Need some help ppl. Ik zit nu bij de 3e rij van arcade duel, water, laatste kerel ook die ik nog moet, ging wel redelijk totdat ik tegen light pure moest daar kwam ik niet langs iemand ff wat tips zodat het misschien wel lukt?
ik ga maar eens ff voor de gein een email naar die makers sturen om te zeiken om meer downloadeble content.
volgens xbw is er een nieuwe update maar die hebben we toch al wat maanden? http://archief.xboxworld.nl/news/5858 ik snap er geen snars van
@Tco zag vandaag je invite, maar zat midden in een campaign van HALO2. Toen ik Live was met MTG was je al aan het spelen. Volgende keer beter...
Ik zit er serieus aan te denken om per 1 januari ook live te nemen! Zodra het zo ver is krijgen jullie wel te horen wanneer ik met mijn deck online te vinden ben! Maar ik heb ook een vraag, is er veel downloadable content? of is er van elke kleur maar 1 spell ofso?
Elke kleur 2 spells, dure spells maar wel coole, veel nee dus maar tis gewoon een vet spel anyway . En wrm 1 januari, neem nu dan kan ik je ass kicken .
Ben ik met Tco eens... Had een hele tijd geen mtg gespeeld. Maar na de battles van deze week met Tco pak ik het nu maar weer eens op. Moet toch een keer kunnen winnen :{
hahaha, 1 januari omdat ik nu ff krap bij kas zit i.v.m feestdagen. En ik moet eerst nog ff een creditcard ritselen.
Heb live binnen, krijg komende week mijn cc, dan hoef ik alleen nog maar ff een router te installeren en live is mine!!! And then I will battle you
ik wil!!! ik heb nu 2 dagen live een vet deck mn msn is NIelsdekker1@hotmail.com en mn gamertag is Heavenraiser geef maar een tijd... wie dan ook