dat had ik ook gevraagd en ik kraag als antwoord, rond de 20 uur maar dan heb je nog niet alle side missies gedaan ofzo, dus als je echt alles wilt denk dat je iets bezig bent met 35 uur ofzo? maar de replay waarde is zeer hoog
ik heb dit spel al een tijdje en hij is erg leuk maar hij begint eigenlijk pas leuk te worden vanaf de ruiten van het kaartspel maar verderest wordt die steeds maar leuker *)
Pro Evo 4 is echt een topspel! Zelfs mn maten die niet eens van voebal houwe vinden t schitterend en de replaywaarde is echt ENORM, heb t spel op de dag vd release gekocht en speel t nog dagelijks. Dus die kan je in ieder geval blind kope
Nee, Je kan niet op Live met dit spel. Ik heb hem vanmiddag gekocht (DOA U lag er ook al overal trouwens), en het staat niet op de hoes. Ik kan hem pas vanavond gaan spelen helaas. Lijkt me wel erg vet dit spel... Ben ik nou de enige die het spel al heeft? Hij ligt bij E-plaza gewoon klaar, nog niet in de schappen maar als je het vraagt dan hebben ze hem wel al liggen en ze verkopen hem gewoon, tenminste in Amsterdam wel dan...
Degenen die hem bij Gcshop hebben besteld (oa. ik) krijgen 'm morgen. Maar mijn status staat nog steeds op Betaald; In Behandeling en niet op Verzonden.
Ik heb m ook FRS Utrecht had er 1. Nog gesealed, met PU pas was ie 55 euro Moet tot 21:00 werken, daarna lekker spelen!!