1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Tip: als je ze carried kunnen ze niet dood ;)

Tot nu toe heb ik ze allemaal gecaptured.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Game uitgespeeld, wat een schijt einde.. :emo:

Alleen lezen wanneer je de game uit hebt:
    Nou was dat het ? Vlieg er heen met mijn heli. Sta in de bosjes die bunker buster aan het voorbereiden, laat het exploderen. Ren er keihard heen met tanks en heli's langs me, kom binnen en dan begint mijn camera te spacen. Zie die heli van binnen, crap dan maar via Youtube dat einde nog eens zien. Een paar keer op een knopje drukken en je hebt de game uit..

Ene keer is de game ongelofelijk moeilijk en de andere keer doe je het met 2 vingers in je neus.

Mercenaries 3 in India!

Ik mis trouwens nog wat bommen;

Amerika =
    MOAB
    Surgical Strike
    Smart Bomb
    Bunker Buster (Heb wel mijn eigen Bunker Buster al van die vrouw in mijn hideout)

China=
    Strategic Missle Strike

Lijkt mij dat ik gewoon die sidemissions moet doen ?

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ik heb ze tot nu toe ook allemaal gevangen en wil ze ook allemaal vangen.

Alleen soms zijn wel erg raar bezig. Heb nu al bij eentje 5 keer moeten reloaden omdat ie steeds het water in liep. :emo:

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat je om die wapens te unlocken inderdaad van die side-missies moet doen zoals die races allemaal level 3 halen.
    Die missie waarbij je die kerk moest verdedigen vond ik erg makkelijk en had hem in mijn eentje gehaald met nog meer dan de helft van het leven over. Ik kon ze gewoon met die recoiless rifles kapotschieten..
    Ik ben nu aangekomen bij de laatste 2 missies ofzo van het spel want ik moet nu met de Allies of Chinezen een of andere missie doen met Carascas.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Easy one, gebruik een helikopter met veel ammo. Ook van die bommen, die zal je nodig hebben. Als je het slim doet heb je hem zo gedaan, let wel op dat daarna meteen de eind missie komt!

6. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik snap ook niet waarom hij maar een 5 krijgt.. mja smaken verschillen ik trek me tegenwoordig niet al te veel aan reviews aan... net als ijssmaken bijv de ene vind het wel een lekkere smaak de ander niet...

ik vind deze game toch zeker een 8.5 .. een must have voor mij!

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een 5 is wel erg overdreven laag.. maar als reviewer begrijp ik wel dat ze dit soort cijfers geven aan een game die zoveel fouten bevat.
    Tuurlijk, de explosies zien er mooi uit, geluid is goed, en er zijn zo nog wel 10 pluspunten te noemen... maar zodra je een missie gewoon simpelweg niet af kunt maken omdat je karakter geen wapens meer kan wisselen, of vast zit in de grond, dat je geen kostuums kunt ontgrendelen ook al heb je alle challenges gedaan, of dat co-op gewoon vastloop in een missie, en zo kan ik nog wel 30 andere glitches en fouten opnoemen.

Begrijp me niet verkeerd.. ik vindt het een erg tof spel en ik geniet er volop van.. maar er zijn momenten dat ik echt de game terug wou brengen zo slecht zijn sommige dingen uitgewerkt.
    Als reviewer moeten ze dit dan ook keihard afstraffen.. dat vindt ik wel terecht, de vraag is dan hoeveel je er van aantrekt en hoeveel punten je aftrekt voor dit soort fouten.. sommige zijn keihard en stampen de game de grond in vanwege die fouten.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een simpele vraag en wil een simpel antwoord :9

Is deze game nog leuk ondanks alle bugs?

Ja of nee?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik merk wel dat als je met een attack helicopter een missie gaat doen dat het zoveel makkelijker is. Je schiet gewoon vanuit de lucht alle barracks en eventuele tanks etc. kapot en gaat dan landen om de rest uit te schakelen/missie uit te voeren. Heb zo nu al 2 missies die ik eerst best moeilijk vond volbracht.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand? Aangezien ik maar kan ruilen tot morgen ;)

Nog 1 vraagje: kan je deze game ook offline co-op spelen?

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    zeur niej en ga spelen!:+

12. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deel 1 leuk vond moet je je met deze ook wel kunnen vermaken. Er zit geen offline coop in.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb hem nog helemaal niet :9

Dus geef jij maar gwn antwoord op mijn vragen :+

EDIT: maar wat ik me vooral afvraag is of die bugs die er inzitten het geheel verpesten? Of is de game daar te leuk voor?

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, ik heb hem zonet uitgespeeld en het is gewoon een goede game. De een heeft wat meer last van bugs en glitches en de ander gelukkig niet (zoals ik). :)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okee ;)

Nog een allerlaatste vraagje :9

Als je de game hebt uitgespeeld, zijn er dan nog dingen te doen? Of heb je hem dan ook echt uitgespeeld?

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Je kan nadat je hem hebt "uitgespeeld" nog gewoon free-roamen zoals voorheen en dan kun je bijvoorbeeld nog resterende side-missies doen.

17. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    pff kijk net bij mijn stats...

bij die "olie maatschappij groep" :)

HVT 2/3 ben ik er nou 1 vergeten te verivieren of komen deze later nog terug? anders kan ik fluiten naar mijn achievement :eek:

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Iemand die vanmiddag met me een paar minuutjes wilt co-open, moet die achievement van dat ik co-op speel en met iemand die dat virus heeft. Dan heb ik er weer 100GS bij en verkoop ik hem. Ga hem toch niet zo vaak meer spelen, bommen gooien is even leuk maar niet boeiend. Krijg deze week toch Viking en Tomb Raider binnen, heb ik weer genoeg te doen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.734
    Ik ben waarschijnlijk een uurtje of 5-6 thuis. Ik heb ook de achievement van de developers. ;)

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Oke is goed, ik add je wel via mijn Gamertag. En mocht je online zijn en ik ook, dan moet je me maar een invite sturen! :cool:

Deel Deze Pagina