1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Ruud

    Ruud Guest

    Okay okay, I get the point, ik moet niet zo zeuren ;)

    Die eerste Ace-missie is vrij pittig idd, ik werd echt ziek van die irritante anti-air wagens. Tanks zijn trouwens echt superbruut, kun je geweldig gebouwen mee slopen. C4 net zo, vind het echt geweldig dat je gebouwen met de vlakte gelijk kunt maken.
    Beetje irritant vind ik trouwens wel dat die Allies ineens zo zenuwachtig heen en weer gaan rennen als je aan komt rijden met 'n voertuig. Want je hebt ze d'r zo onder zitten en das toch weer 25k aan poen.
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ey, mensen die hem al hebben: met welke game kan ik de graphics van mercenaries mee vergelijken? ik hoop NIET met gta ofzo, dat vind ik nog al leli ehmm... ik bedoel apart:+
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Denk toch dat je het best een beetje met GTA kan vergelijken. Alleen is het in mercenaries iets donkerder.
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    als je gta vice city bedoeld ben ik het cker niet met je eens.. het spel is best mooi... kan mooier... maar samen met de gameplay heb je nix te klagen... :cool: ...
    ;)
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik vind GTA vice city toch wel heel erg tekortschieten in zijn graphics, misschien dat ik het heroverweeg deze game daadwerkelijk met de release te kopen...
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet de grote explosies ook niet vergeten, ik ken volgens mij geen ander spel met betere explosies. :)
     
  7. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    jahaa een spel kopen om de explosies... :{ ;)
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha nee daar niet om maar de explosies zijn volgens mij wel een deel van de graphics en in dat opzicht is het stukken beter dan GTA.
    Om de explosies koop ik natuurlijk geen spel. ;)
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tja... xbox heeft niet veel van deze games. Graphics zijn dus beetje moeilijk vergelijkbaar :)
     
  10. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    kvint de graphics toch beter dan gta en de gameplay ook dus...
    coowle game volges mij.
    woehoew nog 9 dagen :+
     
  11. Ruud

    Ruud Guest

    Daar ben ik 't dan weer niet mee eens. Het is ook eentoniger dan Vice City, maar nogalmaals een bruut spel!
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe, ik heb 'm gepre-ordered.
    Helaas komt ie pas aan 't einde van m'n vakantie maar die laatste drie dagen zal ik wel even goed benutten. :p
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke afsluiting van de vakantie ;)
     
  14. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de volgende week ziekmelden :+
    Heb je zin in als je dit spel net hebt, geloof me... *)
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, iemands krantenwijk de hele vakantie overnemen kan natuurlijk tot gevolg hebben dat ik opeens erge kou zal vatten. :D
    Maar ik heb nog een vraagje erover, zijn de gebieden in Mercenaries niet te herhalend?
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, vind ik van niet. Bepaalde gebieden hebben een hele andere sfeer door een bepaalde kleur mist en er zijn veel verschillende soorten gebouwen, soms kom je ook op een rustig stuk land met een villa, andere keren loop je weer rond in een stad of een militaire basis met grote kanonnen.En dan zijn er nog verschillende weersomstandigheden en de nacht. Vind het ook prettig dat er veel groen is en heuvellandschap met af en toe een stad/dorp, is wel lekker afwisselend. En dan heb je ook nog de rivieren met bruggen e.d. Het is ook allemaal niet zo grijs en blokkendozerig zoals ik het idee had met GTA 3/Vice City. Vooral het lichte "bloom" effect maakt alles wat sfeervoller vind ik.
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt inderdaad wel aardig afwisselend, maar heb je ook (vrij) grote off-road stukken om een beetje te scheuren?
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, er zijn wel een aantal kloven tussen bergen enzo, maar meestal is er wel een asfalt weg in de buurt. Je kan natuurlijk wel op het vliegveld of de militaire basis gaan crossen als je daar zin in hebt :p. En je kan de niet al te stijle heuvels ook beklimmen met sterke wagens, dus je kan wel een beetje stunten en "alternatieve routes" nemen hier en daar, maar geen echte grote offroad terreinen of vallijen.
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh vliegvelden zijn ook wel ok. Ik vond het scheuren in bijv. Vice City erg cool en onder andere daarom trok San Andreas mij wel aan met die off-road gedeelten, gewoon lekker crossen. :)

    -Edit- Ik heb net ff bij Metzman via de webcam mogen kijken, errug cool. De explosies van de gebouwen en de voertuigen zijn erg lijp en nu krijg ik er nog meer zin in. Erg bedankt Metzman. _0/
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  20. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 week!!! 8) ik wordt gek lol!
     

Deel Deze Pagina