1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hmm .... Dat klinkt zeer goed ! De filmpjes zien er ook goed uit enzo !

    Maar 1 ding hè ... Wat doet een rooie sportauto in deze game 8)
     
  2. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik niet zo veel problemen mee :)
     
  3. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik vind de controls juist zeer relax, ligt dan echt aan jou ben ik bang :p. Misschien moet je effe je options aanpassen zoals je look sensitivity ofzo. Ik heb zelf absoluut geen fustraties met de controls, het zijn een soort Splinter Cell achtige controls, vind ik wel relax. Heb ook nooit last van de camera, dat las ik hier en daar ook dat jullie daar last van hadden, maar ik heb geen problemen daarmee, zal wel aan mij liggen dan :cool: .

    @ Mikey

    Die rode sportwagens e.d. zijn extra dingen die je kan laten invliegen, gewoon voor de fun, ik heb nu net een Rode Hummer in me collectie erbij, lekker wagentje. Ze zijn ook leuker dan de standaard civllian auto's.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook zo dat je wel overal heen kan? En niet dat je bijv. een bergje ziet en daar niet overheen kan.
    Ik zag namelijk een filmpje waar ie gewoon hoppa met een truck van de weg af op een vrij hoge heuvel ging.
    En dat vind ik wel leuk, dan heb je helemaal vrijheid en niet die klote onzichtbare muren. :)
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel grensen aan de map natuurlijk, maar daar binnen in kan je overal komen, met de choppers kan je zowiezo overal overheen vliegen. Er zijn natuurlijk wel heuvels die bijvoorbeeld te stijl zijn om zo op te rijden/lopen, maar ik heb zelf wel eens een leuke hoge doorgang gevonden die dan uitkijkt op een diep dal met gebouwen, dat ziet er best cool uit. Ik moet zelf nog eens checken hoe ze de buitenste randen van de map hebben aangepakt, iemand die daar wel heeft gechecked?
     
  6. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt geen onzichtbare muren, maar gebieden die te ''gevaarlijk zijn''. Als je daar te lang blijft wordt je gembombardeerd, dat is dus eigenlijk de grens

    Edit: wow, reactie in 1 minuut :{
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook nooit last van het (per ongeluk) neerknallen van lui van je eigen partij?
    Want bij bepaalde filmpjes zie ik van die chaotische gevechten (wat juist cool is) en van die tanks die om hun heen schieten maar schiet je dan niet ook eens op je eigen lui? Of ben je meestal alleen betrokken bij de gevechten?
     
  8. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin is het zeer makkelijk maar ik ben nu op de helft van het 2e deck en het ging van dag nie echt kan aan mezelf liggen maar kan ook aan moeilijkheidsgraad liggen dus dat zie ik straks dan wel ff weer :p
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd soms oppassen dat je je eigen ventjes niet neerschiet of omver rijd, maakt een drukke battle wel uitdagender, je moet erg oppassen wat je soms aan vehicles opblaast, zeker als er Allies rondlopen ja. Vind het trouwens nog steeds cool, als je in een wagen zit en je drukt op B (De toeter) dat dan de ventjes in de buurt de wagen instappen en/of de mounted guns hanteren, echt zo'n "Let's move out" actie. Simpel maar wel gewoon cool, heb je ook in Halo 2 trouwens met de warthog.

    En ook de oorlogs-journalisten die rondlopen met een camera vind ik leuke toegevoegde details in de game, je merkt dat het spel gewoon erg gepolijst is.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is dat je het zelf zegt ;)
     
  11. darkfable

    darkfable Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me echt een te sickke game, ik moet hem echt snel hebben maar ik heb voorlopig een geld te kort. maar zodra ik genoeg geld heb zit hij in me games collectie
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij is toch nog niet uit, dus tijdens de release kan je hem kopen als je even doorspaart ;)
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat ie pas op 18 februari uitkomt, dat is helaas de laatste vrijdag in m'n vakantie.
    Die vrijdag heb ik 'm waarschijnlijk wel dus dan zal ik 'm dat weekend volop spelen. :D

    @ metzman: Bedankt voor je antwoord. _0/ (Damn, zelfs oorlogsjournalisten. _O_ )
     
  14. darkfable

    darkfable Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat doorsparen is alleen een probleem voor mij maar in maart haal ik hem denk ik als er dan niet nog want andere goeie games op de markt zijn ik moet nog ff tussen de releases kijken
     
  15. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet zo lang bezig en ik heb een vraag:

    Ik heb nu een missie voor de chinezen gedaan, ik moest 3 gasten van de russen doden. 1 Probleem: ze zijn nu mijn enemy en ik kan niks meer kopen van de webshop, tenzij ik 25.000 betaal. Dat is natuurlijk absurd veel. Als ik weer allies met ze ben, hoef ik dan niet meer te betalen? En weet iemand nog een manier om ze weer bij je te krijgen
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb gewoon 2 keer 25.000 betaalt. Je mist het echt niet hoor.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Betalen is idd de enige optie. Nu je toch nog vijand bent, kan je toch hun vehicles slopen voor een paar centen? ;) Kan je met dat geld je "schuld" afbetalen :) Dacht dat je toch voor elk gesloopte voertuig geld krijgt? :eek: Zolang het maar geen nuetrale voertuigen zijn.
     
  18. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik dus laatst bij de chinezen, toen waren ze echt helemaal hostile moest ik 100,000 betalen kweet niet of ik toen ook wat chinese wagens heb gesloopt, volgens mij wel. Dus denk dat je het een soort schadevergoeding is.
    Hoe meer je van die groep vernield hoe meer je moet betalen, maar dat weet ik natuurlijk nie zeker
     
  19. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    lol , oorlogsjournalisten?? hehe can't wait om die gastjes met hun cameraatje omver te rijden :D damn nog 17 dagen wachten :'-( en bij mij is dat ook de laatste vrijdag van de vakantie |:-
     
  20. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Die oorlogsjournalisten zijn wel cool, staan mooi te filmen terwijl er misschien 50-100 meter verder op een explosie is, dat voegt wel een stukje realisme toe.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005

Deel Deze Pagina