Ik heb al me spellen nog! Zelfs degene waar ik nooit mee speel Ik ruil ze wel is als ze me niet bevallen ( in de winkel gewoon, niet op het forum ).
Tja ik ben ook zo'n hamsteraar vrees ik. Spelen doe ik DOA3, JSRF en TS2 allang niet meer, maar kan het niet over me hart krijgen om ze te ruilen..
Gog er zijn toch nog wel veel meer mensen die hun games echt altijd houden had ik niet verwacht, ik dacht dat ik toch een van de weinige was die ze echt allemaal hield. Als je ziet wat ze op xbazar allemaal verhandelen.. Ik heb trwns niet al mijn spellen nieuw gekocht, maar 2e handse houd ik ook gewoon.
Ik hou alles. Het is zo'n werk dat ruilen, het staat leuk, en voor de variatie. Kun je afentoe weer eens wat anders spelen
in principe verkoop ik nooit een game maar ruilen doe ik wel...als ik er dan toch een verkoop koop ik meteen een nieuwe
Ik heb geen zin in alle moeite die nodig om een game te ruilen. Op de meeste ben ik toch binnen 2 dagen uitgekeken.
ik ruil ze bijna nooit, alleen als een spel me echt niet bevalt. Als ik een spel ook maar een beetje leuk vind kan ik mezelf er niet toe brengen om het te ruilen hoor... stel nou dat ik het toch nog weer eens wil spelen (ooit ) En spellen met een MP modus erop zijn sowieso 'keepers'. Hetzelfde heb ik met dvd's, ben er helemaal aan verslaafd
spellen ruilen als je ze hebt uitgespeeld ik krijg het nooit voor elkaar om een spel uit te spelen kom altijd wel ergens vast te zitten en dat heb ik geen zin om verder te gaan. en als ik dan 3 maand later weer eens het spel speel en ikkom verder dan gaat het avontuur weer verder
Re: spellen ruilen als je ze hebt uitgespeeld Meestal als ik een spel koop dan speel ik er in het begin heel vaak mee. Later wordt dat minder en op het laast dan ligt ie gewoon in de kast. Maar eerder hield ik de spellen wel altijd, maar het wordt toch iets te duur om elke keer nieuwe games te kopen dus ik ruil of verkoop nu ook wel eenss games. De toppers hou ik natuurlijk wel.
Re: spellen ruilen als je ze hebt uitgespeeld dan zoek je tog een walkthrough voor dat stukje waar je vastzit
meestal ruil ik me spellen na een tijdje weer.. als ik alles hou heb ik geen geld meer om nieuwe te kopen en dan heb ik ook minder last van waarde-verlies (veel spellen die ik heb gehad zijn nu budget-titels).. toch als ik een spel echt vet vind (halo bijv.) dan hou ik 'm wel
Ik hou al mijn spellen gewoon omdat ik ze later vaak weer overnieuw ga doen, of sommige spellen hebben gewoon een coole multiplyr das altijd fun met vrienden!
weet je dat niet? dat kun je beschouwen als een handleiding..die vertelt je wat je moet doen... walkthtrough ---> door heen lopen (die leid je door het level etc)
ik let altijd heel streng op of je er lang over doet dus niet zo uitgespeeld hebt , als je em zo hebt uitgespeeld ruil ik hem
Ik zal nooit of de nimmer een game verkopen.. Heb al heel wat consoles en games in mijn gamers leventje gehad en heb nog nooit een console of game verkocht.. Zonde man, ik bewaar het liever allemaal.. Boven heb ik een grote hobby kamer waar je kunt spelen met de oudste Atari spelcomputer tot en met de Xbox.. (Ja, ook GameCube en PS2). Wil niet opscheppen ofzo, maar dit is gewoon zo met der jaren gekocht allemaal en heb gewoon nooit iets weggedaan.. Grappige is dat alles in perfecte staat is, ook de oude consoles.. Mijn motto: Je krijgt er nooit voor terug wat je gegeven hebt.
Ik en mijn broers hadden eerst een Nintendo (8-bit!) tweedehands gekocht (rond 1996). We hadden toen ook nog een Gameboy (gewoon). Vanaf Gameboy ging ik Naar Dreamcast, tussendoor een GBA gekocht en van GBA ben ik naar de Xbox gesprongen. Zelf verkoop ik nooit games, zelfs de slechtste games die ik heb hou ik (Minority Report had ik trouwens gewonnen, zelf zou ik hem niet willen kopen). Ookal heb ik 6 spellen uitgespeeld en op 2/3 spellen ben uitgekeken, ik hou ze toch.
Spellen waar ik naar veel spelen op uitgekeken heb bewaar ik toch omdat ze naar een tijdje dan toch ineens weer heel leuk worden neem nou duck hunt voor de nes eerst kapot gespeelt en nu speel ik het zo af en toe weer