JAA! DUCK HUNT! DAAR KREEG JE ZON GUN BIJ! VET LACHE MET DIE HOND DIE ME ZO GING UITLACHEN! Ja, DAT waren pas tijden!
yup same here.. Ik verkoop nooit iets, ik heb zelfs al mn master system spellen nog. Ik ben toen ook helemaal geflipt toen mn vader mn atari 2600 en al de spellen heeft weg gegooid...nie eens verkocht maar gewoon weg gegooid :{ Ik wil ze gewoon zo nu en dan nog spelen, als het een tof spel was om die reden en als ze ass sukte om ff lekker te lachen
Duckhunt, ohw jah dat waren nog een spellen. Ik heb volgens mij allerlei combinaties gedaan. Via drie spiegels echt de mogelijkheden waren eindeloos. Maar ff back to topic: Ik houd ook al mijn games, ik er weliswaar niet veel voor de Xbox. Maar qua SNES en NES heb ik er toch redelijk veel (shadowgate anyone) en ik heb ze allemaal gehouden. Ik koop wel spellen via internet, maar dat is een ander verhaal
met m'n oude consoles had ik t online traden nog niet echt gezien, maar nu met de box vind ik t wel goed dat je spellen die je toch niet meer speelt kan omruilen met anderen (nou koop ik toch niet zomaar een spel dus echt vaak gebeurt t niet) zo krijg je een collectie die op je is afgesteld als t waren.... Ik vind t wel zonde om goede games weg te doen, als ze leuk zijn om te spelen doe ik ze zeker niet weg
Ik hou ook al mijn games omdat ik ze altijd nog wel een keer wil gaan spelen dus als ik ze dan verkoop dan kan ik ze niet meer spelen.
Het duurt dan wel nog enkele jaartjes maar zodra Xbox Next (2) er is denk ik dat ik toch nog alle games zelf houd ook al zijn de graphics ondertussen verouderd ik wil gewoon een mega collectie hebben http://users.ign.com/collection/lucky_striker
Zoiets heb ik ook dan heb je er een paar uur voor gewerkt en dan wil de game tog liever niet verkopen want je wint er niks op naar mijn idee en trouwens de meeste spellen die ik koop zijn al topspellen
Ik hou alle games die ik koop, maar ik koop er dan ook niet zoveel. Vnml. toppers en af en toe een aanbieding.
ik koop niet echt zeer veel games, ik ruil NIKS! want daar krijg ik gewoon ALTIJD spijt van en ik speel bijna nix uit met SplinterCell ook. Heb een groot deel gehaald daarna gwoon geen zin meer in nooit meer gepakt dat spel echt zonde denk dat ik een te verwende gamer ben maar ik ga binne kort denk ik weer eens beginnen met JSRF, heb ik nu wel zin in.
Ik verkoop/ruil ook nix, als je dat wel doet maak je meestal wel 20 euro verlies en dat vind ik zonde.
Ik speel ook haast nooit een spel uit. Als het op gegeven moment niet meer lukt dan stop ik ermee en dan probeer ik het verder eigenlijk nooit meer.
Games die je hebt Waarom zou je ze weg doen? Als je een spel voor 69 euro koopt kun je hem op de xbazar voor hoogstens 45 euro kwijt. Daar maak je dus verlies mee. Als je even zat van een spel bent laat je het gewoon een tijdje liggen, en later heb je vanzelf wel weer een keer zin in het spel te spelen, en dan ben je maar al te blij dat je hem niet hebt verkocht. Ruilen is dan overigens nog een beter idee dan verkopen, aangezien je dan geen geldverlies lijdt
Ik bewaar alles. Ik zie dat als een soort verzameling om trots op te zijn. Ik heb van mijn vorige console (SNES) al mijn spellen nog (15). Sommige speel ik nu nog, andere al zo lang niet meer dat ze het niet meer doen.
Ik hou ook alles. Zo kun je over een paar jaar nog eens terug kijken hoe vet je die games toen vond terwijl er dan al supersuper vette games uit zijn die je niet kunt vergelijken met die van vroeger.