5 uit 5 , deze game wordt super, goede review ook, enige nadeel is ontbreken van multiplayer idd, online een teringzooi maken van een stad is toch nog wel net even wat leuker dan in je remi. @PPM, braaf edit, heb me gister trouwens wel een half uur vermaakt met dat spelletje op de site, beetje wapens verzamelen en dingen naar de klote knallen Er zit trouwens op de site één filmpje tussen van een APC o.i.d. en die schept een Cargo Truck en die truck gaat gewoon over het dak van die APC heen
TV spots heey mensen, check hier, een collectie gameplay filmpjes en trailers, check ook zeker de bovenste 2 "TV Spots", wel humor
Woow deze game wordt echt top! Jammer dat de Multiplayer ontbreekt, maar verder is dit echt een supergame.
Yeah, zien er cool uit die filmpjes. Wat ik alleen kut vind is dat die chinese vrouw zo absurd overdreven posh engels accent heeft; waar the fuck slaat dat nou weer op!?
Dat is balen, heb je hem nog niet als verjaardagscadeautje. Je zult nog moeten wachten tot de europese release. _0/
Europese of Amerikaanse release? Aan het eind van filmpje stond namelijk 13 januari 2005. Dus ben er maar vanuit gegaan dat dat klopte
US release is 13 januari, op play.com (vandaag gepre-orderd) staat 4 februari, maar in de meeste lijsten staat 18 februari, dus het is nog ff de vraag.
Ik kan wel even wachten. Wordt dan alleen in 1x overladen met goede shit Maar dat is altijd wel fijn.
Ze hebben de Mercenaries filmpjes weer bijgevuld vandaag Check ze hier . Check zeker Exclusive #2 HD, is een groot filmpje qua mb's maar Hi res en ziet er gewoon heel tof uit. "Heej, ze hebben een ondoordringbare muur met 2 wachttorens....hmmm yo, geef me effe een airstrike." Echt coole game! kan niet wachten! Ik denk dat Mercenaries wel een van de grootste underdogs is van dit moment.
ja dat denk ik ook ik heb een filmpje gezien op gamepower op tv en damn ziet er echt wel vet uit! oorlog in gta style echt vet, wanneer komt ie nu weer uit?
Wel raar dat over deze game bijna nog niets gezegd was en niet zo bekend is want volgens mij word deze toch wel een van de beste xbox games van het jaar Ik heb al de filmpjes al gezien en damn deze shit heeft toch wel indruk op me gemaakt ik ga em alvast pre-orderen!
Deze game wordt echt hip Er is idd erg weinig info over gegeven op XBW. Jammer want het wordt zeker een topper als er niet te weinig missies inzitten (zoals in fable). Game moet niet te kort worden. Vette trailers trouwens
IGN.com review IGN.com heeft ook een review klaar en de game scoort eveneens erg hoog. Hun zeggen dat je met de single player op gemiddelde speelsnelheid zo'n 20+ uur bezig bent maar als je echt alles wil uitchecken word het gauw 30+ uur. En de replay waarde ligt hoog, das ook erg belangrijk voor het aantal speeluren. Word gewoon een game met een super "fun" gehalte dus. Lezen die review en cijfertjes kijken met beschrijving op Page 3!
Kijk eens aan. Als je een beetje je best doet bij fable, ben je in 10 uur klaar. Deze game wordt echt vet
Alleen jammer dat er zo weinig verhaal inzit (volgens de reviews). Dat vond ik van, als je het toch al daarmee gata vergelijken, Fable een groot pluspunt. Echt sfeervol hoe daar alles verteld werd met die tekeningen en de muziek erbij.