Mercenaries 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door king kai, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kijk anders even 2 posts boven je.

2. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel staat Mercenaries 2 nog steeds alleen voor de PS3 gepland. Beelden uit de video blog van Pandemic doen de geruchtenmolen echter weer draaien.

Op de beelden zijn namelijk duidelijk Xbox 360 consoles te zien en een debug console, waarop games getest worden. Ook is te zien dat enkele ontwikkelaars op de consoles aan het spelen zijn.

Er doen al enige tijd geruchten de ronde dat Mercenaries 2 ook naar de Xbox 360 komt en deze beelden van Pandemic lijken dat niet tegen te spreken. De ontwikkelaar zelf gaf eerder dit jaar al aan zeer geinteresseerd te zijn in de Xbox 360 en misschien ook een versie van de game voor deze console.

Bron: Gamez.nl & Ownage.nl

3. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal een beetje stom van ze zijn als ze hem niet op de 360 uitbrengen. Pandemic (de ontwikkelaar van mercenaries) is niet aangekocht door sony ofzo dus waarom zouden ze niet meer winst opstrijken door de game ook op de 360 uit te brengen?

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Deel 1 was een beetje simpel, van maak die af, of maak die af, en thats it, ik hoop dat ze dat in 2 verbeteren. Een goed verhaal zou mooi zijn.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar de vrijheid icm. het feit dat alles kapot kon was wel geweldig _O_ Sfeertje was trouwens ook goed bruut :) Maar op de 360 vind ik just cause al een hele goede vervanger. Hopelijk gaat mercenaries 2 er nog een schepje bovenop doen (multi player?)

6. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eerste deel vooral leuk omdat het een soort GTA voor trigger-happy personen is, zonder de diepgang van GTA. Vooral de hectische spontane gevechten en het arsenaal aan air strikes was geweldig! Als ze genoeg verbeteringen aanbrengen tov van deel 1 dan denk ik dat het een behoorlijk succesvol spel kan zijn, want zo de nadruk op militair geweld vind je in principe niet bij andere free roam spellen. Alleen zullen ze slim moeten zijn met de release, want als ze dit rond de tijd van GTA gaan uitbrengen denk ik dat veel mensen moeten gaan kiezen en dan denk ik toch dat velen voor GTA gaan. Tenzij ze natuurlijk zo dom zijn het alleen voor PS3 uit te brengen, maar dat verwacht ik niet.

Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  7. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echte mannen kopen dan gewoon allebei \o/ j/k

Nee ik denk dat ik dan in eerste instantie voor GTA zou gaan. Mercenaries 2 komt dan wel zo niet meteen dan wel later nog in mijn collectie!

8. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    1 vond ik wel relaxed.. alleen werd het na een tijd wel veel van hetzelfde.

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Game is dus, als verwacht, bevestigd voor de 360
    De rest

+
    logboek met ingame materiaal :) Laat iedereen deze versie wel op waarde schatten en genoeg aandacht geven :9

10. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 vond ik gewoonweg fantastisch en weet zeker dat deze ook helemaal top wordt!!!

11. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gta4 lijkt mij wel vetter maar ik hou van free roam dus mischien koop ik wel beide

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Deel een heb ik zo veel gespeeld!, en ik speel het nog regelmatig. Een van de reden dat ik mijn Xbox nog niet heb losgekopeld van het stroomnet. Het hele spel was gewoon gaaf, de sfeer, de explosies, de missies, de Russian Mafia! Deze game ga ik zeker volgen :)

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Niet te vergelijken met GTA. Enige overeenkomst is de vrijheid, voor de rest totaal andere game.

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Net dat filmpje gezien met ingame footage, en echt _O_

Zo te zien is de formula onveranderd gebleven, en is alles gewoon wat uitgebreider gemaakt, want ik zag ook al de zweed op een motor voorbij komen \o/

Ik hoop alleen echt op Online Coop!, een multiplayer hoeft voor mij echt niet bij Mercenaries, maar een Coop mode net als bij Crackdown zou helemaal geweldig zijn. Dat is toch een beetje wat ik miste bij Mercenaries: POD

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zou het geweldig vinden om online multiplayer te hebben. Een map ter grote van just cause, waar je met een mannetje of 8 tot 12 online kan spelen. Zou geweldig zijn imo.

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    That's way toooo big for 12 man!!!! 8) 8)

Een versus multiplayer vind ik niet erg val belang bij Mercenaries. Dat miste ik niet bij deel 1. Een splitscreen coop miste ik wel. Daarom hoop ik nu dus op Splitscreen coop en online coop :cool:

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie liever een map zo groot als Just Cause, waarin je met 64 man kan spelen. Maar dan krijg je van die tavarelen dat je per maand een x-bedrag moet lappen ;) Daarom is 12 de limiet :9

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ow, daar zou ik best een x-bedrag voor over hebben hoor :) :cool: (Ligt er natuurlijk aan hoeveel dat x-bedrag zou zijn ;) )

19. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog mijn compilatie van de ingame beelden achter elkaar geplakt met passend Mercenaries 1 OST trackje eronder :+ .

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=44483

Dit word voor mij ook zeker 1 van de grote titels waar ik naar uitkijk.

@ Headninja,

Het was in Mercs 1 zeker niet alleen maak die en die af, er waren ook missies waarbij klanten van a naar b gebracht moesten worden soms met meerdere tussenstops of mensen die gered moesten worden uit een kamp. Daarbij zijn er ook talloze cash-missies waar je moet racen tegen de klok of een vat in een bepaalde tijd zo ver mogelijk moest beuken of misschien waar een Journalist naar rampgebieden moest worden gebracht. Of het jatten van een bepaald voertuig.

Ik ben op dit moment Mercs 1 weer verder aant spelen, heb nu bijna alle Harten. Had een tijd niet gespeeld en de game blijft gewoon cool. Heerlijk om jeeps omver te knallen met een RPG :p.
    Sommige missies zijn echt moeilijk en vergen goede planning en juiste gebruik van al je resources. Zeker voor mij 1 van de beste xbox 1 games. En ik wil de game natuurlijk uitspelen voor Mercs 2 uitkomt.

Me wants Mercs 2!

20. acab Chucky

acab Chucky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt gewoon de bom !! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina