1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen die games kopen en dan altijd houden?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joeri71, 22 mrt 2003.

1. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JAA! DUCK HUNT! DAAR KREEG JE ZON GUN BIJ! VET LACHE MET DIE HOND DIE ME ZO GING UITLACHEN!

Ja, DAT waren pas tijden!

2. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dus niet de enigste gamer die oude games bewaard en weer met veel plezier trug speelt :D:D:D:D

3. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou een game pas echt als 't pure gameplay replay en een goeie multiplay heeft met XBL ensjow..

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

WTF? hoe oud ben jij als ik vragen mag?

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik gok het op 10 ofzo :D

6. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    yup same here..
    Ik verkoop nooit iets, ik heb zelfs al mn master system spellen nog.
    Ik ben toen ook helemaal geflipt toen mn vader mn atari 2600 en al de spellen heeft weg gegooid...nie eens verkocht maar gewoon weg gegooid :{

Ik wil ze gewoon zo nu en dan nog spelen, als het een tof spel was om die reden en als ze ass sukte om ff lekker te lachen :D

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Duckhunt, ohw jah dat waren nog een spellen. Ik heb volgens mij allerlei combinaties gedaan. Via drie spiegels echt de mogelijkheden waren eindeloos.

Maar ff back to topic:
    Ik houd ook al mijn games, ik er weliswaar niet veel voor de Xbox. Maar qua SNES en NES heb ik er toch redelijk veel (shadowgate anyone) en ik heb ze allemaal gehouden. Ik koop wel spellen via internet, maar dat is een ander verhaal

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met m'n oude consoles had ik t online traden nog niet echt gezien, maar nu met de box vind ik t wel goed dat je spellen die je toch niet meer speelt kan omruilen met anderen (nou koop ik toch niet zomaar een spel dus echt vaak gebeurt t niet) zo krijg je een collectie die op je is afgesteld als t waren....

Ik vind t wel zonde om goede games weg te doen, als ze leuk zijn om te spelen doe ik ze zeker niet weg

9. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ook al mijn games omdat ik ze altijd nog wel een keer wil gaan spelen dus als ik ze dan verkoop dan kan ik ze niet meer spelen.

10. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt dan wel nog enkele jaartjes maar zodra Xbox Next (2) er is denk ik dat ik toch nog alle games zelf houd

ook al zijn de graphics ondertussen verouderd
    ik wil gewoon een mega collectie hebben :p

http://users.ign.com/collection/lucky_striker

11. Riker

Riker 1337 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Games die ik zelf koop doe ik nooit weg! Ben trots op mijn gamecollectie:D

12. Lucky_X_strikeR

Lucky_X_strikeR I will strike back

Leuk Bevonden:
    0
    Same here!

Ik heb er (hard) voor moeten werken ;)

13. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets heb ik ook :) dan heb je er een paar uur voor gewerkt en dan wil de game tog liever niet verkopen want je wint er niks op naar mijn idee :) en trouwens de meeste spellen die ik koop zijn al topspellen :D

14. Railgunner

Railgunner Tweaker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou alle games die ik koop, maar ik koop er dan ook niet zoveel.
    Vnml. toppers en af en toe een aanbieding.

15. WtR

WtR Addicted 2 Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop niet echt zeer veel games, ik ruil NIKS!
    want daar krijg ik gewoon ALTIJD spijt van
    en ik speel bijna nix uit
    met SplinterCell ook. Heb een groot deel gehaald
    daarna gwoon geen zin meer in
    nooit meer gepakt dat spel
    echt zonde
    denk dat ik een te verwende gamer ben
    maar ik ga binne kort denk ik weer eens beginnen met JSRF, heb ik nu wel zin in.

16. RayxM

RayxM None

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop/ruil ook nix, als je dat wel doet maak je meestal wel 20 euro verlies en dat vind ik zonde.

17. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook haast nooit een spel uit. Als het op gegeven moment niet meer lukt dan stop ik ermee en dan probeer ik het verder eigenlijk nooit meer. |:-

18. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Games die je hebt

Waarom zou je ze weg doen? Als je een spel voor 69 euro koopt kun je hem op de xbazar voor hoogstens 45 euro kwijt. Daar maak je dus verlies mee. Als je even zat van een spel bent laat je het gewoon een tijdje liggen, en later heb je vanzelf wel weer een keer zin in het spel te spelen, en dan ben je maar al te blij dat je hem niet hebt verkocht. Ruilen is dan overigens nog een beter idee dan verkopen, aangezien je dan geen geldverlies lijdt

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik bewaar alles. Ik zie dat als een soort verzameling om trots op te zijn.

Ik heb van mijn vorige console (SNES) al mijn spellen nog (15). Sommige speel ik nu nog, andere al zo lang niet meer dat ze het niet meer doen.

20. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hou ook alles. Zo kun je over een paar jaar nog eens terug kijken hoe vet je die games toen vond terwijl er dan al supersuper vette games uit zijn die je niet kunt vergelijken met die van vroeger.

Deel Deze Pagina