54.99 zonder pu pasje haha bij Mediamarkt,spel is erg vet tot nu toe,zeer strakke graphics en physics
Ik vind het echt een supergame, heb hem al een tijd niet gespeeld. Heb pas mijn eerste deck compleet. Ga hem denk ik maar weer snel spelen!!!
in de game draait het om de deck of 52, dat zijn 52 leger generaals die je moet elimineren in het spel als je er een bepaald aantal doodt krijg je een deck. Maar ik heb de game zelf nog niet(ga hem zaterdag halen) dus weet niet precies hoe het werkt
er zitten aardig wat wapens in ja en deck is het kaartspel . Je moet 52 mensen oppakken/doden zoals in het irak kaartspel en je begint dan met klaver ruiten enz EDIT: toxito was me voor
Damn dat is wel minder, ik hoop gewoon dat ze de orderstatus veranderen vergeten zijn want anders baal ik morgen wel en niet zo'n beetje ook. Ik wacht 't morgen dus wel af, kom ik van bed, kijk om de hoek....pakje....of niet?
Dat scheelt dus 1 eurocent.... Waarom dat haha eigenlijk? Staat dom. Alsof je blij bent met 1 eurocent..... "Voor het wassen van mn auto krijg je van mij 1 eurocent, jochie.. Bewaar m goed, het is het begin van een fortuin" "Dank u wel, mijnheer...haha" :{
ik heb het spel ook In eerste instantie dacht ik dit is een pure GTA kloon maar na enkele uurtjes spelen ga je hem erg tof vinden. Je kunt mercenary opdrachten kiezen van Koreanen, Russen, Mafia etc.. ook kun je zogenaamde Airstrikes aanvragen wat errug tof is. Het is meer een oorlog-GTA spel maar dat is positief! Ik ga me er zeker nog meerr in verdiepen want er zit veel in dit spelletje.. Ik vraag me alleen wel af of je ook nog de kans krijgt om ZELF in een helicopter te kopen en wat te bombarderen.. Dit spel VRAAGT naar live imho en baal verschrikkelijk dat het erniet inzit
Sinds wanneer worden forums niet meer met een korrel zout genomen? Stelletje serieuze mafkezen. *Scheurt seal van game af, wil nog 1 eurocent*
Die bombardementen zijn niet van heli's, en heli's zijn volop te 'lenen'. Vliegen een stuk makkelijker dan in GTA trouwens
Makkelijker!? Chill, in GTAA liet ik die dingen altijd staan, omdat landen altijd in een explosie eindigde..... Of ik bak er geen koek van.....
In GTA hangt je snelheid en hoogte beide af van de snelheid waarmee je je rotors laat draaien, in Mercenaries vlieg je eigenlijk los op hoogte en richting. Als je 't niet snapt merk je wel wat ik bedoel als je 'n heli kunt vinden.
Ik ben nu met iedereen ally, maar als ik nu een missie van bijvoorbeeld de chinezen doe dan wordt ik vijand met de russen... dat heb ik liever niet. Kan ik ally zijn met iedereen tegenlijk?
Ja, omkopen. Geld geven aan het persoon dat de ingang bewaakt van de HQ van de groep waar je ruzie mee hebt. Dure business, maar lang niet zo duur als welke luchtaanval dan ook (blijf er bij dat die echt gru-we-lijk duur zijn).
ik ben nu bezig met mun 2de soort kaarten (weet ff niet meer welke dat is) maar ken ik die generaalen van de vorige stuk kaarten nog oppakken? want heb er nog een paar over