1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Voor dat soort vragen is de mercenaries helpthread bedoeld. Stel je vraag daar a.u.b. nog een keer.
     
  2. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    waar is deze thread eigenlijk voor? :+
     
  3. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan proberen in een chinees voertuig daarheen te gaan. dan wordt je ook niet ontdekt, totdat je uitstapt, of ontdekt wordt
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Algemene vragen en discussie over gameplay, graphics en dergelijke. Het Game Help forum is er niet voor niets ;) Die dingen houden we dan ook graag gescheiden om het overzichtelijk te houden.
     
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja :) dat hebben ze hier mooi geregeld.
     
  6. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    waar of wanneer is of krijg je sneeuw heb ik nog nie gezien?
     
  7. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    in de 2de map krijg je sneeuw, dus als je de 2de ace hebt gepakt (voor de duidelijkheid)
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry daarvoor, ik wist niet dat er een helpthread was en zeker niet voor zo'n relatief on-gehypte game als Mercenaries. Maar mijn probleem is al opgelost, die boef *lol* die ik zocht zat nog meer ten westen en dat was al uit het Chinese gebied. :)
     
  9. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    van het forumpolis forum:

    Yeah, so I rented Mercenaries over the weekend and my experience sort of went like this:

    The explosions are like so shiny, you like shoot the hood the truck and it goes "woooosh" and you're all like "hell yeah!" and then it goes "KABLAMOOO!" and then you're like "let's run over some civilians in a tank!" and then the game is like "noooo! Let's blow up the chinese north korean embassy" and then I'm like "oh hell yes!" and then it goes all "woooosh!" and then the whole building EXPLODES.

    And then my TV went all "woooosh" and then exploded! My mom then came in, and she was all like "wtf" and then flipped out, my Dad then came in, and said "OMG" and started flipping out as well, like a ninja... all the while my tv goes "shhhh" of the burning, and then like everything goes down the shitter.

    So basically, at the end of my weekend Mercenaries blew up my TV, killed my father, and then raped my mother... and it was still the best game I've ever played!


    Zeker een goede review ;) ,denk dat ik em ook maar ga kopen
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    das zeker wel een lol revieuw 8)
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    The same thing happened to me 8)



    j/k
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb vandaag weer heerlijk lopen genieten van de coolheid van dit spel :cool: wilde eigenlijk nog een filmpje kijken vanavond, maar voordat ik het doorhad was het half 12 en was ik nog steeds Mercenaries aan het spelen :eek:

    Het blijft cool om met je Noord-Koreaanse heli onopgemerkt een basis binnen te vliegen, netjes te landen, en zodra je binnenbent alle anti-air en radar jammers op een hoop te gooien en ze met één welgeplaatst stukje C4 allemaal tegelijk op te blazen 8)

    Wat een verschrikkelijk verslavend spel is dit zeg. Af en toe wel behoorlijk frustrerend, maar voor de rest echt super!
     
  13. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    vind het zo jammer, ben nu op de helft van het laatste deck, ik raas er echt doorheen
     
  14. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang heb je het al gespeeld?
     
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    geen idee eigenlijk, maar ik denk toch wel 30 uur, ben nu bij de laatste aas... ik was al zo ver, toen werd ik doodgereden nog wel door een jeep, echt dom :)


    vind het een beetje jammer, die kleine missies met dat $ teken stellen echt helemaal nix voor, allemaal hele simpele dingetjes

    maar ik ga hem in ieder geval nog een keer spelen maar dan met chris.
    maar ik ga hem wel nog een keer spelen
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    30 uur is tog een aardig aantal uurtje om een spel uit tespelen vind ik, als ik hem uitgespeeld heb, wil ik hem ook nog uitspelen met die bruine (weet ik veel hoe die heet)
     
  17. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Chris Jacobs, mij lijkt die zweed het vetst.
     
  18. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft dit spel enige compatibiliteit met xbox live?? Sorry als het al gezegd is maar ik heb geen zin om 34 pagina's door te gaan lezen.
     
  19. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet zeker, maar ik dacht het nie
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nope, alleen singleplayer mode... Maar die is wel ubervet...
     

Deel Deze Pagina