Mensen Die Waren Op De PU Awards.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoJoo, 5 jul 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vond idd Dino crisis 3 echt een rag spel. Ik heb er geen 1 goed woord voor over.
    Klote camera, maffe controls, er was geen detail te zien op de characters enz enz.

Vond trouwens idd XIII errug goed. Zag er gaaf uit en speelde heerlijk.

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Effe voor de duidelijkhid,

Lag is alleen van toepassing op spelen via Internet of Xbox Live. Lag ontstaat omdat datapakketjes niet verznoden worden en daardoor het spel in de war sturen en je bijvoorbeeld geen controle meer hebt over je auto, of over het scherm heeb springt etc. Vertraging in je signaal met de server.

Frame drop is wanneer je beeld stottert. Dat is simpelweg omdat de graphics op dat moment niet optimaal gerenderd worden en er dus een vertraging optreed in het verversen van de beelden op je scherm.

Die twee dingen hebben dus niks tot weinig met elkaar te maken :) hehe...

Verder zag alles er cool uit, en vind ik alle nieuwe games stoer.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige klachten zijn die over de camera, maar die was in alle delen al focked up dus daar zit ik niet echt over in. Verder ben ik helaas niet naar de PU awards geweest vanwege tijdgebrek. :mad:

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb niet alle games gespeeld, maar toch een top 5 van de games waar ik het meest van verwacht.

1. Crimson Skies. De vorige Crimson Skies game vond ik al heerlijk om te spelen en dit doen ze weer in deeltje 2. Het fun gehalte is gewoon erg hoog en de controlles zijn erg goed. Het spel ziet er daarnaast ook nog is super sweet uit.

2. O-TO-GI - Deze typisch Japanse actie game zag er erg cool uit. Snelle actie, coole monsters en nice graphics. Vincent was er al helemaal weg van en ik kan wel begrijpen waarom!

3. XIII - De celshaded graphics gaven de game een heel eigen sfeertje. De controls waren goed, het was gewoon een FPS zoals we gewend zijn alleen dan een flinke dosis comic sfeer er overheen gegoten.

4. Sudeki - hele mooie game en strakke actie. Vooral als je een special action wilt uitvoeren vertraagd de tijd als je aan het zoeken bent in het menu en dan daarna de prachtige lichteffecten die tevoorschijn getoverd werden. Het stukje wat je naast het vechten kon spelen in het dorpje was ook grappig, vissen zoeken voor familieleden enzo.. het zag er erg goed uit.

5. Viewtiful Joe - Ja, op nr 5 een gamecube game. Ik ben even langs gelopen bij cubezone om Viewtiful Joe te checken en ik kan zeggen dat de game er erg goed uit ziet. De fun gehalte ligt erg hoog en het ziet er nog cool uit ook.

5. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    uhm mijn lijstje.....

1. Def Jam Vendetta: geweldige game: WWF No Mercy opnieuw...dit is hetgene waar ik op zat te wachten, maar die apen brengen het natuurlijk weer niet op de xbox uit...triest hoor
    2. XIII: rlx....lijkt me echt heel leuk, beetje goldeneye gevoel kreeg ik; helemaal niet slect
    3. Wrestlemania X9: kben geen worstelfan ofzo :+ het zag er niet uit, maar belooft zeker geen slecht spel te worden
    4. Beyond Good And Evil: ja je bent een vrouw en het begint laagdrempelig, je kan trouwens ook een varken fotograferen
    5. niets anders wat ik zou willen hebben....

helaas van Def Jam; moet echt op xbox komen! :mad:

Trouwens goldfish, ik stond achter je in rij voor xbox promotie ding container....lekker belangrijk |:-

6. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waren Sudeki en Otogi te spelen dan?
    Dan heb ik ze zeker gemist:confused: . Waar stonden ze dan??
    Voor mij was Topspin de absolute topper, heerlijke gameplay en KOURNIKOVA!!!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op de XBW stand natuurlijk :)

8. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Jepe :) en zeker sneaky hoor ik heb alleen Sudeki gezien en een heel klein stukje van Otogi dope shit man :D

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    shit, had toch ff op de xbw stand moeten gaan gamen om die spellen te testen, maarjah, achteraf heb ik teveel gemist:D
    maar heb het toch prima naar mn zin gehad.

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik wist geeneens dat je daar ook zelf mocht gamen. Zag de hele tijd 1 van de xbw mannetjes met een controller in hun hand.

Sudeki zag er trouwens zeer toppie uit!

Wel supper grappig dat jullie grotere tv's hadden dan de meeste developers!

11. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    mijn top 5 is

1.crimson skies : erg mooie game , en speelde goed ,vooral online lijkt hij me vet ,en met het verhaal zit het ook wel goed

2.Rainbow six 3 : ik was echt verblufd door deze graphics ,mooie licht en rook effecten , de controls stotterde nog een beetje , maarja wat wil je met een work in progress

3.Prince Of Persia:ik had deze game totaal niet verwacht , ondanks dat , vindt ik hem echt stoer ,vooral de gevechten en springen op muren is goed uitgewerkt

4.13: ja alles aan deze game was goed ,echt zo'n coole fps met verhaal , had deze game nou ook live of niet ??

5.Soul calibur 2: de fighting game .die iedereen moet hebben , niks kan tippen aan de vloeiende animaties van deze game , ik vind zelfs dat nu nog niks aan soul calibur 1 kan tippen

btw, van de verschillende trailers die ze showde vond ik die van resident evil erg vet , daar zat echt een sfeertje in , jammer dat ik die trailer nog niet online kon vinden , ook de trailer van bf1942 Secret weapons was cool

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  12. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Ubisoft flikt het weer hoor:D weer 4 8+ titels die er aan komen als ik jullie zo mag geloven:D (POP, RS3, XIII en B G&E) Wie kan een wat dieper verslag geven van Sudeki? daar benik wel benieuwd naar.

Laatst bewerkt: 7 jul 2003
  13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    1- Sudeki
    2- Beyond Good and Evil
    3- XIII
    4- Brute Force :p
    5- Dat spelletje op de PS2 (of mag dat niet) helemaal links achterin de stand, dat je optijd op L1, R1 of R2 moest drukken was echt kapot veslavend.

14. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk mag je een spel van ps2 zeggu maakt niet uit your choise maar geef er wel ff uit leg bij waarom je die spelen zo vind please

Deel Deze Pagina