1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is voor elke Character een verschillend verhaallijn?
    Oja, Me broer heeft de game waarschijnlijk voor me gehaald vandaag en vanavond krijg ik hem dan!! :cool:
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kunt toch ook met een chinese soldaat spelen, en nog wel meer?
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met drie personages spelen, de Zweed, de Amerikaan en de Britse.

    Ik heb het spel nu ook een tijdje gespeeld en het is inderdaad zeer cool.
    Ik moet alles nog een beetje ontdekken maar als ik dat heb gedaan dan wordt 't helemaal leuk.
    Ik zal nu weer even verder spelen. :9
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek: jullie zijn wel allemaal positief over deze game. Ik zal de demo ff op de Playstation 2 gaan spelen (zat bij de official playstation 2 magazine). strax mis ik nog iets..
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle geheime dozen vindt dan kan je met harrison ford of indiana jones spelen _O_
     
  6. Ruud

    Ruud Guest

    Moet je toeteren, dan vervalt je cover.

    Ik gisternacht even 'n uurtje gespeeld maar damn, zo er weer ff inrollen is lastig!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zelf vind deze game wel top hoor je hebt ook veel vrijheid enzo maar ik vind het lastig want ik weet nog niet zo goed wie,wie is en welke auto van welke groep mensen hoort enzo.
     
  8. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat leer je gaandeweg wel. Elke factie heeft bijvoorbeeld voor z'n jeeps een kenmerkend uiterlijk. Die van de Russische Maffia zijn bijvoorbeeld zwart en de de chinezen hebben ook een erg kenmerkend uiterlijk van hun jeep, na een tijdje herken je wel de verschillen.
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is die king diamonds een motherfucker, godverdomme wat een ****** missie, eerst dat spul allemaal weghalen, dan hem nog pakken... HEB IK HEM, komt er een tank out of nowhere aan, die knalt die heli uit de lucht en daarna mij dood, sjonge jonge nou heb ik het echt gehad, ben daar al de hele middag mee bezig en avond en nacht :+
     
  10. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    is dit spel enigzins een beetje te vergelijken met Freedom Fighters? Dat vond ik namelijk een erg gaaf spel, en kreeg zelf de indruk dat deze game er redelijk op lijkt.
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Ik heb een vraag: heeft het spel een beetje lange levensduur? Ik bedoel hoeveel uren zit je er ongeveer aan?
     
  12. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    De reacties beetje doorgelezen te hebben van jullie valt het spel me niet tegen! Aangezien ik niet teveel geld uit wil geven aan de games zal ik wel wachten tot ik em eens 2e hands kan scoren of totdat ie in de budgetbakken ligt (als ik me zolang in kan houde).

    Valt er op het speelveld eigenlijk wel genoeg te beleven? Bij GTA heb je vanalles te doen (verschillende missies etc. wat je maar wil..) is dit hier ook zo? Of is het allemaal vrij lineair en wordt het speelveld eigenlijk niet zoveel betrokken in het spel?

    Zal straks eerst Freedom Fighters maar eens halen (ben laatste tijd op tour om erg goedkope games te halen, net Outlaw Golf 2 binnen...), want dat spel is deels te vergelijken met Mercenaries toch? (weet dat Mercenaries heel anders is, maar bedoel qua spelen zelf...)
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt

    Heb ergens op een site gelezen datje er zeker 20 uur mee bezig bent als je flink doorspeelt. Dus +- 40 uur als je normaal speelt (denk ik).

    Ja zeker! Je kan doen wat je zelf wil doen. Wil je rondcruisen? Missies doen? Ouwehoeren? Je kan het allemaal zelf bepalen. Dus in dat opzicht lijkt het spel wel op GTA.
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Bedankt ik heb alleen nog een vraag die niet echt veel met het onderwerp te maken heeft maar ik wil het spel graag bij gcshop bestellen. Hoelang duurt het ongeveer voordat je je spel binnen hebt?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja ik vind het ook erg op Freedom Fighters lijken maar dat is een heel ander spel want daar gaat het over rebellen enzo en kan je niet in voertuigen maar het had een mooi meeslepend verhaal vond ik.Mercenaries heb ik sinds gistermiddag en heb ik even een uurtje gespeeld en wat kan ik zeggen.. Het is zo cool als je rijdt met je auto'tje en je moet een missie doen om een gast te halen levend of dood en je crost daar dan naartoe en onderweg zie je gasten knallen op andere en er hang een helicopter derboven en jij scheurt erlangs.En je komt aan daarzo en je ziet die gast die je moet halen en je rent ernaar toe je schiet eerst die andere gasten aan gort en dan sla je die gast bewusteloos en doe je met 1 druk op de knop dan sla je hem neer en doe je hem in de handboeien en dan vraag je een helicopter om hem op te halen en dan gooi je zo'n grenade waar rode rook uitkomt en je legt dat mannetje erin.. _O_
     
  16. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    is de map waarin je nu zit de enigste, of komt er na een bepaald aantal missies een nieuwe map bij ?
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die nog niet groot genoeg dan 8). Maar nee dit is de enige
     
  18. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    k wou net zegge map is echt wel groot genoeg hoor vind k
    Duurt best lang als je van ene kant naar de andere kant van de map wil.
    Hee maar vinden jullie t spel ook niet een beetje makkelijk. je komt in je eentje als je wil zo in het hoofdkwartier van de vijand!?
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel een beetje raar ik loop zo het NK kamp in en schiet iedereen gemakkelijk dood. Ik kom er na 10 min. weer uit met 86% health ze moesten dat eigelijk wel moeilijk maken
     
  20. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze de game bij gcshop op voorraad hebben, heb je nadat het geld bij ze binnen is de game in 1/2 dagen binnen
     

Deel Deze Pagina