Ik vond de layout ook zo ingewikkeld in de game. meschien koop ik de game nog wel eens in xbazar ofzo
Tja, en toch vind ik het geen stijl. Als je een game koopt voor E 60,- dan moet ie het gewoon normaal doen. Maar goed, da's mijn mening.....
Tja en over het feit dat je door bomen kan rijden : Dat stoort mij eigenlijk niet zo. Als je ziet hoe groot het terrein is waarin je kan rond rijden vindt ik het wel een beetje logisch. Tegenwoordig verwacht iedereen maar dat alles kan in een spel maar ergens houdt het op natuurlijk. Er staan bijv heel veel auto's geparkeerd in de straat enzo waar je wel vol tegen aan kan knallen en die auto's geven nog mee ook. Da's dan best wel weer realistisch. Ik heb inmiddels 4 championship gereden en zit op status 7, maar dit spel gaat me steeds beter bevallen. Ik vindt hem beter als Gran tourismo zelfs ! (ja echt waar) Ik ben nu allemaal snelle bakken aan het unlocken en het smaakt naar meer. Ik blijf erbij dit spel krijgt van mij een negen (10 is onmogelijk IMHO) Onwijs gaaf hoe je kan driften enzo. Zelfs als je een bocht afsnijdt heeft het spel het door en zal je gestraft worden. (daar kunnen een heleboel racespellen een voorbeeld aan nemen!!) wordt vervolgd................................
Het cijfer is veel te laag, maar als ik de review lees zie ik weinig negatieve punten. Ik vind realistische wegligging juist een positief punt, maar de reviewer vindt het kennelijk te moeilijk
Het spel is gewoon enorm realistich Grafisch nog mooier dan RE, alleen vinnik het moeilijk om met D-pad te sturen...
bij die ene review staat onderaan in een blauw blokje deze cijfers. Graphics: 91 Sound: 84 Gameplay: 65 Lifespan: 85 Overall: 69 als je dan de overall score neemt is toch het gemiddelde van die vier of niet, want dan moet er overall score van 81 uitkomen. nou zal wel zo horen.
Als je wat verder bent worden de Graphics ZOOOOOOO mooi, vooral met de sl 400 roadster dammm dat ding blinkt. Persoonlijk de beste race titel op de doos voor mij, en ik heb ze allemaal gespeeld, ik vindt hem zelfs beter dan RE. Ik ken ech nie ophouden met spelen, dus dat ga ik nu dan ook maar weer doen
Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Ik ben nu aan het rijden met de c 112 (als ik het goed hebt) damm dat bakkie rijdt pas echt soepel.
Sound & gameplay had omgedraaid moeten worden. Al vindt eigenlijk dat het sound nu al een stuk beter wordt. Als je eenmaal de eerste v12 ge-unlocked hebt komt het allemaal goed!
Hier kunnen we kort over zijn: verreweg beste racespel op de Xbox! (en ik ken ze allemaal, en heb bij allemaal dagen gespeeld).
en welke lijkt het meest op GT3??? als je dat niet weet, welke heeft het meest Simulatie? (ik heb nu wel genoeg arcade racegames op de box)