1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

1. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    THANK GOD TO THE koopavonde _O_
    heb hem nu ook en ga lekker spelen 8)

2. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook binnen, het is echt een vet spel... _O_

3. Avenger NL

Avenger NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    54.99 zonder pu pasje haha bij Mediamarkt,spel is erg vet tot nu toe,zeer strakke graphics en physics

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind het echt een supergame, heb hem al een tijd niet gespeeld. Heb pas mijn eerste deck compleet. Ga hem denk ik maar weer snel spelen!!!

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zitten er veel wapens in het spel en wat bedoelen jullie met Deck?

6. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in de game draait het om de deck of 52, dat zijn 52 leger generaals die je moet elimineren in het spel als je er een bepaald aantal doodt krijg je een deck. Maar ik heb de game zelf nog niet(ga hem zaterdag halen) dus weet niet precies hoe het werkt 8)

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten aardig wat wapens in ja en deck is het kaartspel . Je moet 52 mensen oppakken/doden zoals in het irak kaartspel en je begint dan met klaver ruiten enz :)

EDIT: toxito was me voor :cool:

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool,Deze game ga ik morgen halen:D

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat is wel minder, ik hoop gewoon dat ze de orderstatus veranderen vergeten zijn want anders baal ik morgen wel en niet zo'n beetje ook.
    Ik wacht 't morgen dus wel af, kom ik van bed, kijk om de hoek....pakje....of niet? :eek:

10. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Dat scheelt dus 1 eurocent.... Waarom dat haha eigenlijk? Staat dom.

Alsof je blij bent met 1 eurocent.....

"Voor het wassen van mn auto krijg je van mij 1 eurocent, jochie.. Bewaar m goed, het is het begin van een fortuin"

"Dank u wel, mijnheer...haha"

:{

11. Ruud

Ruud Guest

Lekker geslapen?

Ik heb 't spel nog steeds niet verder gespeeld, ben te 'druk' O-)

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Tjeez, big deal zeg :{

13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb het spel ook :D In eerste instantie dacht ik dit is een pure GTA kloon maar na enkele uurtjes spelen ga je hem erg tof vinden. Je kunt mercenary opdrachten kiezen van Koreanen, Russen, Mafia etc.. ook kun je zogenaamde Airstrikes aanvragen wat errug tof is.

Het is meer een oorlog-GTA spel maar dat is positief! Ik ga me er zeker nog meerr in verdiepen want er zit veel in dit spelletje.. Ik vraag me alleen wel af of je ook nog de kans krijgt om ZELF in een helicopter te kopen en wat te bombarderen.. O-)

Dit spel VRAAGT naar live imho en baal verschrikkelijk dat het erniet inzit :'-(

14. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Sinds wanneer worden forums niet meer met een korrel zout genomen? Stelletje serieuze mafkezen. :D

*Scheurt seal van game af, wil nog 1 eurocent* :9

Laatst bewerkt: 17 feb 2005
  15. Ruud

Ruud Guest

Die bombardementen zijn niet van heli's, en heli's zijn volop te 'lenen'. Vliegen een stuk makkelijker dan in GTA trouwens ;)

16. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    Makkelijker!? Chill, in GTA:confused:A liet ik die dingen altijd staan, omdat landen altijd in een explosie eindigde..... Of ik bak er geen koek van.....

17. Ruud

Ruud Guest

In GTA hangt je snelheid en hoogte beide af van de snelheid waarmee je je rotors laat draaien, in Mercenaries vlieg je eigenlijk los op hoogte en richting.
    Als je 't niet snapt merk je wel wat ik bedoel als je 'n heli kunt vinden.

18. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu met iedereen ally, maar als ik nu een missie van bijvoorbeeld de chinezen doe dan wordt ik vijand met de russen... dat heb ik liever niet. Kan ik ally zijn met iedereen tegenlijk?

19. Ruud

Ruud Guest

Ja, omkopen. Geld geven aan het persoon dat de ingang bewaakt van de HQ van de groep waar je ruzie mee hebt. Dure business, maar lang niet zo duur als welke luchtaanval dan ook (blijf er bij dat die echt gru-we-lijk duur zijn).

20. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu bezig met mun 2de soort kaarten (weet ff niet meer welke dat is) maar ken ik die generaalen van de vorige stuk kaarten nog oppakken? want heb er nog een paar over :eek:

Deel Deze Pagina