1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb m binnen, alleen loopt ie eerst 3x vast bij het beginscherm daarna konk m pas spelen en liep ie naar de 1ste missie weer vast, maja moek morgen maar ff zien.

    maar best wel vette game. besturing voelt ook lekker aan alleen vind ik de camera niet echt lekker. maar verder tot nu toe niets mis mee
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Kan je nou ook in een vliegtuig zitten? Ik ben er namlijk nog geen tegen gekomen maar ik dacht het te zien op een screen.

    I.i.g. Het is een fantastisch spel. Ik speel het nou 3 dagen, en het word steeds leuker. Eerst lijkt het best wel lame (vond ik), maar als je je gaat verdiepen in het spel en een beetje wat dingen gaat uitproberen, word het steeds leuker.

    Het free-roamen doe ik ook altijd wel. Zoveel mogelijk hummer H3 bestellen, bij elkaar gooien. En bij 1 een C4 op de moterkap plakken en boem! Of een airstrike vragen. Ook altijs leuk.


    Even 1 vraagje: Is het mogelijk om IN de auto een C4 te plakken?
     
  3. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel niet, maar ik zag op een filmpje dat je een C4 op je auto ken leggen (ik dacht op je motorkap) dat je dan gaat rijden, en als je dan uit je auto uitspringt het C4 tot ontploffen maakt
    Ik zou zeggen probeer het uit :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  4. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen jullie nu al aan het spel?? Of hebben jullie ook een Amerikaanse Xbox thuis staan?? (wil hem namelijk ook al :+ )
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    @ The Predator: Jah dat weet ik wel maar dat ziet er opzich best nep uit.
    Ik zou graag echt IN me auto willen bouwen.

    Trouwens, ik leg super vaak een C4 op me motorkap als er veel mannen op een plaats staan :)

    Of ik HighJack natuurlijk een laar overvliegende apache maar daar hebben we het nu niet over :)
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ooowh ik dacht dat je da bedoelde :eek: , maar er IN weet ik nie ik denk opzich dat da niet kan
     
  7. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel in in de opening, maja denk nie dat je dat bedoelt. Ik zou het verder nie weten, moet je ff op internet rondstruinen.

    1 ding wat slecht uitgewerkt is is de AI, als ze met de rug naar je toestaan dan en je schiet op ze lopen ze gewoon weg, normale reactie zou omdraaien en het vuur openen.

    Camara is ook niet je-van-het, maja voor de rest een zeer vermakelijke game
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    AI ben ik het met je eens. Camera niet. Camera is gewoon goed uitgewerkt. Je kan alles goed zien. Heb nooit dat ik iets mis/verkeer doe omdat de camera niet doet wat ie hoort te doen. Maar het gevoel van oorlog heerst _O_
     
  9. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Man, 18 Feb lijkt echt nog maanden ver weg :9
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Maar ondertussen heb je ons nog :)

    Het aller lekkerste gevoel in het hele spel is denk ik toch wel als je een laag overvliegende heli highjacked. Of als je een Airstrike oproept en er stort een gebouw in. Of....

    Kortom, heel het speel zit lekker in elkaar
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand hoeveel voertuigen erin zitten?
     
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Van wat ik weet:
    Tanks
    Heli's
    Auto's

    Er zijn echt veel verschillende auto's varierend van gewone auto's tot hummers H3 en van bende auto's tot trucks.

    Er zijn ook wel verschillende heli's
     
  13. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht 65.

    Kijk anders is op de site .
     
  14. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    58 dacht ik, ik had de artillerie niet mee gerekend.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Misschien een wazige vraag hoor ... Maar wat moet je nou precies doen in die game ?

    Het ziet eruit als een soort van BattleField :)
     
  16. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    tis eerder een soort gta. Je kan gewoon lekker rondrijden, beetje missies doen. Lijkt echt veel op gta! Maar dan met een militair sausje. Het is gewoon het wachten waard :p
     
  17. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest gewoon ff wennen aan de camera, steeds als ik naar onder druk wil ik dat ie omhoog gaat ben en andersom ben ik gewend van halo 2, daarom was ie voor mij niet echt super, maar kben m nu aardig gewend en het speelt best lekker.
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze game is er om gecheat te worden. Net even gespeeld met onbeperkt ammo en onbeperkt health _O_ Heli gejat en de hele boel om zeep geholpen en veel gebouwdjes plat gelegd. Echt heerlijk :9 Straks weer even wat missies halen. Moeilijkheidsgraad ligt niet bijzonder hoog trouwens.

    Bad ass mutherfuckers vangen :) Voor de rest heb jij 5 verschillende groepen. Voor iedere groep kan je weer missies uitvoeren. Het is, zoals al wordt gezegd, net zoiets als GTA met een militair tintje... die mij heel erg goed bevalt :9
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat ik er van heb gezien ziet er inderdaad goed uit.
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een huurmoordenaar en je killed mensen voor geld, dit doe je voor allerlei verschillende fracties (of facties? :p ) die je daarvoor opdracht geven.

    -Edit- Het antwoord was al gegeven. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005

Deel Deze Pagina