1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mensen waar je ziek van word! :r

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XTM, 21 sep 2003.

1. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    We zitten hier met zen alle in een forum van 7000 mensen en als je wat post is het de bedoeling dat iedereen daar over mee praat. Als iemand het dan dom vind hoort ie dat ook gewoon te kunnen posten want daar is het een forum voor!

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan wel met een onderbouwing waarom je het dom vindt en niet alleen maar "ik vind het het dom" .....

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ja precies dat bedoel ik.

4. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand er 1tje wil openen doe maar, maar ik doe het denk ik niet meer. =)

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    XTM ik vind het erg lullig voor je, want elke topic die jij opent wordt of meteen verschoven naar een onbekende plek of meteen gesloten.... Ik begrijp ook niet waarom er zoveel moderators zijn. Meestal een beetje té bijdehand. (Darkwingduck!!!!)
    We moeten er maar mee leven, want face the truth; zij houden het forum wel clean en overzichtelijk! En trouwens, ze zullen er wel een rede voor hebben. Ga er achteraan en probeer te kijken welke fouten je steeds maakt bij het openen bij topics.

Ik hoop dat dit een beetje "usefull" was.

GrEeTz, Max

6. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Nou zovaak worden mijn topics ook nou niet verwijderd, aan meestal weet ik al waar het aan ligt =)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    ¿Que?

Ik bijdehand?!? ce n'est pas possible! :eek:

Deel Deze Pagina