1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een best leuk spel. Maar is het alleen maar actie, actie, actie of kan je ook af en toe een beetje stealth gebruiken en het rustiger aan doen?
     
  2. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Sneaky

    Ik geloof dat de female character meer stealthy is aangelegd, nog nie mee gespeeld. Maar je kan natuurlijk wel een beetje sneaken hier en daar. Vanaf een heuvel een bepaalde hostile situatie bekijken met je verrekijker en zo een aanval plannen, of via een achteromweg een basis binnen dringen en ongezien blijven terwijl je een surgical strike doet. Weet niet of je echt op iemand af kan sneaken en hem dan kan uitschakelen. Weet wel dat je alle vijanden kan "arresteren" met handboeien. Net als de Deck members. Dus je geeft em eerst een ram met X en als ie staat te wankelen druk je op Y en sla je em in de boeien. Dus misschien kan je iemand van achter besluipen en dan hem surprisen en in de boeien slaan. Moek nog eens proberen. Maar hoe je een bepaalde situatie aanpakt is wel helemaal aan de speler. Veel mogelijkheden dus. Zal binnenkort eens proberen te sneaken.
     
  3. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een relaxt spel
     
  4. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die al te koop ofzo, aan verscheidene reacties te merken?
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    die hebben hem allemaal uit amerika geimpoteerd of illegaal gedownload
     
  6. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt a.s vrijdag uit.
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    waaa ik heb nu echt zin in vrijdag :p
    heb ik tenminste wat tedoen...
    btw aan de mensen die hem al hebben en hem al uit hebben gespeeld, hoelang ben je er ongeveer mee bezig?
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we geluk hebben misschien donderdag al *)
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn orderstatus bij gcshop staat nog steeds op Niet Betaald maar hopelijk en waarschijnlijk verandert dat morgen.
    Ik heb er echt heel erg zin in, hoe die gebouwen naar beneden storten lijkt echt erg mooi (gezien bij Metzman) en ook het scheuren met de voertuigen is erg cool. Ik ben blij dat er zoveel voertuigen inzitten. O-)
     
  10. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    @ The Predator

    Volgens de reviews ben je ongeveer 20 tot 30 uur bezig met de game als je op gewone speelsnelheid speelt en niet alle side missions en challenges doet. Als je dus alles gaat uitzoeken, veel "$ challenges" gaat doen en je vaak gaat mengen met de random battles die je af en toe tegenkomt of je ben echt een verkenner in dit soort games ben je zeker wel even zoet met de game. En ik zelf vind de game ook een goede replay value hebben, elke missie kan je op vele verschillende manieren aanpakken. Met voertuigen, zonder, gebruik van verschillende airstrikes, verschillende wapens (raketten, c4, rifles), met of zonder AI metgezellen en vrijwel alle situaties kunnen vanuit vele verschillende richtingen benaderd worden. Daarnaast kun je altijd lekker freelancen dus a la GTA. Genoeg te doen in de game, naar mijn idee. Wat ik ook leuk vind aan de game is dat alles lekker duidelijk is. Je weet altijd waar je heen moet voor een missie en wat je precies moet doen. Doelen die je moet vernietigen worden bijvoorbeeld duidelijk gemarkeerd op je "radar" en in de menu's van de game, krijg je een goed overzicht van de omgeving, je hebt een email systeem waar belangrijke informatie binnenkomt wat betreft missies en "Deck of Cards" doelen. Heb nooit gehad dat iets onduidelijk was voor me en dat vind ik erg belangrijk in zo'n game.
     
  11. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    owh das wel tof dat het lang gaat duuren, want de normale game speel ik altijd rond 1 a 2 dagen uit en dat is iets van 10 a 12 uur (en dan heb ik meestal alle secrets(als die er zijn dan))
    bedankt voor de info metzman :D
     
  12. Ruud

    Ruud Guest

    Hmhm...

    Illegaal spellen downloaden, is dat net zo iets als witte schimmels?
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das erg lang, 20-30 uur en dan nog niet eens alle zij-missies. Bij Fable duur je bijvoorbeeld juist 20-30 uur als je alles wilt verkennen. :p
    Maar als alles inderdaad zo duidelijk is zoals Metzman zegt dan is dat wel beter, met Vice City bijvoorbeeld had ik nog wel eens stukjes waarvan ik pas na 2-3 keer wist wat ik nou precies moest doen en dat stoorde me af en toe wel.


    (Nog 5 dagen. O-) )
     
  14. Ruud

    Ruud Guest

    Ahem? En je was er al wel achter dat je kon teleporten? ;)

    Ik was Mercenaries 'n beetje zat, maar ga d'r zo denk ik maar weer eens goed voor zitten.
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja logisch maar als je écht alles wilt zien (alle keys, alle demon doors, alle skills ed., alle kisten) dan ben je wel 20 à 30 uur bezig. :)
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je daar nu weer mee?
     
  17. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik had fable op 15 uur uit, inclusief alle subquests en kben overal al geweest hoor :{ maar ja dat is goed voor jou zo heb jij dubbel zoveel spelplezier voor je geld als mij!
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen, xboxworld.nl staat nu in het teken van Mercenaries met de Mercenaries "Special", dus binnenkort een XBW Review. Ben erg benieuwd wat de crewleden er van vinden. Vrijdag a.s. is de dag! Ik hoop dat jullie dan net zo enthousiast over de game zijn als ik. Denk dat het dan leuk is als iedereen zijn ervaringen en misschien coole "Mercenaries Action" momenten met ons deelt in deze thread. Ik heb zelf laatst een stuk loop van een enorm afweerkanon tegen me hoofd gehad omdat ik tijdens het opblazen ervan ietsje te dichtbij stond 8) . Dat deed best au.

    "Friday the 18th of February, the day we blow stuff up, and then blow it up again. Take the job you've always wanted, be a Mercenary, kick major ass and get paid for it."
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja erg leuk dat ze een special hebben van Mercenaries, ben benieuwd naar de review en heb zin in vrijdag. _O_
     
  20. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    metzman, dus als je iets opblaast en je staat tedicht bij hedde kans om iets tegen je aan tekrijgen?!?!
    das wel vet het spel word steeds gekker en toffer nu ik steeds dit soort dingen lees :cool:
     

Deel Deze Pagina