Die heb je nu automatisch. Wanneer er een chopper laag overkomt moet je je crosshair erop houden. Dan krijg je de meldeing dat je met de Y knop de grapple hook kan gebruiken. Jammer dat de UP helicopters die overvliegen meestal geen wapens hebben. Gisteren ook de jet pilot aan m'n crew toegevoegd. Kost wel redelijk wat benzine om hem te gebruiken. Iemand al een idee hoe die Winching challenge van de chopper pilot werkt?
In de gele circel ligt een paketje, deze moet je ff laten liggen. Zet de 2 containers die buiten de circel staan in de circel op elkaar, en leg dan het paketje erop. Het paketje moet binnen de circel boven de 5 meter van de grond liggen. That's all
Is de versie die ze verkopen nu eigenlijk de ongecensureerde? Aangezien ik daar iets over las.. We willen natuurlijk wel het gescheld en het bloed
Heb de game nu ook eindelijk, hij is erg tof! Blijven ze eigenlijk zo strooien met die achievements? Ik ben net 30-50 minuten bezig en had toen al 150 GP...
Ik hoorde piep toen Mattias ging schelden, dus heb de gecensureerde editie. Vette game, net The Detanator ofzo gedaan. Mensen die het gespeeld hebben weten wat ik bedoel!
Snap werkelijk waar geen drol van die slechte reviews, tuurlijk heeft het zijn minpunten maar ik zit met hetzelfde plezier als in deel 1 de hele focking wereld op te blazen vette voertuigen vette explosies, geinige anecdotes, VET spel! :b: nahh en dat suffe wegpiepen hadden ze nou ook niet hoeven doen... je kan mensen op de botste manieren afmaken maar owee als onze oortjes het woord fuck zouden horen... fuckers@!$%*#
Kan iemand mij precies uitleggen wat de Standing Bounties zijn, ik heb alle HVT's Gevangen, Except one (bedankt Dutchman020). Ook heb ik al hun belangrijke gebouwen opgeblazen, en ik heb nu dus die Standing Bounties over, ksnap alleen niet wat dat zijn. Er staat (36) achter, betekent dit dat ik er dus al 36 heb gehad? Alvast bedankt aan degene die mij helpt
Ik heb wel wat raars, heb voor Autosave gekozen. Maar normaal kan je dan ook nog gewoon saven, alleen hier kan ik niet saven omdat het een autosave profiel is. Ook bij opties kan ik dat niet veranderen, moet dus elke keer een missie ofzo starten voordat ik mijn 360 uit doe, want dan saved hij wel. Heb nu de helikopter piloot, meteen gezocht naar wat bommen en die heb ik gevonden. Met mijn bootje het water op gereden en zo'n grote oliedinges laten ontploffen, madness!
zijn er al veel mensen die deze game gehaald hebben? zit er veelspeeluur in? en hoe zijn de achievements? zijn die een beetje leuk en haalbaar?
Achievements zijn best leuk en in het begin zijn ze erg makkelijk te verkrijgen. Want ik heb nu 5 uurtjes gespeeld en ik zit nu al op de 385 GP.
Voor het eerst sinds tijden weer een game die me een avondje op de bank heeft weten te houden . Alles en iedereen opblazen werkt verslavend. Het ontbreekt me nu nog een beetje aan 'zwaar geschut' maar zo nu en dan kom je wat leuks tegen om ze te lijf te gaan . Erg cool. Co-op lijkt me ook leuk.
Co-op vind ik jammer genoeg nogal basis ik als 2e speler join in iemand zijn game bijvoorbeeld -ik krijg de teksten van speler 1 niet te zien als hij bijvoorbeeld met een npc praat -kan geen missie starten -unlock geen items wel achievements (uiteraard) geld en olie Niets te klagen verder, best vermakelijk nu zo'n 4 uur lopen klooien en zit op 32%
Ben maar weer opnieuw begonnen, maar nu met Chris. Wil toch liever dat ik kan saven wanneer ik het wil.
heb de game toch ook maar even gekocht en wat is deze game vermakelijk zeg. Soms zie je wel wat bugs (heb er nog maar twee gezien) maar heb er nog geen een gehad dus die me spelplezier verpeste. Echt een aanrader als je van fun houdt