dat doe ik nu ook met duckhunt daarom wil ik ook weer zon light gun oeffff *droomt over hotd 3 met beretta light gun*
Ik hield mijn games ook altijd,totdat ik er 25 had liggen en toen vond ik het wel tijd worden om te sellen.De meeste van de games speelde ik toch niet meer om welke reden dan ook.
Games waar een (waarschijnlijk) beter vervolg op komt en waarbij de verhaallijn totaal niet van belang is (Moto GP/Moto GP2, Amped/Amped 2) zijn games die je naar mijn mening het beste kan "wegdoen". Verkopen doe ik zelf niet aan, want daarop maak je idd verlies...ruilen tegen goedkopere games vind ik daarentegen niet zo erg...maar dat is persoonlijk
ik houd m'n games uit principe ook al heb ik MotoGP (1) al als ik MotoGP 2 in m'n bezit heb blijf ik toch nog MotoGP (1) houden hetzelfde geld voor PGR en RSC enz... ik wil een zo groot mogelijke Xbox Collectie hebben
IK heb een keer mijn SNES verkocht met 5 spellen en een supergameboy en 2 controllers, en van het geld kon ik een N64 kopen, zonder iets erbij. Ik had het gevoel dat ik zwaar genaaid was, en daarom verkoop ik nooit geen consoles meer. Games daarentegen, ruil ik wel eens om als ik er nix aan vind of ze uitgespeeld heb. (Ik heb trouwens ene half jaar geleden een "nieuwe" SNES gekocht, met zelda. Nostalgie)
Precies, je ziet soms mensen op de xbazar van die onbekende games verkopen, waarvan je denkt: Hoe kom je er aan? Daar heb ik dan nog nooit van gehoord. Ikzelf heb nu 4 games, alle 4 grote titels, die je denk ik ook minder snel weg wil doen dan onbekende, denk ik.
ik lees ook altijd genoeg reviews en dergelijke voordat ik een game koop want €60 - €70,- is toch wel veel geld om zomaar aan iets uit te geven
Ik hou zo over het algemeen. Alhoewel ik wel een aantal xbox titels heb door verkocht. Maar dat komt omdat de prijzen van de console spellen echt TE gortig zijn. Maar verders puilen mijn kasten uit van gamedozen en dvd cases. Heb nog legio PC spellen op flop liggen. Zelfs nog een Larry op 51/4 disk
Ja, er is er nu eentje uit: The house of the dead 3 een gun moet je wel kopen, en die heb ik in nog geen enkele winkel gezien (moet alleen als je met een gun wilt spelen)
Ik houd mijn spelletjes ook lekker zelf Geld genoeg, en een hobby mag wat kosten. Greetings 2UALL Munchy
Ik hou alleen de games waarmee ik me echt goed en lang vermaakt heb. Ik vind 't best leuk om games te verzamelen maar dan moeten het wel alleen goede games zijn.
er is wel een xbox gun, moet je ff kijke bij game winkels, is een super lelijk en stront ding maar toch, ziet er een beetje uit als zo'n gun die die aliens in halo hebben (ik heb geen halo dus ik heb geen idee hoe die gasten heten) en dan in de xbox kleuren (groen en zwart)
hehe..ik ben een klein beetje een armoedzaaier en ben ook nog es aan het sparen. Dus ik koop alleen spellen die heel goed zijn en lang houdbaar. Die wissel ik dan met elkaar af...nadat ik H:TFOR heb gelezen ben ik meer gaan halo'en (dat doe ik sowieso elke dag), daarvoor heb ik een tijdje geSplinterCelld en geMechassault. Ik wissel dat af..bijv als vrienden komen dan gaat MA erin (makkelijke besturing) en dan ff Xboxpower demonstreren met SC (kwijlende bekkies ) en vervolgens met/tegen elkaar raggen in Halo... ..Tony hawk speel ik niet meer btw..meer iets voor mijn zusjes..