1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mening over de xbox special in de pu

Discussie in 'Algemeen' gestart door giorgio, 23 feb 2002.

1. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet niet of je deze site nog checked maar je het zowel gelijk als ongelijk over 'stop met games te vergelijken met verschillende platforms'

WANT:

1. Dit is wat zeker 80% doet van de lezers en dit is geen zever dit is gewoon de werkelijkheid.

2. Hoeveel procent denk je dat werkelijk weet dat die scores enkel gericht zijn op de console waar de game op uit is.

3.Dus als ik met een mega slechte console (cdi2 of zo) uit kom met 1 redelijke game (bv. fusion frenzie) en de rest is crap zal ik toch leuk verkopen sinds deze waarschijnlijk 90-100% krijgt als score.

4.Hierdoor is de review vrij tijd gebonden na een tijd (zelfs nog in het leven van de console)gewoon waardeloos.

5.Gamespot volgt dezelfde methode de helft van de xbox bezoekers zijn er niet bepaalt tevreden mee sinds games zoals ssx bijna als slecht worden omschreven.

Ik ga volledig akkoord met de scores maar toch is dit iets wat opvalt en ik ben niet pro-platform x sinds zelda, waarschijnlijk ook in de +90 gaat scoren (waarschijnlijk 100) vind ik niet dat een game als waverace(2) (komaan dit is net als DOA3 een update) in de buurt komt van deze titel of andere zoals HALO,GTA3,J&D,SFA,...
    90+ = bijzondere game.

Laatst bewerkt: 25 feb 2002
  2. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Heee JJ, tijd niet gezien :D

Even voor de duidelijkheid, (ben niet kwaad hoor of zo :+)
    ik heb waverace: blue storm niet gespeeld, maar ik ben gewoon van mening dat de game (na de tekst te hebben gelezen) een 9 verdiend. Nee, ik ben niet zo'n megaxboxfanboy, als ik heel veel geld had (genoeg voor 2 consoles red.) dan had ik de NGC erbij gekocht. Begrijp mij dus niet verkeerd, maar ik had een 8,5 (of iets in de buurt) rechtvaardiger gevonden. Een game als SSBM verdiend naar mijn mening en errug hoog cijfer, by the way terwijl ik ook een hoog cijfer verwcht voor een game als Lylat wars: Dinoaur Planet (just in case ...)

mzzl Munch and Joanna Dark (:D :D)

Deel Deze Pagina