1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries 2: World in Flames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wanneer komt deze game nu precies uit? Want ik zag hem net in het Media Markt boekje staan en daar stond ook geen releasedatum. Of is hij nu al gewoon te koop?

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vrijdag is de officiƫle release data voor Europa

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niks met goei AI temaken. Goeie AI betekent dat de personages doen wat ze horen te doen in die situatie. In die filmpjes zag je ze ook helemaal geen dekking zoeken.
    Goeie AI zou het niet moeilijker maken, alleen maar geloofwaardig en realistischer.
    En het is natuurlijk niet logisch om de AI Zo slecht te maken omdat het anders te moeilijk word.

Ik weet nog niet of ik hem ga halen... wacht denk ik maar totdat hij wat goedkoper word.

Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  4. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  5. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Goed Voorbeeld: Star Wars : The Force Unleashed, de game heeft een goede AI(ze duiken weg voor dozen, houden zich vast als ze weggeslingerd worden) maar is erg simpel:)

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    [gt]39322.html[/gt]

ps3 vs 360

Voor wat het waard is :)

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    OUCH! Eurogamer review. Wat een zonde! =(

EDIT: Oeps sorry, f4TaLNL had de review al gepost.

8. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja, maar eurogamer heeft veel te vaak overdreven reviews. als de mainstream iets wel ok vindt, zeggen zij 'nee, prut, 3/10'....mafia gaven ze ook een 4/10. en hele middelmatige games geven ze vaak weer 9/10 of zelfs 10/10.

ik ga zelf alleen nog uit van metacritic scores. dan heb je een globaal idee. GS wordt betaald om reviews te schrijven richting een goed cijfer, IGN is al jaren heel slecht en EG is al 2 jaar mager bezig. zitten te vaak te zeuren over onbelangrijke dingen.

reviews zijn niet meer zomaar aan te nemen. zeker niet nu de game biz een serieuze speler wordt:mad:

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat jij onbelangrijk noemt. Ik vind veel van hun punten meer dan valide om een lagere score op te leveren. Het is echter jouw geld natuurlijk...

EDIT: Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind het heerlijk verfrissend zulke kritische reviews tegen te komen. Zeker nu, zoals jij zegt, gaming big business is. Dat argument gebruik ik nu inderdaad tegen je... wij als gamers moeten ook kritischer worden naarmate steeds vaker en op kortere termijn toptitels uitkomen.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 versie is nu toch merkbaar mooier. Vooral de texture van de berg ziet er op de ps3 versie mooier uit dan oop de 360. Dit zie je aan het einde van het filmpje.

Ook zien de moddelen. Van bijvoorbeeld de tank bestuuder er beter uit op de ps3. Vooral als je op de ogen let.

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij is de PS 2/3 als leidende platform gebruikt tijdens de ontwikkeling.

12. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    textures zijn inderdaad ietsje scherper, maar ja care. heb deze game afgeschreven

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    PS2 alvast niet, dat is door iemand anders gemaakt. Dan denk ik door PS3.

Heb hem al besteld in ieder geval, ga hem gewoon spelen. Heb er nog steeds zin in, mocht hij toch tegenvallen dan verkoop ik hem gewoon weer.

14. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    pff gaar zeg dat ie zo af wordt gekraakt zeg, had net zo'n zin in dit spelletje. maarja, dan denk ik dat ik ook wel achter m'n oor ga krabbelen, want ik vond de graphics ook wel beetje achterhaald uitzien. AI vind ik niet zo'n probleem en ik denk dat je ook nog wel een hele vette ervaring met deze game hebt,
    maar toch, het liefst heb je een echte topgame voor je geld, boven de 8, wacht ik denk op pinata trouble, of starwars.. heb echt wat game voer nodig in m'n beginnende studie tijd

15. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    uiteindelijk draait het inderdaad om wat jezelf vindt, maar dat is een beetje een waarheid als een koe. ooit waren de reviews er om consumenten te behoeden voor echte miskopen. nu voornamelijk om games toch verkocht te krijgen. is vervelend, maar noodzakelijk om de biz vooruit te drijven. Als de game-wereld zou instorten, zouden reviewers geen baan hebben. Zij hebben dus belang bij het levend houden van de biz.

Als tegengeluid krijg je (onvermijdelijk) de 'kritische' sites. imho moet je die met net zoveel korrels zout nemen als de reeds genoemde sites. point being: ga af op je eigen oordeel (demo's, impressies van video's en ook oordelen van mede-gamers).

Ik doe dit al aardig lang en heb zelden een miskoop gedaan. (op halo 3 na dan;))

16. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees op diverse amerikaanse fora verhalen van users en het schijnt wel echt een toffe game te zijn. Veel destructie en veel te doen in de open wereld. Ook de coop zou goed werken zowel technisch als gameplay-wise. Voor fans van deel 1 sowieso verplichte kost dus.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ow, dat doe ik sowieso. Mijn gevoel zegt dat ik deze game niet moet kopen. Het spel straalt totaal geen unieke stijl uit. Ondanks dat het concept leuk blijft ziet het er redelijk niets-zeggend uit, alsof M2 liever niet wil opvallen. Ik denk dat er, ondanks de grote ontploffingen, betere co-op experiences uitkomen. Maar dat is mijn mening.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heb mijn preorder geannuleerd. Gisteravond heel wat filmpjes zitten kijken en goed nagedacht, ik blijf er bij dat het wel een leuke game zal worden maar dat ik hier aan geen 55 euro wil besteden. Mocht ik hem nog een keer vinden voor 20 a 30 euro dan haal ik hem zeker maar nu laat ik hem toch liggen. :)

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game net aangeschaft bij Saturn Rotterdam Zuidplein. Ga hem zometeen gelijk even testen :)

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik twijfelde ook of ik heb zou annuleren. Toch maar door laten gaan... Ps3 versie dan wel, want die was wat goedkoper aangezien die regiovrij is.
    Hopelijk is het toch wel fun.

Deel Deze Pagina