1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En daarna dat olieplatform _O_ Niet 100 raketten en in 1x destroyed. Nee, netjes in deeltjes _O_

2. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    We gaan nog even door met wat meer footage. Kunnen we namelijk niet genoeg van krijgen :)
    [GT]22200[/gt]

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vind het er anders goed uit zien voor een spel met zo'n grote kaarten en geen laadtijden. En dan is er ook nog co-op. :)

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Online co-op? :eek:
    Wow dat lijkt me helemaal gruwelijk worden dan.

@geertbargeman

Je word bedankt!
    Door die filmpjes die je vandaag heb gepost heb ik nu zoveel zin in deze game,dat ik helemaal niet meer kan wachten.
    Ook erg vet stukje vond ik dat toen hij die dude uit die helicopter wilde trekken hij ook nog even een paar keer de deur tegen z,n hoofd aanstootte.

Laatst bewerkt: 15 jul 2007
  5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een mustahave wat een game zeg.

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    zit er nie slecht uit

7. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar ik vind de straten wel behoorlijk leeg.

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Goed punt inderdaad. Hopelijk kunnen ze dat nog aanpassen. Ik hoop dat deze E3 demo watsnel in elkaar gezet is. Als ze namelijk nu nog veel verkeer hadden toegevoegd, dan had de framerate het denk ik allemaal niet meer zo getrokken. Anyway, ze hebben nog tijd genoeg om het allemaal beter te maken.
    En volgens mij geeft EA deze game uit. Ondanks dat ze het niet ontwikkelen, wil ik bij deze toch even een keertje postief zijn over EA :9

edit:/
    Nog meer gameplay:
    [gt]22237[/gt]

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Ja tuurlijk, daar ga ik de titel net voor halen. :)

EDIT: De filmpjes zien er goed uit. De schaduwen zijn volgens mij best strak deze keer (niet zoals de meeste 360 games lekker fuzzy). De straten zijn idd. leeg, laten we maar zeggen dat het net fiesta voor de bevolking is. ;)

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    volgens mij is het nog altijd siësta :9

online co-op lijkt me echt te gek, loop je rustig in een gebouwtje ,komt je maat aanvliegen en blaast de boel op:9

11. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt 10 second vol geschoten terwijl hij rustig een airstrike regelt ;)

maar ziet er vet uit verder..

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja maar zoals de developer zelf al aangeeft,is het realisme in deze game ver te zoeken,dus een kogeltje meer of minder;)

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Mag natuurlijk wel duidelijk zijn dat ie (sowieso) 2 cheats geactiveerd heeeft:
    -godmode
    -oneindige munitie

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zelfde rij op mijn toetsenbord. ;)

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    uitgesteld naar 2008 SNIFF SNIFF :'-(

16. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja balen dat ie is uitgesteld zeg. Nu komt ie rond de release van GTA IV...dan is de game ineens minder interessant voor mij.

Had graag dit jaar al wat dood en destructie aangericht. Het ziet er nl. allemaal al goed uit. Maja..zoals altijd bij dit soort uitstellen....het wordt wel weer mooier en beter. :mad:

17. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    oke, om deze thread weer even tot leven te blazen, Door de makers is de game nu op de release datum van 28 Februarie gezet. Ik heb de site weer eens gekeken, en die is echt tof, ik kan echt niet wachten op deze shit:), ik vroeg me alleen af of je in deze game nog netzoveel dingen kan bestellen als in mercenaries 1.

En om die supervette site ff te checken, www.mercs2.com geloof ik, bij Faqs staan leuke dingen over de wereld en over de verhaallijn, en over hoe groot de map zal zijn.
    Ze zeggen dat de map ongeveer netzo groot zal zijn als die van mercenaries1 allemaal bij elkaar, dus ook de extra maps van mercenaries die je kreeg als je een eindbaas had.
    De toevoeging van de boot en de motor hebben ze ook heel tof gedaan, check anders maar ff en brand weer eens los in deze thread

18. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er allemaal erg vet uit, hopelijk wordt ie nog beter dan Mercenaries 1.

En ik neem aan dat je nog meer airstrikes en dergelijke dan in deel 1 kunt bestellen.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Komt die game nou volgende maand of niet? Ik wil hem wel graag hebben. Zijn de achievements toevallig ook al bekend?

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is de release nou bekend??

Deel Deze Pagina