Ik geloof nooit dat ze het zo enorm hebben verkloot. De AI was in deel 1 ook niet echt zozo maar toch heb ik me er heel wat uren mee vermaakt. heb eigenlijk best wel weer eens zin om als een fucking rambo rond te rennen en toch niet dood te gaan
Mijn god! In Arnhem hadden "alle" shops zowel de PS2, de PS3 en de PC versie liggen. Bij de vraag of ze ook de 360 versie hadden, kreeg ik als antwoord dat ik het donderdag/vrijdag nog eens moest proberen Ik wil die game spelen. Inderdaad Mag ik aan de personen die twijfelen en nu besloten hebben om niet te kopen, vragen of ze deel 1 toevallig gespeeld hebben? Deel 1 werd voor mijn gevoel zo weinig gespeeld. Als je die game hebt gespeeld, dan MOET je deel 2 ook gewoon hebben.
Ik heb deeltje1 nog nooit eerder gespeeld maar ik moet zeggen dat ik echt heel erg blij ben dat ik deeltje 2 nu wel heb gehaald. Ik vind het spel erg lekker spelen en de A.I is zo slecht nog niet hoor. Misschien mag ik het niet zeggen maar ik vind het leuker dan een GTA IV
Deel 1 nooit gespeeld! Ik weet wat ik ga doen in ieder geval, ik bestel Star Wars The Force Unleashed. Speel die uit en wanneer ik daar klaar mee ben ruil ik hem op het internet hem om voor Mercenaries 2. Scheelt me heel wat geld
Misschien ben ik wel n beetje maar had je dan niet beter kunnen besluiten om eerst Mercs 2 te halen en die dan te ruilen voor Force Unleashed Nu moet je 2 weken wachten
Nee, want als ie mercs2 gespeeld heeft wil hij die niet meer kwijt en moet ie 2 keer 55 euro aftikken
Ach ik zie wel, als ik hem hier tegen kom in de Bazaar voor 40 a' 45 koop ik hem wel. Wel vervelend, blijf twijfelen. Liefde en haat tegelijk, demo zou perfect zijn.
pff, ik zie dat veel van jullie hem al hebben maar ik ben van belgie en heb daarstrax echt elke winkel afgebeld in leuven dat spellen verkoopt, maar niemand had hem Khoop dat hij morgen toch al te koop is Weet iemand trouwens of dit spel een lange speelduur heeft ? Zoals gta 4 bedoel ik dus.
Had gehoord dat Merc2 veel missies bevatten die je wel een tijdje zoet houden. Plus het heeft online co-op dus je kan het altijd nog met een maat spelen voor de achievements.
Op o.a gamefaqs lees ik dat de story juist snel uitgespeeld is.. Hmm morgen ga ik hem ook maar ff halen, ik twijfelde eerst nog maar ik ben wel een beetje uitgekeken op BF:BC dus dit is gewoon een leuke game voordat onder andere Fifa 08, BIA:HH, GOW2... enzovoorts uitkomen.
Deze game is gewoon goed. Net als deel 1 trouwens. Veel actie, vette explosies en grafisch ook gewoon goed. Speel nu op normale tv en daar ziet het er allemaal al lekker uit. Ben al wel wat foutjes tegengekomen. Zo reed ik op een gegeven moment door een tegenstander heen ipv. erover heen. Verder sturen de verschillende voertuigen verschillend. Problemen daarbij ontstaan voornamelijk bij sommige auto's. Die sturen niet maar die glijden meer. Overgrote deel van de voertuigen (die ik tot nu toe ben tegengekomen) sturen echter wel lekker. Verder hoor ik wel vaak de zelfde opmerkingen voorbij komen. Vind dit tot op heden niet zo erg maar gaat misschien in de toekomst irriteren. Verder makkelijk achievements shippen tot op heden. Dat moet toch een boel members aanspreken eerste indruk is gewoon een 8/10 ofzo.
net gespeeld,en vind het gewoon een superleuke game hoor. Snap die 5 van eurogamer dan ook absoluut niet,slaat gewoon nergens op. Dus laat je niet gek maken door die 5 van eurogamer,en haal deze game gewoon als je van sandboxgames houdt. De explosies zijn gewoon erg vet,auto,s vind ik wel lekker rijden en missies zijn ook erg leuk.
Mercs 2 is gewoon een goed en degelijk spel! heb hem intussen al 2 uur gespeeld en het is gewoon beter dan gta iv. Natuurlijk verschillen de meningen hierover, maar als je ziet dat je bij mercs alles kapot kunt schieten en bij gta iv niet, dan betekend dat nogal wat.Muren die instorten, gebouwen die instorten geweldig gewoon! en om dan nog maar te zwijgen over de nuke's die je kunt inzetten Ik zou zeggen kopen deze game !