ja lol, hij is weer uitgesteld. komt nu pas in de zomer dusss, dat duurt nog wel ff. als je t niet gelooft (of niet wil geloven, want t wordt nu wel erg irritant), check maar de release lijst op bijv. IGN.
IGN? Die vertrouw k niej Heb je niet een iets betrouwbaardere site? BTW: Als het zo is, dan vind ik dat zwaar shit!
Gelukkig GTA IV en Army of Two houden me lang genoeg bezig, en Gears Of War in november ik ben blij dat ik een 360 heb
waar is de andacht? Serieus, waar is de aandacht voor deze game? Ik snap dat GTA IV dicht om de hoek ligt, maar deze game dreigt net als deel 1 weer half onder de radar te duiken ondanks dat deel 1 ook lekkere cijfers kreeg. Ik beleef persoonlijk veel meer plezier aan Mercenaries 1 dan alle 3D GTA games tot nu toe, ik geef wel toe dat GTA IV wel erg erg goed uit de verf komt op deze nieuwe consoles en heb em ook zeker gepre-orderd. Dit word dan mijn eerste gekochte GTA game omdat ik weet dat deze game de GTA game is die echt laat zien wat GTA kan zijn, maar ik vind het vreemd dat Mercenaries 2 teveel op de achtergrond gedrukt word. De nieuwe trailer is echt nice (Ook op marketplace te vinden trouwens), je ziet dat er grafisch veel is opgepoetst sinds de E3 beelden, vooral de gezichten van de characters zien er goed uit, volgens mij zelfs een stuk beter dan die in GTA IV. Ik weet bijna zeker dat met de echte co-op en alle destruction zoals in deel 1 deze game bijna net zo veel of misschien zelfs evenveel funfactor gaat krijgen als GTA IV. De game ziet er in de nieuwe trailer gewoon goed uit en roept kwaliteit. Een vermelding van de nieuwe trailer zou ook niet misplaatst staan op de hoofdpagina van Xboxworld.nl toch? Crew??? hier nog de gametrailers link naar de trailer in HD: http://www.gametrailers.com/player/32524.html?type=flv "No one shoots him in the butt and gets away with it"
Die is al wel gepost op de frontpage. http://archief.xboxworld.nl/news/10078/datum-screens-en-trailer-mercenaries-2-world-in-flames/
aaah jah, my bad... .. komt omdat ik er niet was van vrijdag t/m zondag, heb em gemist/ Maar toch... Mercenaries ftw!
mischien omdat ie heel erg uitgesteld is.. laatst iets gelezen over dat mercenaries voor minstens nog een 6 maanden is uitgesteld..
Zo zeg, ziet er echt bruut uit. Ik zie nu ook pas voor het eerst dat gameplay filmpje en dit is zeker een must-have.