1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En wat gebeurt er dan. Kom je dan ergens in een hospital(zoals gta) of laad hij dan het laatst gesavede checkpoint.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Naar een basis. Het kost je 1000 credits om weer levend te worden.
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je niet verzekerd bent. :9
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Anders boarde ik net ff een helicopter :| _O_
    Heerlijk verslavend spel. Alleen beetje jammer dat mijn tough guy niet kan zwemmen... Voor de rest vind ik dit tot dusver (om de vergelijking met GTA maar weer eens aan te halen) leuker dat GTA omdat de actie (imo) gewoon veel vetter is uitgewerkt.

    *speelt weer snel verder
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Mika Kim

    -het antwoord op de "water" kwestie weet je al.
    -En ja, ik heb de game bij gcshop besteld, zelfs al heb ik de game al...op een andere manier verkregen. Lucas Arts heeft steun nodig om straks deel 2 op de xbox 2 te maken met xbox live support ;). En echte super games koop ik altijd, zo aardig ben ik wel. Morgen komt ie binnen, dan ga ik pas verder spelen.
     
  6. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je na de eerste missie weer een andere missie gaan doen :confused:
    moet je gewoon rond gaan touren tot dat je een kaart tegenkomt, of moet je wachten op een e-mail ???
     
  7. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook waar ik in-game filmpjes kan bekijken?
    Ik kan nu alleen maar trailers enzo bekijken.
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Westlander

    Op je minimap rechtsboven en je grote map staan de facties aangegeven met vlaggen, daar zijn de hoofdkwartieren van de facties. Daar kan je uit kiezen en dan bij 1 van de facties naar binnen gaan en dan krijg je een nieuwe missie (ala GTA 2). En soms kom je onderweg 1 van de kaarten tegen. Bij sommige "gewone" missies krijg je ook de kans een kaart te arresteren.

    Of je leest de manual een keer goed door ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    De eerste missie komt uit bij het hoofdkwartier van de UN. Daar moet je naar binnen om met een missie te beginnen.

    Daarnaast zie je op de kaart heel veel plekken met een $, waar je extra missies kunt doen om geld te verdienen. Het racen bijvoorbeeld, wat opzich vrij loos is maar wel grappig :)
     
  10. Spock

    Spock Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem pas woensdag |:-
    Als je haast hebt kun je beter niet bij gcshop bestellen.
    Maar ja, sry voor de off-topic.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  11. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx was misschien een beetje een noob vraag maar ik kwam er echt niet uit. ik had de game vanmiddag gekocht en was meteen gaan gamen, maar ik ga zo maar is de manual lezen ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm vandaag ook net binnengekregen.
    Ik zal 'm vanmiddag even spelen en later even kijken wat ik ervan vindt...nouja dat weet ik eigenlijk al. :p
     
  13. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik geloof dat je er geen spijt van zult krijgen! Alleen je moet oppassen voor Noord-Koreanen met RPG's :+ .... damn, hoevaak ik wel niet een RPG in mijn achterste heb gehad.... Ik vind het spel erg bruut, alleen jammer dat die stomme AN mannetjes op iedereen schieten die ze maar zien, zo ben ik mijn volledige bountie voor mijn eerste ace kwijt geraakt :'-(

    achja.. had ik maar niet zo'n mannetje mee moeten nemen in mijn ubermachtige NK- tank }:]
     
  14. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat stukje als je de PDA in het vliegtuig pakt is ook leuk :)

    "Does it play MP3's?"

    "Off course!"

    "Really?"

    "NO"

    :D
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    wat handig is..kwam ik net achter is dat je zo'n gast die je moet pakken van het kaarten spel, ook in een auto kan pleuren als hij bewusteloos is en er gewoon vandoor scheuren, naar een veiliger gelegen gebied..
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Dat meen je niet??? Kan dat ook!!!??? Fock dat wist ik nog helemaal niet man!!! Had me een hoop gedoe kunnen besparen.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Maakt het eigenlijk nog uit welke character je kiest? Ik heb gekozen voor Chris Jacobs, die zwarte Amerikaan, die leek mij het stoerst :) Maar heeft elk character z'n specialiteiten en merk je dat tjidens het spelen? En kun je nog wisselen van character?
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof gelezen te hebben, dat de amerikaan meer kan hebben qua damage, de zweed sneller kan rennen en de chicka meer stealthy is ofzo..maar ik ben nu het spel nog met Chris aant spelen, ga het spel dus 3 keer uit spelen minimaal :p. Je kan tijdens de game niet wisselen van character, die kies je dus idd aan het begin
     
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook met Jacobs *). Heb die zweed ook al uit getest maar het verschil vind ik niet erg groot.
     
  20. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch in je PDA(Ofzo) onder Help ?
     

Deel Deze Pagina