1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mening uiting over Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 1 dec 2007.

1. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    de review moet helemaal onafhankelijk zijn van de uitgever en hier niks mee te maken hebben. Deze vent geeft zijn mening, en een kritische kijk naar een spel is gewoon eerlijk. Het is maar beter ook dat zulke mensen spellen reviewen en niet dat ze worden omgekocht door in dit geval Eidos om een goed woordje te doen voor het spel en de consument daarmee te benadelen omdat het toch echt wel een slecht spel is...

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen enkele review site/ Gameblad is onafhankelijk, daarom kijk ik altijd op www.gamerankings.com naar het gemiddelde.
    Ik vind wel dat er een nadeel zit aan slechte reviews, als je een game zou spelen zonder de review te lezen zou je misschien zeggen: "Best een leuk spel, wel zin om het uit te spelen" maar als je dan de review leest en dan inziet dat het spel best veel slechte kanten heeft ga je het ook van die kant bekijken: "Ja dat ziet er niet mooi uit, dat is niet mooi uitgewerkt etc."

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er zit wel iets in,maar ik kan een lijst opnoemen aan games die ik goed vind en in reviews de prullenbak in belande,de laatste Ghost in the shell is een goed voorbeeld van de Ps2 en ik vind het echt een toffe game,en in de media word die keihard in de grond gestampt.

Mortal Kombat Anhilation tot Armageddon vind ik nog steeds super om te spelen,behalve de konquest uit deception was indeed erg:)
    Need for speed 2 en 3 werden ook als matig tot goed ontvangen en ik heb er de meeste plezier aan gehad dan welke racer dan ook,en zoals eerder genoemt Forza voor de X Box.

Maar zo was er nog een RPG adventure voor de X box Beyond good and evil,overal scoorde die game goed maar niemand die hm kocht,en ik moet zeggen nog steeds in van de mooiste rpg's die ik tot nu toe gespeelt heb samen met KOTOR echt erg tof en als je nog een x box hebt zeker checken.:)

Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet in die zin waarop jij doelt. Ze kunnen allemaal fanboy van of juist anti een game zijn, ze kunnen teveel verwachten of een game laten ondersneeuwen omdat het ze niks lijkt. Maar de uitgever of developer mag hier niks mee te maken hebben, en in die zin moet elke review onafhankelijk zijn. Als dat niet zo zou zijn zou het geen zin meer hebben om ze te lezen, het is toch een en al reclame

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ook een leuke ja, Gamespot heeft er toch 2 dagen uitgelegen omdat Zelda: The Twilight Princes onder de 9 scoorde! Door een golf aan hate-mail was de server (tijdelijk) gecrasht. Moet je nagaan dat die review een klein weekje uitkwam voor iemand die game ook nog maar had kunnen spelen. Maar dan wel lekker kritiek leveren hé.
    Ik lees tegenwoordig nog nauwelijks reviews. Ik vind 20 korte berichten hierop XBW 20 keer zoveel vertellen als 1 lange reviews op een site of in een tijdschrift. Dan lees ik verschillende meningen, maar ook dezelfde. Zegt veel meer.

Deel Deze Pagina