1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik mis helaas ook de onderbouwing :) De vrijheid, de actie en de missies (en alles wat er nog bij komt :9) vind ik echt geweldig.
     
  2. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, WAT moet je doen? steeds zelf maar een missie zien te vinden, die geen ene hol aan zijn, voertuigen pakken ken ik wel (GTA)

    wat heb je aan die vrijheid? het is niet eens leuk om daar rond te lopen of rond te rijden
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Jawel hoor. Ga voor de lol maar eens met een tank/heli een beetje relschoppen. Is zeker wel fun :9
     
  4. Ruud

    Ruud Guest

    Heli is leuker, met zo'n tank blijf je toch 'n beetje een sitting duck vind je niet. En die dingen zijn echt gruwelijk traag en je hebt ze nog wel 'n keertje vast zitten.
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, wat ook leuk is om te doen is veel c4 op 1 plek planten en er dan vehicles op zetten en de c4's af laten gaan :p, gister met 4 c4's en een jeep gedaan, vliegt echt hoog, nu nog met meerdere voertuigen proberen enzo. Echt leuk om tussen de missies door af en toe te kloten, veel meer mogelijk dan bij GTA. Nog een keer proberen een jeep op een hoog gebouw te blazen ofzo, bedenk je eigen challenges :p. Denk dat Lars gewoon verwend is of te weinig creativiteit heeft, ik vind een jeep met bestuurders opblazen met een rocketlauncher al voldoening geven, laat staan een uitdagende missie. En de havoc physics maken het lekker interactief, dingen stapelen enzo, je wagen met c4 erop geplakt op vijanden inrijden, eruit springen met Y en dan de boel laten ontploffen blijft leuk.
     
  6. Ruud

    Ruud Guest

    Bruut idee, wist niet dat je ook C4 IN voertuigen kon leggen! Ik reed wel eens eerst lui plat, keerde de auto, sprong eruit en schoot dan een raket op de wagen. Tanks konden mij dan net niet bijhouden en bliezen één keer zelfs elkaar op (bij dat treinstation, mooie missies met de Russen).
     
  7. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu met m'n eerste ace missie bezig maar die is echt moeilijk :'-(. Iemand nog tips?
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, je kan geen c4 IN je voertuig plaatsen, wel erOP, op de motorkap bijvoorbeeld, wel oppassen dat je er tijdens het planten niet afglijd.
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor Metal Wolf:

    Eerst knal je de mensen rondom je neer dan pak je een vehicle en ga je als eerste naar de Jammer, dicht bij de kust, in dat stuk bos. Dan is er in de buurt een huisje met een helipad en een chopper, die kan je jatten en de rest van de Jammers mee uitschakelijken en eventueel de verdediging rondom die grote toren in het midden. Probeer dat eens zou ik zeggen. verder moet je gewoon voorzichtig spelen en niet teveel risico nemen. Er ligt trouwens ook een sniper pakket bij een gebouw ergens in die stad.
     
  10. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    word al een stuk cooler nu... :)
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm gehaald, dankje ;)
     
  12. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, Lars is bekeerd 8) . Go Lars! _O_

    Ik moet eigenlijk ook eens proberen een heel huizenblok met c4 te betegelen, en dan vanaf een grote afstand alles laten ontploffen met je voorkant naar de camera toe gehehehe...jeetje, deze game roept destructieve verlangens in een mens op }:] . misschien wel een gevaarlijkere invloed dan de GTA games hebben :eek: ....
     
  13. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Gamecom:

    De status staat nu bij mij op verzonden, komt dus morgen binnen :)

    Edit Sorry van de dubbel post, had idd effe edit kunnen doen bij de vorigr, excuses :{
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Kun je elk willekeurig gebouw opblazen? Ik ben nog maar net begonnen en ik heb een keer wat mitrailleurs opgeblazen met C4 en verder wat bunkers met een tank in een missie, en natuurlijk de nodige voertuigen :) Maar kun je alles opblazen of alleen maar bepaalde gebouwen?
     
  15. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je 90 tot 95 % van alle structuren opblazen, ik heb een gebouw (Groot gebouw met een radar erop in de militaire basis) die ik niet kon vernietigen maar misschien kan die wel met een "Bunker buster", die zijn alleen veels te duur nog en krijg je pas naar je eerste Ace missie in je arsenaal. Moet die nog eens proberen op te blazen daarmee. Als het dan lukt durf ik bijna te beweren dat het 95 tot 100 % is.....maar ik weet dat dus niet zeker, theorie onder voorbehoud ;) .
     
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: metzman was eerder :p
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt letterlijk (kwa gebouwen) alles opblazen, onder andere daarom kijk ik ernaar uit.

    Bij mij is ie nu ook Verzonden, ik hoop echt dat ik 'm morgen dan heb of is 't dan te laat?

    -Edit- Metzman was eerder, en anders Metal Wolf wel. :)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Vet, dan ga ik zeker eens de Unabomber uithangen }:]

    Jammer dat ik in het weekend m'n xbox niet heb, dat wordt dus wachten tot maandag tot ik weer verder kan :'-(
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee vragen aan Metzman:
    - Wat gebeurt er als je in het water valt?
    - Heb je Mercenaries nu ook bij GCshop gekocht? :9
     
  20. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ga je dood.
     

Deel Deze Pagina