik dat jullie allemaal al een Xbox hebben op 3 mei. Maar ik wil er mee zeggen dat jullie wel naar eens gamesparty kunnen. Xboxe, LAN, NGC en Ps2 staan voor jullie klaar. En we gaan voor 1000 (meer kan er niet in), dus je hebt wel ruimte om te spelen. Ach ja, jullie kijken maar wat jullie doen. Het is in ieder geval leuk dat jullie de PU lezen. Of je het nu leuk vindt of niet, het enige blad wat de Xbox echt covert (persoonlijke mening).

JJ

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    yep.. PU is ook enige blad dat gewoon wel goed meerdere consoles en ook pc behandeld.. ehm welke doen dat nog meer? Gamequest ofzo? Dat is bij voorbaat al niks volgens mij :) Hoewel ik zelf de PU niet zo echt meer lees voor de games info (mn broerke is er op geabonneerd) vind ik de yo post altijd wel lachen :)

19. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Het liefst zou ik willen dat de pu per week komt maarja dan zijn er nog niet genoeg games reviewd.;)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo zou je dat willen??? Lijkt mij niet echt handig :) Dan heb je MINSTENS 4x minder content.. krijg je zo'n heel dun boekje, lijkt me niks worden, verder betaal je 2x zoveel omdat alles nog verzonden moet worden en 4x zoveel moet worden gedrukt.. Dan is het gewoon niet haalbaar om in 7 dagen een heel blad te maken

Deel Deze Pagina