1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat ook cool is is dat als je een gebouw opblaast je personage dan even licht voorover vliegt door de knal, dat ziet er ook erg mooi uit en zo kun je zien dat ze aan veel dingen hebben gedacht. :)

2. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat ook cool is is dat als je een gebouw opblaast je personage dan even licht voorover vliegt door de knal, dat ziet er ook erg mooi uit en zo kun je zien dat ze aan veel dingen hebben gedacht. :)

-Edit- Shit, dubbelpost, sorry.

Laatst bewerkt: 14 feb 2005
  3. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    dus als je zeg maar een auto dicht parkeert bij een gebouw en je blaast die gebouw op, hedde kans dat die auto op je komt teliggen? :p

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dat zou ik niet weten maar dat zou wel cool zijn. :9

5. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    ach ach we zien het allemaal wel op vrijdag(misschien wel donderdag) :cool:

btw, is er iets zoals Co-op play ofniet?

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zitten geen multiplayer modes in, zowel niet online als niet offline.
    Maar waarom krijg je 'm misschien donderdag al?

7. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    nee freerecordshop doet meestal van die dingen, als ze zeg maar een spel op de dag voor de release al binnen hebben, dat ze het dan gaan verkopen. was met fable, prince of persia en velen andere ook

8. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat dan weer niet. De gebouwen storten altijd vooral recht naar beneden in (Een beetje het effect dat je had bij de gebouwen van 9/11) voor zover ik heb meegemaakt en blazen niet iets weg door een schokgolf geloof ik, maar dat kan ik wel eens testen. Niet echt vliegende brokstukken of hele gedeeltes van het gebouw die op een auto kunnen vallen of iets dergelijks, maar een inzakking met veel stof en er blijft dan een gefabriceerd stuk puin over waar het gebouw was. Bij dat kanon wat ik opblaasde waren er wel brokstukken die weggeblazen werden en mij dus au deden. Wat wel zo is is dat alles in de buurt van de instortende gebouwen wel beïnvloed worden. Dus het naast een gebouw parkeren van je Hmooie rooie Humvee als je destruction needs heb is niet echt een slim idee geloof ik. Maar de meeste damage komt wel van de "initial blast", of dat nou C4 of een airstrike is.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Oohw das wel makkelijk. Ik verwacht 'm van GCshop op vrijdag natuurlijk maar mijn status staat nog steeds op Niet Betaald. Als ik dan iets fout heb gedaan en ik zou 'm opnieuw moeten bestellen dan koop ik 'm wel bij FRS want ik heb ook nog een VIG-kaart en dan scheelt 't maar een paar euro's.
    Ik moet en zal 'm vrijdag hebben. :cool:

-Edit- Dit bericht was dus voor The Predator bedoeld. :)

-Dubbel Edit- Yes! Nieuwe orderstatus: Betaald; in behandeling. Yes!! _O_

10. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaa VIG kaart van de power unlimited :p die hebk ook.
    best wel relaxt dat

11. Ruud

Ruud Guest

Of artelerie (weggegooid geld man).

12. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in games guide zo'n gratis game boekje dat bij bruna, dixons en andere winkels ligt stond dat je online kan met 16 spelers

maar wat boeit mij dat heb toch geen live en verheug me op vrijdag

13. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt dus niet, het zou wel heel tof zijn geweest maar er zit geen multiplayer in.
    Dat boekje is als het goed is van Dixons, die heet ook Games Guide ofzo maar hier geven ze dus onjuiste info. :)

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Geen multiplayer is idd erg jammer. Maar de single player maakt dat meer dan goed hoor :) Ook die foute informatie die je krijgt is jammer. Er zijn altijd mensen die de game kopen zonder eerst verder te kijken. Zullen ze er trouwens toch geen spijt van krijgen :)

15. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat ik er erg in had, heb ik een order geplaatst en besteld. Kon het blijkbaar niet laten. Benieuwd of ik hem ook a.s. vrijdag heb.

Misschien een beetje een rare vraag maar kun je ook eigen muziek afspelen zoals bij GTA?

16. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die kaart ook :) echt relaxed. Ik ga woensdag/donderdag/vrijdag naar de winkel :p ik kan echt niet wachten lolz...

17. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    ey metal wolf, als je hem eerder dan vrijdag hebt kende da ff melden :D want ik woon best wel ver van een free record shop (wil het ook daar halen heb ook een VIG card)

18. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de game heeft een vaste soundtrack, geen custom soundtracks dus, op zich wel jammer, maar ik vind de muziek van Mercenaries erg sterk en een orkest inhuren voor een game is duur, dus moeten we er van genieten ;)

19. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in veronica magazine stond ook een stuk over mercenaries.
    ze waren daar erg onder de indruk van de game dus, en hij kreeg de titel "must have"
    wat niet veel titels krijgen

20. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet 'm hebben...en ik krijg 'm ook! :D
    Maar wat gebeurt er eigenlijk als je in het water pleurt? Want je kan niet zwemmen. Ben je dan Wasted?

Deel Deze Pagina