1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, 2 posts boven mij staat alleen hoe je van de 2e map weer terug kan naar de eerste map. mijn vraag was hoe je dan in die 2e map kan komen ;)
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er dan wel een persoon in de eerste map bijkomt waar je tegen moet praten, maar dat is een gokje. :)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Sorry... lees ik niet goed :eek: |:-
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de 2de ace hebt gevangen, ga ja automatisch naar de 2de map
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tering wat een gelul, hou es op over die 2e map het is nou wel duidelijk denk ik

    als je de 2de ace hebt gevangen, ga ja automatisch naar de 2de map

    ja je kan dan nog naar de eerste toe, op het MASH camp op de 2de map zie je dan een manneke, als je met hem praat brengt hij jou naar het 1ste eiland


    met dank aan predator :)
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    haha als ze er nu nog naar vragen, dan weet ik het ook niet meer 8)
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die 2e ace is wel vrij pittig zeg :eek: Moet vanmiddag uit school nog maar eens hard aan de slag om het te grijpen.
     
  8. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb zowat het hele ruiten deck uitgeschakeld, omdat ze lastig levend weg te krijgen zijn..
    uitschakelen is wel 10x zo makkelijk
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Uitschakelen is niet leuk en levert niet genoeg op :cool:
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Moa, dat achterlijke geld heb je niet eens zo hard nodig. Met een normale supply-drop van zo'n 6000 Dollar kun je net zo veel slopen als met een airstrike of wat dan ook, maar die zijn wel 20x zo duur.
     
  11. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in mercenaries ook gewoon een beetje rondrijden, zonder dat je van alle kanten word beschoten (net zoals in GTA)?
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ligt aan je disquise... Als je in de mafia buurt gaat reden met een gestolen auto die je bij de Chinezen hebt gestolen dan gaan ze op je schieten.

    En het ligt aan hoe je de mensen hebt behandeld, schiet je teveel chinezen dood tijdens missies of wat dan ook, dan vinden ze je ook niet zo aardig en gaan ze gewoon op je schieten... Het is dus afhankelijk van diverse dingen of ze op je gaan schieten.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mja,dat ligt eraan hoe erg je bevriend bent met de bendes maar je kan in sommige stukken zover ik weet rustig rond rijden.
     
  14. Ruud

    Ruud Guest

    Ligt eraan of je vijanden met ze bent of allies.

    Like duh.

    //edit: hoeren, hoe ouder ik word des te trager!
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Eindelijk 2e ace opgepakt. Koste wat moeite maar je krijgt er een map voor terug met andere (lees vettere) vehicles. Ben nog niet echt alles aan het uitkammen geweest maar wat ik nu gezien heb is beter :)
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de 2e map:
    gruwlijk in die 2de map is dat je die uber grote brug ken opblazen die je naar (dachtik) de chineze basis brengt, als je da doet moet je voortaan met helicopter daarnaar toe :+


    /Mod Spoilertags toegevoegd - voortaan de
    tags gebruiken als je iets over het verhaal verklapt. Let ook wat beter op je spelling a.u.b.
    -Darkwing
    /edit, owh sorry ik dacht dat dit geen spoiler was, ik zal voortaan wat beter op letten
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  17. Victor

    Victor Guest

    Ik heb aangaande op de positieve reacties in deze thread het spel vanmiddag bestelt bij gcshop. Ik hoop het spel maandag binnen te hebben.:cool:
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel echt helemaal top en ben ook van plan om hem te gaan kopen ;) . Wel minder is, is dat ie niet via live gespeeld kan worden. :mad:
     
  19. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    of coop via system link, DAT ZOU GAAF ZIJN :D
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu iemand pakken maar die bevind zich volgens de Allies in zo'n territoriaal gebied van de Chinezen en het lukt me absoluut niet om daar iemand te zoeken, laat staan te pakken. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Vanuit de lucht heeft ook geen nut omdat ze anti-air raketten hebben.
     

Deel Deze Pagina