1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door king kai, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HELL YYEAH dat ik dit helemaal ga plat spelen

ik hoorde dat deuntje in dat filmpje en kreeg gelijk kippenvel

2. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Heey Mercenaries fans, er zijn 2 nieuwe filmpjes van de game te bewonderen op Gametrailers. Het gaat om een gameplay walkthrough opgesplitst in 2 delen in normale en HD resolutie. Het is alleen geen direct feed, maar wel nieuwe footage! Deze 2 filmpjes zijn op de Gametrailers.com Mercenaries 2 sectie te vinden :

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2799

Veel kijkplezier!

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De bomen kunnen nu ook eindelijk plat _O_ Blijf je daar hopelijk niet meer achter steken.... die verdoemde bomen uit deel 1 ook :9

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmm, hoop niet dat de game grafisch toch tegenvalt. Het spel wordt namelijk tegelijkertijd uitgebracht voor de PC, 360, PS3 en de PS2. Hopelijk is het spel vooral ontwikkelt voor de krachtigere systemen, waarna een downgrade wordt toegepast voor de PS2. (En dus niet andersom zoals je nog wel eens ziet.)

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    De beelden die hierboven werden gegeven zijn gewoon goed te noemen, ook voor de next-gen consoles :) Komt nog bij dat de vorige beelden (en waarschijnlijk dus ook deze) werden geshowed op een 360 console :) Dus ga er maar vanuit dat next-gen de voorkeur en basis krijgt. En zoals ik al zei, het ziet er al gewoon super strak uit!

6. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet niet mensen, dat dit nog Pre-Alpha beelden zijn zoals aangegeven op het scherm daar. Er zijn nog duidelijk glitches en bugs te zien in de game, lijntjes en zwevende objecten ect.

Maar hij is nog niet eens beta, dus effe afwachten nog, vind het er nu al erg mooi uitzien, licht effecten zien er goed uit!

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Klopt ja, maar wat zegt ie gek nou als de interviewer vraagt naar de release?
    "winter quater of 2007" (?!?)
    Lijkt mij wat vroeg namelijk :eek:

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ehh, ik had het eigenlijk niet over het fimpje maar over het feit dat deze game tegelijkertijd voor de PS2 wordt gemaakt. Meestal betekend dat het zwakste systeem (in dit geval de PS2) veel invloed heeft op de ontwikkeling van het spel. Vaak worden er dan beperkingen in de game gebouwd om het nog draaiende te houden op dat systeem. Maar zoals ik al zei... waarschijnlijk (lees: hopelijk) is het hier andersom: ontwikkeld voor de PC, 360 en PS3 (allen next-gen dus) en daarna een eenvoudigere versie voor de PS2.

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Damn, dat Hijacken is erg vet gedaan nu :D Dat ziet er nu echt veel vetter uit, en ook leuk dat je zelf wat moet doen tijdens het Hijacken in plaats van 1 keer op Y te drukken \o/

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    veel nieuwe mercenaries 2 filmpjes op gametrailers.com......

11. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0

Kijk mijn Fable character ;)

12. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    lijkt me zeker weten een top game !

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die heb ik nog niet eens gezien. :eek:
    Vanmiddag thuis maar even kijken. Lijkt me wel weer een leuke game.

14. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 heb ik niet heel vaak gespeeld maar vond ik wel erg vermakelijk. Ik verwacht op een nextgen console dan ook heel wat vuurwerk en (nog) meer interactieve omgevingen. Na het bekijken van de ingame beelden gaat dat wel goed komen. Grote kans dat deze gekocht gaat worden.

15. erik285

erik285 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me vet deel 1 was ook vet :b:

16. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er nog wel steeds meerdere (speelbare) karakters in de game? Er wordt overal gepromoot dat Chris en Jennifer uit het eerste deel ook weer speelbaar zijn. Maar tegelijkertijd zie ik alleen maar filmpjes met Mattias Nilsson erin (hij is wel het vetste karakter maar toch).

/Mod Deze thread gaat dicht, want deze thread is meer up-to-date - the Matrix

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina