1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    5 uit 5 _O_, deze game wordt super, goede review ook, enige nadeel is ontbreken van multiplayer idd, online een teringzooi maken van een stad is toch nog wel net even wat leuker dan in je remi.

    @PPM, braaf :p :+

    edit, heb me gister trouwens wel een half uur vermaakt met dat spelletje op de site, beetje wapens verzamelen en dingen naar de klote knallen :cool:

    Er zit trouwens op de site één filmpje tussen van een APC o.i.d. en die schept een Cargo Truck en die truck gaat gewoon over het dak van die APC heen 8) :+
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  2. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    TV spots

    heey mensen, check hier, een collectie gameplay filmpjes en trailers, check ook zeker de bovenste 2 "TV Spots", wel humor :)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Woow deze game wordt echt top! Jammer dat de Multiplayer ontbreekt, maar verder is dit echt een supergame.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.853
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Yeah, zien er cool uit die filmpjes. Wat ik alleen kut vind is dat die chinese vrouw zo absurd overdreven posh engels accent heeft; waar the fuck slaat dat nou weer op!?
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0

    vet.. das mijn verjaardag!! _O_ 8) _O_
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is balen, heb je hem nog niet als verjaardagscadeautje. Je zult nog moeten wachten tot de europese release. _0/
     
  7. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mijn type :p:p
    moet ik gewoon hebben ,maar hij komt pas op 18 feb. uit
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Europese of Amerikaanse release? Aan het eind van filmpje stond namelijk 13 januari 2005. Dus ben er maar vanuit gegaan dat dat klopte :)
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    US release is 13 januari, op play.com (vandaag gepre-orderd) staat 4 februari, maar in de meeste lijsten staat 18 februari, dus het is nog ff de vraag.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik kan wel even wachten. Wordt dan alleen in 1x overladen met goede shit 8) Maar dat is altijd wel fijn.
     
  11. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de Mercenaries filmpjes weer bijgevuld vandaag :p

    Check ze hier . Check zeker Exclusive #2 HD, is een groot filmpje qua mb's maar Hi res en ziet er gewoon heel tof uit.

    "Heej, ze hebben een ondoordringbare muur met 2 wachttorens....hmmm yo, geef me effe een airstrike." Echt coole game! kan niet wachten! Ik denk dat Mercenaries wel een van de grootste underdogs is van dit moment.
     
  12. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook ik heb een filmpje gezien op gamepower op tv en damn ziet er echt wel vet uit! oorlog in gta style echt vet, wanneer komt ie nu weer uit?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In Amerika komt ie morgen. Hier duurt het nog eventjes.
     
  14. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar dat over deze game bijna nog niets gezegd was en niet zo bekend is want volgens mij word deze toch wel een van de beste xbox games van het jaar :confused: Ik heb al de filmpjes al gezien en damn deze shit heeft toch wel indruk op me gemaakt :p ik ga em alvast pre-orderen!
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deze game wordt echt hip :9 Er is idd erg weinig info over gegeven op XBW. Jammer want het wordt zeker een topper als er niet te weinig missies inzitten (zoals in fable). Game moet niet te kort worden.

    Vette trailers trouwens :)
     
  16. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN.com review

    IGN.com heeft ook een review klaar en de game scoort eveneens erg hoog.

    Hun zeggen dat je met de single player op gemiddelde speelsnelheid zo'n 20+ uur bezig bent maar als je echt alles wil uitchecken word het gauw 30+ uur. En de replay waarde ligt hoog, das ook erg belangrijk voor het aantal speeluren. Word gewoon een game met een super "fun" gehalte dus.

    Lezen die review en cijfertjes kijken met beschrijving op Page 3!
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kijk eens aan. Als je een beetje je best doet bij fable, ben je in 10 uur klaar. Deze game wordt echt vet :9
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat er zo weinig verhaal inzit (volgens de reviews). Dat vond ik van, als je het toch al daarmee gata vergelijken, Fable een groot pluspunt. Echt sfeervol hoe daar alles verteld werd met die tekeningen en de muziek erbij.
     
  19. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    das een heel mooi gemiddelde
     

Deel Deze Pagina