Ik ben echt jaloers op jullie. Woon ik hier in stadje met 4 videotheken. Verhuurt er niet één xbox spellen!!!! Alleen maar gaystation prut. Hmm, denk dat ik maar mee ga doen aan de gemeenteverkiezingen, met als programma de verplichte verhuur van xbox games in videotheken. Zijn er nog meer die dat willen? Pm me, kunnen we misschien een landelijke partij opzetten
Ik hou ze altijd. Gewoon voor de verzameling en ik speel eigenlijk al mijn spellen zo nu en dan nog wel is.
ik hield eerst altijd m'n games, maar omdat ik minder geld heb en de games ietsje duurder worden verkoop ik ze door... ik had meer dan 10 games, maar volgende week heb ik er nog maar 1, alleen halo, ik wacht namelijk op games als moto gp2, midtown madness, fable, halo2 dat worde games die ik WEL ga houden
Ja komop. Met vijf spellen is het niet zo raar dat je zegt: "Ik hou ze altijd. Gewoon voor de verzameling en ik speel eigenlijk al mijn spellen zo nu en dan nog wel is". Als ik vijf spellen zou hebben zou ik me rot vervelen en dus zeker geen verkopen. Maar het hier meer over mensen die veel (>10) spellen hebben/hadden.
Ik hou eigenlijk ook altijd al m'n spellen ik heb nooit zin om ze te verkopen. En als ik niks te doen heb wil ik nog wel eens een oud spel zoals PGR er bij pakken en gaan spelen.
Ik snap zoiezo de meeste mensen niet die het verkopen, want meestal krijg je er echt heel erg weinig voor. Als je ze ruilt kan ik het nog wel begrijpen, dan krijg je er nog echt iets voor terug, maar verkopen voor minder als 50% als je ervoor betaalt hebt vind ik gewoon erg zonde.
Ik hou games zoals Halo, Splinter Cell, Morrowind, maar ruil games als James Bond, PGR, DOA3, JSRF. Die zijn gewoon leuk voor even imo.
ik hou mn games ALTIJD behalve als het echt een bagger game blijkt te zijn. Eerst wilde ik zelfs Morrowind verkopen: ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan want nu ben ik er weer vollop mee bezig. Om de zoveel tijd trek ik weer een oud spel uit de kast, en vooral spellen met een goede Multiplayer verkoop ik zeker niet, want het is toch altijd wel leuk om iemand die nog nooit heeft gexboxd de fun ervan te laten ervaren
ik verkoop mijn games ook nooit ik weet zeker dat ike rspijt van krijg en ik verzamel games ook ik vind het zonde om ze te verkoopen of interuilen
ik verkoop me games ook nooit , en als ik een goeie aanbieding zie koop ik die ook gewoon , ondanks dat andere mensen het een bout spel vinden. het is gewoon leuk om games te verzamelen , en die dan over jaar ofzo weer te spelen
Ik verkoop mijn spellen niet en ik ruil ze ook niet, ookal heb ik de helft van mijn spellen al uitgespeeld.
Ik koop echt alleen de titels waarvan ik weet dat ze het geld waard zijn dus voor mij is het niet nodig om ze te verkopen. Ik heb ook niet veel spellen daarom omdat ik de line-up tot nu toe nog steeds vrij mager vind.